André Jensen Lukket konto Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 01 September 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2153
Sendt: 11 Februar 2007 kl. 23:44 | IP-adresse registreret
Jeg kom i KvK- tråden til at skrive, at Apogee var gået i betalingsstansning. Lige for en ordens skyld, så huskede jeg forkert. Det er Tripath. Dette er skrevet, da Innowatt anvender Apogee´s digitaleforstærkere.
Mon ikke der kommer et kæmpe lager af chips til salg.Han skriver om det på hans forum.
MVH
Det er også muligt, at den sunde del af firmaet (hvis en sådan findes), vil køres videre, under én eller anden kontrolleret form. Meget tit kan kreditorer godt lide den løsning, idet de så vil få en del, eller måske alle deres penge igen.
Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
Sendt: 12 Februar 2007 kl. 11:38 | IP-adresse registreret
Svend P skrev:
Jeg har heller ikke de bedste erfaringer med Tripath's holdbarhed, så måske er det forklaringen på at de ikke eksisterer mere?
Der kan også være konkurrenter der har dykket deres produkt, til under kostpris, for at fortrænge Tripath, og måske opkøbe dem billigt. Det er en speget verden at befinde sig i.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum