| Forfatter |
|
Gonzo Forum Bruger

Bruger siden: 22 April 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 187
|
| Sendt: 26 Januar 2006 kl. 20:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har en meget nysgerrig og aktiv dreng på snart 3 år, der udviser stor interesse for anlæget. Det skal i vores nye lejlighed stå på et rack, hvor hans små pillefingre vil kunne skrue og derje på alle knapper. Da jeg ikke er så glad for det har jeg tænkt på en omvendt kravlegård hvor anlæget står, så der opstår en fysisk adskillelse mellem anlæg og barn.
Er der andre der har løst et ligende problem en anden og genial måde, eller har en kommentar til min løsning, vil jeg gerne have lidt inspiration
mvh. Gonzo
|
| Til top |
|
| |
ChristianK Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 1160
|
| Sendt: 26 Januar 2006 kl. 20:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Elefanthegn?
|
| Til top |
|
| |
Gonzo Forum Bruger

Bruger siden: 22 April 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 187
|
| Sendt: 26 Januar 2006 kl. 20:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Alt med en sådan "opdragende" virkning har konen nedlagt veto mod.
|
| Til top |
|
| |
Krog Forum Bruger

Bruger siden: 01 Marts 2005 Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline Indlæg: 1580
|
| Sendt: 26 Januar 2006 kl. 22:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Enig med ChristianK..
|
| Til top |
|
| |
Granholm Forum Bruger

Bruger siden: 05 August 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 585
|
| Sendt: 26 Januar 2006 kl. 22:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
En lang hylde i en god højde klarer de fleste problemer! Og så køb en billig DVD til drengen som han kan komme ostemader i indtil han er gammel nok til at betjene de følsomme ting. Min datter der nu er 4½ har siden hun var omkring 3 betjent min Sony XA5ES og har endnu ikke en eneste gang misset at sætte pladestrammeren (pucken) på. Jeg har én gang hævet stemmen da en barnehånd var lidt for tæt på min ene Skaaning enhed - hun blev forskrækket og græd lidt, men har siden holdt pæn afstand og forstået at det ikke er legetøj (i den forstand altså, for for mig er det jo legetøj ;o)
Der var også engang hvor hun fik skruet lidt vel op for forstærkeren og ikke lige vidste hvad hun skulle gøre - barnegråd endnu engang og det var så sidste gang det skete.
Mvh
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 26 Januar 2006 kl. 22:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Et pengeskab fra Franz Jæger.... :-D
Nej undskyld, har lige set Olsenbanden med den lille og kunne ikke lade være ;-)
Michael
|
| Til top |
|
| |
Granholm Forum Bruger

|
| Sendt: 26 Januar 2006 kl. 22:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
God ide - bare husk at han skal have mad inde i skabet en gang imellem ;o)
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 26 Januar 2006 kl. 22:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Granholm: LOL .... det var nu hifien jeg mente der skulle ind i det, ikke ungen :-D
Michael
|
| Til top |
|
| |
Granholm Forum Bruger

|
| Sendt: 26 Januar 2006 kl. 22:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jo men det løser så mange flere problemer ;o)
|
| Til top |
|
| |
sualc Udelukket fra forum

Udelukket pga. dobbeltprofiler (cvo2004)
Bruger siden: 27 Januar 2006 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 13
|
| Sendt: 27 Januar 2006 kl. 01:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
2
|
| Til top |
|
| |
Wvack Forum Bruger

Bruger siden: 14 Januar 2004 Lokalitet: Fyn Vest
Status: Offline Indlæg: 360
|
| Sendt: 27 Januar 2006 kl. 06:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
sualc skrev:
Har du prøvet med et meget bestemt NEJ og alternativt, hvis dette ikke hjælper, et godt og bestemt rap over fingrene.
Så er der også en vis sandsynlighed for, at du efterfølgende kan slæbe ungen med på besøg hos fremmede mennesker med NIX PILLE TING, uden at de får dårlige nerver over en irriterende unge.
Dette indlæg er skevet i ramme alvor.
Hilsen sualc |
|
|
Jeg er også imod at fjerne ting og flytte om pga. børn (har 3 stk.), man må være ekstra opmærksom (så de ikke når at ødelægge noget) og tage børnene med i det hellige lære dem at det er fars! 0g KUN fars, men at de gerne må være med når musikken skal nydes.
Så lærer de at det er fars legetøj, men får stillet deres nysgerrighed når man la'r dem få indsigt i HIFI-Surroundens forunderlige/ fortryllende verden.
I hvert fald i en perfekt verden.
Sådan hænger det desværre ikke altid sammen, men det er mit bedste bud __________________ "Knowing is not enough, We must apply."
"Willing is not enough, We must do."
Bruce Lee
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
|
| Sendt: 27 Januar 2006 kl. 07:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
hmm,
jeg har taget konsekvensen zu casa - har en datter på 2 år. Mit anlæg/ legetøj er hængt op på væggen således at hun ikke skruer på knapper
Det synes jeg er den bedste løsning.... jeg er absolut ikke tilhænger af rap over fingrene __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 27 Januar 2006 kl. 08:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
hm
Det er da lett .
Find noget han ikke vil have i tager eller piller ved .
Tag det og hvis han tuder så sig ok det er dit , vis ham dit og sig det er mit det fatter de normalt , .
Den virker hvergang , har gjort det med 4 unger nu .
|
| Til top |
|
| |
CHTT Forum Bruger

Bruger siden: 09 Oktober 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1281
|
| Sendt: 27 Januar 2006 kl. 09:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Wvack skrev:
Jeg er også imod at fjerne ting og flytte om pga. børn (har 3 stk.), man må være ekstra opmærksom (så de ikke når at ødelægge noget) og tage børnene med i det hellige lære dem at det er fars! 0g KUN fars, men at de gerne må være med når musikken skal nydes.
Så lærer de at det er fars legetøj, men får stillet deres nysgerrighed når man la'r dem få indsigt i HIFI-Surroundens forunderlige/ fortryllende verden.
|
|
|
Exatemento! Jeg har selv 2 stk.'s og ingen af dem har rørt anlægget - et bestemt NEJ i en hård (bestemt) og høj tone i sidste øjeblik demonstrerer, at man mener nix pille i ramme alvor, men at de gerne må kigge (det går det jo ikke i stykker af ). Det kræver selvfølgelig man er lige i nærheden de første mange gange...
Og jeg er fuldstændig enig i at det vigtigt de er med til fornøjelsen - altså at høre musik. Nogle gange kommer det helt at sig selv. Hver gang jeg tænder for musikken i weekenden kommer ungerne strygende ind i stuen for at danse foran anlægget  __________________ AVI + Squeezebox
|
| Til top |
|
| |
Ingeniøren Forum Bruger

Bruger siden: 18 Februar 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 1258
|
| Sendt: 27 Januar 2006 kl. 22:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har selv to børn, og et bestemt NEEEJ kan gøre det. Efter 20-30 gange (desværre sådan er de jo) fatter de det. Jeg har aldrig haft problemer (kun med andres børn der er på besøg).
Intet rap over fingrene herfra... __________________ Se min tidligere HD bio-kælder her!
|
| Til top |
|
| |