Bruger siden: 11 September 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1524
Sendt: 25 Marts 2007 kl. 12:28 | IP-adresse registreret
Umiddelbart vil jeg sige den roterende subwoofer (som har taget folk med storm) - og dog - den henviser til en hjemmeside med mange tekniske forklaringer som jeg ikke gider læse.
Desuden er det et højst usundt produkt. Hvis man udsættes for frekvenser mellem (0)-3Hz (infralyd) vil man blive syg. Nogen mener at Jerichos mure faldt p.g.a af infralyd.
Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 498
Sendt: 25 Marts 2007 kl. 14:14 | IP-adresse registreret
Ja - jeg troede jo først at der var tale om en aprilsnar da jeg læste om den roterende subwoofer. Men er der ikke en anden aprilsnar på den samme side (trold!):
Et underchassis med holder til en tonearm beregnet til en 35 år gammel pladespiller? Firmaet forlanger 24.200,- for underchassiset! Det må da være en (trold!) aprilsnar...
Bruger siden: 11 September 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1524
Sendt: 25 Marts 2007 kl. 14:29 | IP-adresse registreret
Mikke skrev:
Ja - jeg troede jo først at der var tale om en aprilsnar da jeg læste om den roterende subwoofer. Men er der ikke en anden aprilsnar på den samme side (trold!):
Et underchassis med holder til en tonearm beregnet til en 35 år gammel pladespiller? Firmaet forlanger 24.200,- for underchassiset! Det må da være en (trold!) aprilsnar...
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum