Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 15:45   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Hvad er mest rigtigt hifi i mine øre? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
miju
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Bruger siden: 31 Oktober 2003
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Sendt: 14 December 2003 kl. 17:09 | IP-adresse registreret  

Hvad er så for mig det besdte og mest rigtige og hvordan bedømmer jeg egentlig dette!!??  hvad er det JEG! går efter...

Eks. for Jonas er det forskelle.. og andre....  what ever??..

Hvad bedømmer jeg udfra?? hvad er referance og hvordan danner jeg denne??

Faktisk er jeg total ligeglad med hvad der er på pladerne, hvorden det lyder eller skal lyde og alt det der!! samt ikke mindst hvad der viser størst forskelle, flest detaljer og har bedst opløsning...  ligeledes hvad der har bedst data og mål!!..

Det jeg går efter er HELHEDEN!!  helheds oplevelsen når jeg lytter!!.

Jeg aner ikke hvordan det der er på pladen lyder eller skal lyde!!.. så i ont give a sh*t!! 

Jeg ved så`n ca. hvordan jeg oplever instrumenter mm. IRL. og spilles der troværdigt i henhold til min opfattelse og hukommelse af dette med et bredt spekter af musik er det fint!!..( og det er desverre dog alt for sjældent jeg kommer ud og høre live musik.. men det sker.. og af dette er kun enkelte opstillingere uden elektrisk forstærkning, brugbart som referance.. )

Ligeledes er den VIGTIGSTE!! faktor om jeg opfatter det jeg høre som troværdigt og realistisk samt der igennem GODT!!..

Hvis et og andet i mig instinktivt siger at DETTE ER GODT!! DETTE LYDER RIGTIGT!! DETTE ER OVERBEVISENDE!! og jeg sidder tilbage med en fornæmmelse af troværdigghed og en positiv oplevelse! der medriver mig i musikken!  så jeg netop glæmmer at lytte parametre eller enkelte ting i musikken men blot oplever en troværdig og medrivende helhed!! der på mine favorti sange / melodier får de små nakkehår til at rejse sig og det løber en koldt ned af ryggen!! så er det det RIGTIGE!! så lyder det rigtigt for mig og i mine øre og SÅ ER DET RIGTIGT FOR MIG!!!

Hvor mange og store forskelle der vises eller hvor mange detaljer der er!! er underordnet!!..

Hvis jeg sidder med en følelse af at dette er godt og rigtigt! er det det for mig!!   

OO SÅ ER DET HIFI!!!..  og det bedste hifi for mig!!..

Så jeg er langt fra detalje lytter eller forskels lytter ( som Jonas) jeg er helheds lytter og min fornæmmelse af hvad der er rigtigt og troværdigt er målestokken!!...  når min fornæmmelse siger at det er rigtigt!! så er det det FOR MIG!!..

Det er min simple test metode og min måde at vælge udstyr!!..

Og her er endda ingen entydig linie eller smag eller filosofi!!  jeg har noget referance udstyr indtil noget andet giver mig en endnu støre fornæmmelse og oplevelse af troværdighed!!...

Derfor har jeg ingen FAST!! referance!! ( hvad angår gjej ) men udvikler og flytter denne  gradvist!..  

Der findes aligevel ikke nogen entydig RIGTIG!! klang / lyd fra noget udstyr!!... der findes kun det vi hver især finder værende det der bedst lever op til vores opfattelse af rigtigt i henhold til egne erfariner og opfattelse!!.. 

For mig er denne opfattelse ikke statisk!!!..

Af samme grund kan jeg godt finde realisme og troværdighed i meget forskelligt udstyr!!.. og i flere prisklasser!..  også selv om klang / lyd mellem disse produkter divergere noget!...

Alt der tæller for mig er om jeg får en troværdigheds oplevelse i henhold til min opfattlse af hvad og hvor meget der skal til for at give mig en sådan!!..  denne er som sagt ikke statisk eller kun bundet til en type lyd / klang!!... ( og den kan variere samt er en smule subjektiv og ikke mindst relativ!.. relativ i henhold til sindsstemning, musik type, omgivelser  mm.)

Jeg har en referance ( reference grej )  til jeg finder en / et ny!!...      og når jeg finder en ny er det ikke grundet at det nødvendigvis er nyt grej! eller det der har de bedste data og målinger eller viser størst og flest forskelle samt har flest og tydligste detaljer og højest / mest opløsning!....MEN! ganske enkelt DET! JEG SYNTES LYDER BEDRE OG MERE OVERBEVISENDE END TIDLIGERE REFERANCE!!......

Hifi for mig er ikke et spørgsmål og mere, mest eller flest af... What ever!???..

Det er et spørgsmål om musik oplevelse og troværdighed.. og denne kan opnås for mig på flere niveauer og med meget forskelligt grej.. det drejer sig kun for mig om hvad og hvor meget der pågældende tidspunkt skal til for at abstrahere fra realiteten at der kun er reproduceret, nedscaleret og fejlbefængt, mini udgave af IRL.

Jeg har dog en hvis opfattelse der går igen i alt jeg syntes lyder mest troværdigt og bedst får mig til at abstrahere og bliver "revet" med af musikken, af hvordan klang balance mm skal være..

Men dette har ikke en skid med mest, flest, højst, tydligst, klarest eller andet af alle tænklige parametre at gøre...

mvh.

Til top Vis miju's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af miju

gl.jas
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Oktober 2003
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 14 December 2003 kl. 18:01 | IP-adresse registreret  

miju skrev:

jeg har noget referance udstyr indtil noget andet giver mig en endnu støre fornæmmelse og oplevelse af troværdighed!!...

Derfor har jeg ingen FAST!! referance!! men udvikler og flytter denne  gradvist!.. 

Vise ord.........problemet er netop at enkelte sætter sig selv i bås og dermed afskærer sig for nye impulser og ideer. Hifi står ikke stille , alle udvikler produkter der efter deres overbevisning giver den bedste troværdighed , men variationer trives alligevel. Så uanset man lytter på Densen, Krell ,Burmester , ML. , Arcam etc. får man hifi med nuancer.  Derfor bliver den enkeltes reference varierende , men forhåbentlig ikke beton-fast................................

Til top Vis gl.jas's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gl.jas

Kurt von Kubik
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 14 December 2003 kl. 21:27 | IP-adresse registreret  

Hej Miju!

Hvis det er din indstilling, så undlad venligst diverse hitlister o. lign.
Det hører sig ikke på den vis.
Til top Vis Kurt von Kubik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kurt von Kubik

Hasselhof
Branchemedlem
Branchemedlem
Direktør, Earthquake Danmark

Bruger siden: 29 Juni 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 14 December 2003 kl. 23:50 | IP-adresse registreret  

oh no...ikke mere af det her tab.

Den ene trad efter den anden med det samme snot.

Begynder du en ny trad med det her fordi du ikke langere far respons i nogle af de gl trade? fordi ingen gider at laese 42 indlag og bladre 10 sider.....gaargh

Synes at det skulle vare et krav at et indlag har bare et minimum af teknisk relevans.

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 15 December 2003 kl. 02:16 | IP-adresse registreret  

Helt enig - fri os dog for flere gentagelser! Hvis ikke kreativiteten rækker dybere så tag dog en pause - man skulle tro der var konkurrence mellem dig og Jonas om flest gentagne indlæg!

VI HAR FORSTÅET HVAD I HVER ISÆR MENER OM TINGENE!

Mr. High Fy
Lukket konto
Lukket konto

Ønsker konto på standby

Bruger siden: 07 September 2003
Lokalitet: Ikke angivet
Sendt: 15 December 2003 kl. 07:40 | IP-adresse registreret  

Hifi, ER bare navlepilleri. Det bidrager denne site også med. Al snak om kabler der koster 10.000,- meteren og hele anlæg hvor folk har ofret 100.000,- vis af kroner, bare for en "skide" cd afspiller.....?????? Og resten af anlæget kunne have en samlet værdi på 100.000 - 1000000000000.00!!!???? Folk skriver om lydfilosofi, mm. og prøver at slå hindanden i "hifi-kloghed" Det er sgu ved at løbe lidt af sporet for flere af jer. JONAS. Hørte du det?? Godt man har et godt anlæg med de gode gamle radiorør. der bare spiller MUSIK og ikke så mange dikkedare der du. Næh, du. Køb du dig en god rørforst....... Ok jeg skal å arbejd....

Til top Vis Mr. High Fy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mr. High Fy

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Sendt: 15 December 2003 kl. 07:48 | IP-adresse registreret  

Hasselhof skrev:

oh no...ikke mere af det her tab.

Den ene trad efter den anden med det samme snot.

Begynder du en ny trad med det her fordi du ikke langere far respons i nogle af de gl trade? fordi ingen gider at laese 42 indlag og bladre 10 sider.....gaargh

Synes at det skulle vare et krav at et indlag har bare et minimum af teknisk relevans.

nice ord

kan ikke stoppe med at grine

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen

Tonny
Branchemedlem
Branchemedlem

Bruger siden: 06 April 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 15 December 2003 kl. 08:04 | IP-adresse registreret  

Ja vi tager den lige een gang til !!

ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ ZZ

Til top Vis Tonny's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tonny Besøg Tonny's Websted

Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Sendt: 15 December 2003 kl. 08:27 | IP-adresse registreret  

Altså nu må jeg snart til at få jeres adresser så jeg kan sende TUDEkiks rundt i landet.

Min holdning er at Mike-j må skrive lige hvad han ønsker og kan i ikke følge ham eller, lide indholdet SÅ LAD VÆRE MED AT læse det.

Til top Vis Jonas bojer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jonas bojer Besøg Jonas bojer's Websted

Peter
Forum Bruger
Forum Bruger

Lokalitet: Sjælland
Sendt: 15 December 2003 kl. 08:31 | IP-adresse registreret  

Om man prædiker det ene eller andet er vel et fedt !

Fej for egen dør først tak…
Til top Vis Peter's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter

boholm
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 August 2003
Lokalitet: København
Sendt: 15 December 2003 kl. 09:07 | IP-adresse registreret  

De her tråde er sq bedre end Ricky Lake.

. . . fortsæt endelig

Hørt på P3: "Kan du ikke forstå konsekvensen af at trykke enter?"
Til top Vis boholm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af boholm Besøg boholm's Websted

miju
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Sendt: 15 December 2003 kl. 14:52 | IP-adresse registreret  

Eneste faste referance jeg har er vedrørende højtalere!! og det er kravet om så udpræget liniaritet som nu tekniske muligt med de enheder jeg vælger..

Enheder vælges på samme måde som jeg har beskrevet vedrørende valg og bedømmelse af udstyr!..

Altså hvilke jeg syntes lyder bedst og mest troværdige i henhold til min opfattelse. ( ikke nødvendigvis de nyeste eller de der viser flest detaljer og forskelle mm. men DE DER LYDER BEDST OG MEST OVERBEVISENDE!! )

Af disse prøver jeg selvfølgelig at finde de der har bedst opløsning, detaljering og især dynamik!!..  ( og for det meste hænger det at de faktisk har meget fin dynamik og kan vise super fine forskelle og detaljer sammen med at de også lyde mest troværdige!!..  men de behøver ikke at være de absolut bedste på alle områder! der er et punkt hvor kvaliteten er GOD NOK!! så længe de spiller som jeg finder godt og overbevisende!!)

Kabelføring vælges på samme måde..

Komponenter vælges udelukkende efter bedste data, tollerancer samt mest hul igennem!!..

Her skal de være så "usynlige" som muligt" og gøre "jobbet" bedst muligt med mindst mulig tab..  egenlyden skal være minimal!! ( hvilket jo egentlig er vanskligt at finde da det er relativ subjektivt! ...men her har jeg nogle jeg dog trods alt mener er nogle af de mest "usynlige man kan få med de bedste data og mindst tab muligt. )

Resten er meget fastlagt! altså design & dimmensioner dette afgøres næsten udelukknde af ønsket ydelse og mest mulig optimal design for de givende enheders velbefindende!! og her er der klare "regler" eller rette snore for at opnå bedst mulig resultat..

Delefilter type, delefrekvenser og virkning er udelukende lavet efter optimal funktion og mest mulig liniaritet og færrest mulige unoder, bedst impuls gengivelse samt fase forhold og andre vigtige parametre som eks. homogenitet og sammensmæltning af enhederne til en helhed!! og minimal tab.  

Dette sikre at enhedernes personlighed / egen lyd kommer optimalt til sin ret! og at der ikke er farvninger og egen lyd som følge af delefiltres indvirken, eller valg af delfrekvens mm.. 

Altså kort og godt! delefilter teknik og plecering af delefrekvenser er optimeret for optimal sprædning, og mest mulig liniær frekvensgang..

Hvilket sikre størst mulig neutralitet her..

Så er den summerende lyd op til de valgte enheders egenskaber og personlighed!..

Og det er jo denne jeg har valgt dem udfra!!..

Den lyd er så den JEG! finder mest troværdig efter min opfattelse og de premisser denne opfattelse er dannet på!..

Hvor "rigtig denne er??  i dont give a sh*t!!  så længe det i mine øre lyder rigtigt i henhold til min opfattelse!! og derfor lyder overbevisende og GODT!!!!!!

Kan andre lide denne lyd og opfatter den på samme måde! ( og det er der en del der gør!!) så fint!! hvis ikke!!... så er det deres problem!!  det er MIG! der skal nyde resultaterne!!... ( jeg laver ikke højtalere komercielt!! kun til de der har samme opfattelse af hvordan det lyder og skal lyde!!.. LOGISK NOK!!)

mvh.

Kurt von Kubik
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2003
Sendt: 16 December 2003 kl. 00:25 | IP-adresse registreret  

Hej Miju!

Hvor interessant!
Kan du ikke uddybe det nærmere.
Gerne detaljeret og fyldigt tak!
Til top Vis Kurt von Kubik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kurt von Kubik

miju
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Sendt: 16 December 2003 kl. 14:29 | IP-adresse registreret  

Jeg bedømmer ganske enkelt udfra om det jeg høre giver mig en fornæmmelse at rigtighed, i henhold til de erfaringer jeg har med musik IRL.

Altså, hvis man nu sidder og lytter til en der spiller på guitar..  så giver dette en særlig fornæmmelse og realisme, man opfatter klangen og alle små svingninger rent fysisk og fornæmmer guitaren..   sådan er det med det emste musik!..

Man danner en hukommelse og opfattelse af hvordan det lyder og fornæmmes!.. samt hvordan klangen nu er under forskellige forhold..

Er udstyret / højtalerne ( enhederne) istand til at give samme fornæmmelse og oplevelse på en troværdig og realistisk måde!! så er det rigtigt nok for mig!!..

Jeg aner ikke hvad der er på pladen og hvordan det skal lyde, eller hvor mange detaljer der er eller for den sags skyld hvor mange og store forskelle der er!!..

Det ved sgu kun de der var tilstede da det blev optaget!.. andet er gætværk!...

Så hvis det lyder overbevisende i henhold til min opfattelse af IRL. musik og lyd under menge forskællige forhold, situationer samt omgivelser mm.  og der samtidigt er så lav forvrængning, og en så liniær gengivelse fra højtalerne som nu muligt med de anvendte enheder og teknik..  så er det tæt nok på det rigtige for mig!! ( hvad det så end er!?? mit gæt kan være lige så godt som Jonas eller andres!!.. hovedsagen for mig er at jeg bliver overbevist udfra de referancer og de erfaringer og der igennem opfattelse jeg nu har!!)

Jeg har en god ven der er musikker ( og gennem han flere bekendte der selv spiller og her lidt mere indblik en jeg i rigtig musik og hvordan dette lyder!) gennem ham / dem har jeg lært en del om hvordan instrumenter klinger under forskellige forhold mm og fået noget mere IRL. erfaring, samtidigt med at jeg hyppigt går til div. live arengementer / koncerter mm.  dette har åbnet mine øjne en del og givet mig lidt indblik i hvad man bør gå efter og hvordan man skal lytte!.. og hvad en højtaler samt tilhørende udstyr bør kunne!!..

Ligeledes har jeg fået god støtte af disse under udvikling af mine egne højtalere, da de har kunne være med lyttere, og når jeg fandt noget jeg kunne lide og der stemmede overens med hvordan jeg nu opfattede at det burde lyde, ( altså enheder & komponenter mm. ) så har de været med til at udvælge det der kom tættest på IRL.  altså deres opfattelse og min skulle mødes på " midten" herved har jeg opnået at de faktisk kan høre hvilke guitare og type strænge der anvendes, hvordan trommer er sat op og hvad trommeskin der anvndes samt hvordan disse er dæmpet!!.. og meget andet!..  det er realisme og visning af detaljer samt ikke mindst Jonas kæphæst FORSKELLE!!.. og når det så summere på en måde der samtidigt til sidst rammer lige den opfattelse jeg selv har! så har jeg noget jeg selv kan leve med og stå inde for!!..

Hvad angår højtalerne så anvendes der meget forskælligt udstyr og tilbehør for at frem ælske disse kvaliteter med så meget udstyr som muligt, og at der samtidigt vises store forskelle på dette udstyr mm.

Hvad man så til sidst vælger er en smags sag!! og så bliver det udstyret der i høj grad bestemmer anlægets lyd!...  så det jeg har ramt med enheds valg mm. er faktisk stor grad af neutralitet!!..

Det udstyr jeg så selv anvender gør så at det lige får lidt personlig opfattelse og smag med!!.. altså som JEG!! nu kan lide det!!.. og dette er jo tilfældet med de flestes udstyrs valg.

Den summerende lyd står altså i overensstemmelse med hvordan jeg opfatter at det skal lyde for at være tættest IRL.

Liniariteten sikre at det der er på pladen også så tæt på det der kommer ud som muligt!!.. ( inden for de tekniske rammer der nu i dag er og som gør bedømmelsen af dette ganske subjektiv!!)

mvh.

miju
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Sendt: 16 December 2003 kl. 14:55 | IP-adresse registreret  

De  bedste hifi og den rigtige lyd er jo ganske subjektiv!!!...

Selv Jonas vil jo nok mene at hans smag er god!! og at det iøvrigt slet ikke er god smag fra hans side men realiteter og sandheden!!!..  ( øhhh.... tjaaaa.. det er der nok andre der så har andre meninger om!! men ok!! fint for ham!!) men sandheden og det rigtige??? tjaaa... 

Og hvad er det nu den er???  jooooo for mig er det det jeg efter min opfattelse og personlige mening har som referance!!.. ...  meeeeeennn!???...  er det nu også rigtigt???

hummm... hvad er rigtigt så???...  tjaaaa... for mig det der ER GODT!!!

For hvorfor er det godt???..  fordi det er troværdigt i mine øre!!.. udfra mine referancer og erfaringer samt opfattelse!.. ( andre har så deres!! og den kan jo være lige så god som min!! men ikke for MIG!!)

Derfor er jeg glad for det udstyr jeg har!!.. for det er med de penge jeg nu har til dette det der lever op til alt dette!..

Og sådan håber jeg alle hver især har det!!...   og hvad der så er det mest ande og rigtige kan vi så ellers diskutere her i EVIGHED!!...  and get nowhere!!..

Men det gør ik så meget sålænge man begefter kan sætte sig hen til anlæget ligge sin favorit plade / plader på! og være glad og tilfreds med den resulterende gengivelse og her få en god troværdig og overbevisende oplevelse og nydelse!!..

Og det af rigtig god musik!!

Kan man det ????  så har man hifi!! uanset hvordan det så lyder og hvad og hvordan virkligheden nu er!!...

Hifi er høj troværdighed!! og troværdighed er subjektivt for den enkelte person!! opfattes noget troværdigt! så er det hifi!!.. 

Og har man den opfattelse så opnås musik nydelse!!

Hvad er vigtigere???...

mvh.

miju
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Sendt: 16 December 2003 kl. 15:07 | IP-adresse registreret  

Hvad synte jeg så lyder mest rigtigt !???

det må blive :

Marklevinson og et par Morten Coltrane...

Hvad lyder så egentlig total mest overbevisende?? men med mindre afvigelser fra det helt korekte!!  det må blive : JMLAB Utopia med samme udstyr : Marklevinson..

Hvad lyder bedst???? og stadig troværdigt nok i mine øre..

1. JMLab Grande eller Nova Utopia BE & Marklevinson.

2.  JMLab & Classe.

2 . Coltrane & Gryphon.

4. B&W800N  & Electrocompaniet.

Og hvad der lyder bedst er ikke nødvendigvis hvad der er mest "rigtigt"...

( altså efter min udmyg mening!!)

Se nu ved i hvilken lyd jeg finder mest rigtig og hvilken jeg bedst kan lide!..

Jeg ville til en hver tid gå efter den jeg bedst kan lide!!..

mvh.

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Sendt: 16 December 2003 kl. 15:55 | IP-adresse registreret  

Hm noget jeg ikke kan forstå.

Er du er til lyden fra classe og gryphon og jaa ML .

1 gryphon og JM lap køre slet ikke godt sammen alt for pumpet bund med en top der bliver ja ikke til at holde ud .

ML og JM lap kan gå , ML har en fast og god bund som passer godt til JM lap .

Classe skal have en meget stram speaker især i bunden .

JM lap er født til rør i den gode ende .

Mange af dem der køber ind i den ende køber bare i blinde , og tro mig , det er noget jeg ved noget om , så en dag går det op for dem de har valgt forkert .

Svend P
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Sendt: 16 December 2003 kl. 15:57 | IP-adresse registreret  

ha ha, K. Kubik, jeg tror ikke de fattede at du var ironisk. Morsomt.

For mig at se, er alle de her diskussioner om religion, og man bruger alle mulige udefinerbare udtryk for at forklare, at alle de andre personer er dumme.

Hvornår spiller eks. noget udstyr "mere musik" end andet????

Til top Vis Svend P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svend P Besøg Svend P's Websted

Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Sendt: 16 December 2003 kl. 16:02 | IP-adresse registreret  

jensen skrev:

Hm noget jeg ikke kan forstå.

Er du er til lyden fra classe og gryphon og jaa ML .

1 gryphon og JM lap køre slet ikke godt sammen alt for pumpet bund med en top der bliver ja ikke til at holde ud .

ML og JM lap kan gå , ML har en fast og god bund som passer godt til JM lap .

Classe skal have en meget stram speaker især i bunden .

JM lap er født til rør i den gode ende .

Mange af dem der køber ind i den ende køber bare i blinde , og tro mig , det er noget jeg ved noget om , så en dag går det op for dem de har valgt forkert .

classe det fatter jeg slet ikke har hørt det flere gange nu og det lyder jo direkte tarveligt og øreskadende her holder jeg altså med Jensen. Jeg har lyttet classe på flere topmodeller også B&W sig i klubben i kbh og nøj en oplevelse det var meget GRIMT selv min kammy som er tidligere hifiklub mand måtte holde sig for ørerne. Hvis i ikke kan høre dette så er det intet håb. Et lille regaanlæg med Dali diva spillerde meget bedre i samme lokale her var det musik og ikke LARM.

JM-lab er meget fremadrettet og hård og sammen med classe kunne jeg forestille mig det vil gå helt galt men har dog ikke hørt dette.

Til top Vis Jonas bojer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jonas bojer Besøg Jonas bojer's Websted

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Sendt: 16 December 2003 kl. 17:34 | IP-adresse registreret  

Svend P skrev:

ha ha, K. Kubik, jeg tror ikke de fattede at du var ironisk. Morsomt.

For mig at se, er alle de her diskussioner om religion, og man bruger alle mulige udefinerbare udtryk for at forklare, at alle de andre personer er dumme.

Hvornår spiller eks. noget udstyr "mere musik" end andet????

jo jo .

Men det med Religion og smag går ikke her , TE smager heller som kaffe , så stor forskel er der på de setup der skrives om her .

Side af 3 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes