| Forfatter |
|
Bond Forum Bruger

Bruger siden: 05 Juni 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 619
|
| Sendt: 22 Juli 2005 kl. 19:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej ! ........måske ikke specielt Hifi-relateret, men aligevel : http://www.jp.dk/itogc/artikel:aid=3166690/
Endnu et Dansk firma "opslugt" af "giganterne"..........og endnu en god grund til at købe hos/støtte de "små" - ikke kun Danske - Hifi-producenter/designere som kan, tør, vil ! ..give os noget helt specielt Hifi, og ikke bare et opreklameret masseprodukt til 9,85,-kr
Bond  __________________ Haves : Bond-babe.....
Ønskes: Flere..!!
|
| Til top |
|
| |
Mik112 Forum Bruger

Bruger siden: 16 Marts 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 1950
|
| Sendt: 22 Juli 2005 kl. 20:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Måske, hvad vil du selv gøre hvis der er mulighed for at score kassen?¨
Og måske er Kiss noget særligt, men der er også en del bøvl med deres produkter. Forbrugerne mister nok ikke noget på sigt.
|
| Til top |
|
| |
Svend P Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4620
|
| Sendt: 22 Juli 2005 kl. 21:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Både Aston Martin, Ferrari og Lamboghini har da lavet markant bedre produkter efter de blev opslugt af store virksomheder.
Og mig bekendt har Kiss da ikke lavet andet en beta-versioner af deres ting, og har ikke bidraget med noget konstruktivt til hifi-markedet? Jeg har selv haft en dvd-afspiller jeg ikke kunne holde ud i mere end et par dage før den røg videre.
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 22 Juli 2005 kl. 22:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg er helt enig med svendP, havde det ikke været for ford, så ville aston martinn være døde i dag.. istedet kan de lave fede biler og være fuldstændigt ligeglade med at de giver underskud år efter år.
det er da en kanon fordel at firmaer som kiss og jamo kan koncenterer sig om produktudvikling, og være ligeglade med at et salg først kommer om et par år... __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
Mik112 Forum Bruger

Bruger siden: 16 Marts 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 1950
|
| Sendt: 22 Juli 2005 kl. 22:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tror ikke 2 sidstnævnte firmaer har seriøse produkter til salg i Skandinavien om et par år. De bliver opslugt, og fjernøsten bliver deres fremtidige marked. Danske forbrugere taber vist ikke meget på den konto,- bortset fra Jamos danske arbejdspladser
|
| Til top |
|
| |
TapeConnection Lukket konto

Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
|
| Sendt: 23 Juli 2005 kl. 10:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bond skrev:
Endnu et Dansk firma "opslugt" af "giganterne"..........og endnu en god grund til at købe hos/støtte de "små" - ikke kun Danske - Hifi-producenter/designere som kan, tør, vil ! ..give os noget helt specielt Hifi, og ikke bare et opreklameret masseprodukt til 9,85,-kr |
|
|
Det kunne jo være det netop kunne give dem midlerne til at lancere produkter der rent faktisk fungerer ved lanceringen. Bortset fra dét, så mener jeg absolut ikke man skal købe et mindre konkurrencedygtigt produkt blot for at støtte et bestemt firma eller land. Og jeg kunne da _aldrig_ finde på at støtte nogle amatørnisser der ikke kan strikke et ordentligt produkt sammen, af "samfundsmæssige" årsager. Jeg går heller ikke rundt og beder folk om at handle med mig for at jeg kan få mere i løn.
Efter min mening har KISS gjort tykt nar ad sine kunder, og at så mange rent faktisk finder sig i det, synes jeg er forrykt. MEN - de har helt sikkert fat i nogle rigtige og spændende idéer, så jeg håber da helt sikkert at det nye samarbejde kan tilføre noget stabilitet. __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|
| Til top |
|
| |
Bond Forum Bruger

Bruger siden: 05 Juni 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 619
|
| Sendt: 23 Juli 2005 kl. 11:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej !
Jo, jo.......selvfølgelig er en "kapitalindsprøjtning" mange gange lige det der skal til, og nej selvfølgelig skal man ikke støtte et bestemt firma (dog glæder det mig at du får løn, Otto ! ) eller land af idealistiske grunde, hvis det de laver er noget hø
Der kom måske for meget "hygge onkel" over mig, men jeg har altid glædet mig over den tætte kundekontakt til mindre firmaer/producenter i modsætning til feks de store multinationale selskaber, og det at møde et firmas "grundlægger" på messer, til demo osv. rundt omkring har altid været spændende ! .........
Bond  __________________ Haves : Bond-babe.....
Ønskes: Flere..!!
|
| Til top |
|
| |