Bruger siden: 10 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 4606
Sendt: 20 August 2006 kl. 16:32 | IP-adresse registreret
Faldt over denne http://www.boysstuff.co.uk/product.asp?id=12642
Each pig measures 16 x 11 x 10cm. Uses 4 x AAA batteries, available from us.
Please note: These speakers are magnetically shielded. However, it
is still advised to keep them a reasonable difference from monitor
displays or television sets.
Specifications:
Output: 1.6 watts per speaker
Standard impedance: 8 Ohm
Sensitivity: 330mv
Frequency response: 150Hz ~ 20KHz
__________________ Hands off the compression button music industry!
Hands of the DNR button Blu Ray producers!
Bruger siden: 01 September 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1886
Sendt: 20 August 2006 kl. 17:15 | IP-adresse registreret
Exxtreme skrev:
Raskolnikov skrev:
Hi-Sonny-Fi skrev:
Lige en højttalere der vil passe en muslim.
Men når man så sætter et kabel til slå det så krølle?
Øhh det er da egentlig lidt stødende!
Ja jeg vil give dig ret i at den var over stregen...
Jeg kan ikke se hva der er stødende ved det?
Vi ved alle at muslimer ikke kan lide grise. også siger jeg at denne HT'er er noget for dem. det er da ikke stødende. Men bare sjov.
Så kan alle jo blive stødte.
Hvis der var en højttalere formet som en ged (symbolet på djævlen) og jeg så sagde "det er da lige noget for en kristen" så tror jeg bare de fleste ville trække på smilebåndet.
Dem jeg kender bliver da ikke stødt over den slags.
PS det er ikke racisme. Man kan gøre det til det man vil. alt kan drejes så. for det var ikke racistisk ment og¨så er det ikke racisme. Basta.
Sendt: 20 August 2006 kl. 17:25 | IP-adresse registreret
ManicMiner kan ikke li pioneer plasma og når der så kommer en ny model og jeg så siger at det er da lige noget for ham. så bliver han da ikke stødt (tror jeg da ikk)
Jeg har da også venner der er muslimer. (hallo bor i ghetto) der bliver de sku ikke stødt. Men er der noget de bliver stødt over så er det når folk som jer begynder at tage hensyn til muslimer. de er ligeværdige også skal man kunne sige noget til dem som man også kan sige noget til os.
hva er det der er så specielt ved dem så man intet kan sige uden man er racist. havde jeg sagt noget rettet mod kristne så var der ingen der hade løftet så meget som en finger.
Bruger siden: 10 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 4606
Sendt: 20 August 2006 kl. 17:33 | IP-adresse registreret
ok godt ord igen. Jeg blev bare stødt og det har intet at gøre med at jeg tager mere hensyn til en gruppe mennesker end en anden... Jeg var også blvet stødt hvis der blev gjort nar med noget som for en troende kristen var meget uhelligt....that's it.
__________________ Hands off the compression button music industry!
Hands of the DNR button Blu Ray producers!
Sendt: 20 August 2006 kl. 17:37 | IP-adresse registreret
Raskolnikov skrev:
ok godt ord igen. Jeg blev bare stødt og det har intet at gøre med at jeg tager mere hensyn til en gruppe mennesker end en anden... Jeg var også blvet stødt hvis der blev gjort nar med noget som for en troende kristen var meget uhelligt....that's it.
Jamen det er helt fino
Har dog aldrig forstået hvad der er så "helligt" ved en religion at man næsten intet kan sige. Men det har nok noget at gøre med at jeg intet tror på Men sådan er det jo.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum