Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 14:08   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Buttkicker spørgsmål (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
CSN Teknik
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
CSN Teknik

Bruger siden: 24 November 2005
Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline
Indlæg: 842
Sendt: 10 Februar 2006 kl. 09:12 | IP-adresse registreret  

Jeg har købt 4 stk. butkicker via Ebay det er den model de også har hos THansen, jeg monteret den ene igår som et forsøg under min drejelæne stol, jeg har monteret den så den er spændt op i den ydre ring, så der ikke er noget af det inderste af den bevægelige del der røre stolen, er det den rigtige måde? da jeg skulle teste den var det ligesom der kom en raslende lyd fra den da den bevægede sig, når der var jeg troede den skulle være lydløs jeg har boltet den fast i jernrammen i stolen, den er sat til en gammel Nad forstærker og får sit signal fra et splitter stik fra subben. Så den del burde være ok. Hvad gør jeg forkert??

__________________
Mvh.Christian
Cinemania
Til top Vis CSN Teknik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CSN Teknik Besøg CSN Teknik's Websted
 
Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 November 2004
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 2022
Sendt: 10 Februar 2006 kl. 09:37 | IP-adresse registreret  

Det lyder som om du har monteret den korrekt, og jeg har en mistanke om at den raslende lyd kommer fordi du har monteret den metal mod metal.....prøv at se om du kan montere den på noget træ istedetfor, det er det jeg har gjort, og der er ingen raslende lyd....

__________________

*Mit setup*

*Mit gamle setup*


Til top Vis Filmtossen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Filmtossen
 
ThomasO
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 01 April 2004
Status: Offline
Indlæg: 28
Sendt: 10 Februar 2006 kl. 09:45 | IP-adresse registreret  

Du har helt sikkert monteret den et sted som for noget i selve stolen. Det er ikke buttkirkeren som siger noget.æ
Til top Vis ThomasO's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ThomasO
 
CSN Teknik
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
CSN Teknik

Bruger siden: 24 November 2005
Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline
Indlæg: 842
Sendt: 10 Februar 2006 kl. 10:57 | IP-adresse registreret  

Super tak for hjælpen

Jeg regner med at montere en under hver stol og 2 stk. i en 3 personers sofa. Jeg læste et sted at det var en foreskel at sætte sofaen på nogle gummifødder så den var fri fra gulvet. Umiddelbart hvad jeg kunne se igår var der ikke noget træ i bunden af sofaen, kun stof og nogle fjedre som affjedring. nogle gode foreslag til montering af dem evt. Billeder



__________________
Mvh.Christian
Cinemania
Til top Vis CSN Teknik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CSN Teknik Besøg CSN Teknik's Websted
 
Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 November 2004
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 2022
Sendt: 11 Februar 2006 kl. 23:37 | IP-adresse registreret  

csn1903 skrev:

Super tak for hjælpen

Jeg regner med at montere en under hver stol og 2 stk. i en 3 personers sofa. Jeg læste et sted at det var en foreskel at sætte sofaen på nogle gummifødder så den var fri fra gulvet. Umiddelbart hvad jeg kunne se igår var der ikke noget træ i bunden af sofaen, kun stof og nogle fjedre som affjedring. nogle gode foreslag til montering af dem evt. Billeder


Selv tak, men lur mig om ikke der er en ramme i sofaen som er lavet af træ???? Jeg kan imorgen sende et billede af hvordan mine egne er monteret


__________________

*Mit setup*

*Mit gamle setup*


Til top Vis Filmtossen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Filmtossen
 
CSN Teknik
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
CSN Teknik

Bruger siden: 24 November 2005
Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline
Indlæg: 842
Sendt: 14 Februar 2006 kl. 08:33 | IP-adresse registreret  

Ja du har nok ret, jeg kigger nærmere efter, det største problem bliver stolene, da de er bløde i bunden under sædet, og derfor har jeg sat en butkicker fast i metal rammen der holder stolen

__________________
Mvh.Christian
Cinemania
Til top Vis CSN Teknik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CSN Teknik Besøg CSN Teknik's Websted
 
CSN Teknik
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
CSN Teknik

Bruger siden: 24 November 2005
Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline
Indlæg: 842
Sendt: 16 Februar 2006 kl. 10:47 | IP-adresse registreret  

Nu har jeg skilt dem fra stolen og de laver stadig den rasle lyd, så de må nok være defekte ØV

__________________
Mvh.Christian
Cinemania
Til top Vis CSN Teknik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CSN Teknik Besøg CSN Teknik's Websted
 
shaker
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 27 November 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 33
Sendt: 16 Februar 2006 kl. 22:05 | IP-adresse registreret  

hey det er noget l**t dem fra thansen, nej gør som mig tag en active forstærker og sæt audio kable med tsplit ind i dvd afspillerens sub stik og den anden ende med de 2 stik over i active forstærker. og tag 2 subwoofer fra en bil og sæt dem under sofaen en i hver de giver 40 gange mere end thansen sofaen flyver nærmest.
Til top Vis shaker's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af shaker
 
shaker
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 27 November 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 33
Sendt: 16 Februar 2006 kl. 22:06 | IP-adresse registreret  

jeg køre optisk fra dvd til forstærker, bruger kun sub fra dvden til at give ryste effect
Til top Vis shaker's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af shaker
 
Bjorn
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 12 Januar 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 117
Sendt: 17 Februar 2006 kl. 21:22 | IP-adresse registreret  

T-Hansen Bodyshaker giver rigtig god effekt til prisen. 

Husk der skal være afstandsstykker mellem enheden og feks. sofa, og sørg for at de er skruet godt fast.

Eller: Lav et hul i en plade og skru enheden fast. Hullet skal være så stort at den midterste del kan bevæge sig frit. Pladen kan su så skrue fast under sofaen.

Hej fra Bjørn

Til top Vis Bjorn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bjorn
 
CSN Teknik
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
CSN Teknik

Bruger siden: 24 November 2005
Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline
Indlæg: 842
Sendt: 20 Februar 2006 kl. 09:33 | IP-adresse registreret  

Så fik jeg byttet mine buttkickers og skruet den ene fast til stolen og den virker helt perfekt, så de var defekte, det giver en fed oplevelse

Så de kan varmt anbefales



__________________
Mvh.Christian
Cinemania
Til top Vis CSN Teknik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CSN Teknik Besøg CSN Teknik's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes