| Forfatter |
|
polodan Forum Bruger

Bruger siden: 12 November 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 44
|
| Sendt: 25 November 2004 kl. 17:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Live21 Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2377
|
| Sendt: 25 November 2004 kl. 17:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tror desværre ik der er nogen herinde der har hørt den  min mening er du skal købe brugt til de penge.. det jeg har hørt af receivere i den klasse er ikke meget bedre end et Aiwa anlæg i føtex
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 25 November 2004 kl. 17:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg har ikke hørt den (kan man det??)
men jeg tror pengene er bedre givet ud på brugtmarkedet. __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
HamDenFede Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 105
|
| Sendt: 25 November 2004 kl. 17:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm....det er sq da for griner.
"High End".... , måske står den på en af de højeste hylder på lageret???
"A/V, S-VHS og Component video udgange på front"... 
JA NEMLIG JA.....DET ER INGEN PROBLEM 
Spøg til side, så tror jeg du bliver skuffet i det lange løb og vil være væsentligt bedre tjent med at vente til økonomien tillader at ofre lidt mere eller måske købe brugt..... __________________ Mvh. HamDenFede
|
| Til top |
|
| |
Jeffen Forum Bruger

Bruger siden: 04 September 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 151
|
| Sendt: 25 November 2004 kl. 17:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tjah der kommer da sikkert lyd ud af den. Men skrab lidt ekstra sammen
og kast dem efter en lille yamaha eller denon eller et eller andet i
den prisklasse.
__________________ Dyrk mit grej
A wise man once said, forgiveness is divine, but never pay full price for late pizza
|
| Til top |
|
| |
Ingeniøren Forum Bruger

Bruger siden: 18 Februar 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 1258
|
| Sendt: 25 November 2004 kl. 20:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hold da op, 6x210W i 4 ohm !!!! Den slår min Denon AVR-2803 med flere længder  (Hvis man tror på det ).
Seriøst: Så tror jeg du er meget bedre stillet på brugtmarkedet, der burde du sagnes kunne få noget anstendigt for de samme penge. Der er spild af penge at købe en papkasse med pumpede specs (har selv været der engang). __________________ Se min tidligere HD bio-kælder her!
|
| Til top |
|
| |
swspusy Forum Bruger

Bruger siden: 13 Maj 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 299
|
| Sendt: 26 November 2004 kl. 00:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
slår også min denon avr 3805 hold kæft jeg er blvet snudt    __________________
min hjemme bio
|
| Til top |
|
| |
Guests Gæst

Ikke registreret bruger
Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Online Indlæg: 113
|
| Sendt: 26 November 2004 kl. 06:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det her er ikke for at reklamere for Aldi, men her er hvad de skriver:
fuld returret på alle varer. Det er nok at sige: "Jeg er ikke tilfreds med varens kvalitet", så tager vi varen retur, og varen refunderes uden nogen diskussion.
Men husk, hvis du vil returnere en ALDI Aktuelt vare, så skal det ske inden for 1 måned fra købsdato og du skal medbringe kassebonen.
Så hvorfor ikke bare købe den, er den så god nok til dit behov fint, ellers kast den i nakken på dem igen.
|
| Til top |
|
| |
Oldred Forum Bruger

Tidl. red.
Bruger siden: 25 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1424
|
| Sendt: 26 November 2004 kl. 07:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
dfms skrev:
|
Det her er ikke for at reklamere for Aldi, men her er hvad de skriver:
fuld returret på alle varer. Det er nok at sige: "Jeg er ikke tilfreds med varens kvalitet", så tager vi varen retur, og varen refunderes uden nogen diskussion.
Men husk, hvis du vil returnere en ALDI Aktuelt vare, så skal det ske inden for 1 måned fra købsdato og du skal medbringe kassebonen.
Så hvorfor ikke bare købe den, er den så god nok til dit behov fint, ellers kast den i nakken på dem igen.
|
|
|
Ja - og 3 års garanti !!!!
Den smutter jeg da ned og køber - bare for at prøve. (Hvis de ellers har flere af dem) og så nupper jeg da også lige deres 6.1 surround højttalersæt til 999,- med i farten, selv om det ser ud til at .1 mangler...
( og en mikrooven med grill til 379,- !!! )
|
| Til top |
|
| |
kiro Forum Bruger

Bruger siden: 09 November 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 459
|
| Sendt: 26 November 2004 kl. 07:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Til redaktøren
Husk popcorn så det kan blive rigtig huggeligt  
Ku bare ikke nære mig
|
| Til top |
|
| |
Spurnaldo Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 191
|
| Sendt: 26 November 2004 kl. 08:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tror faktisk at nybegyndere vil få stor glæde af den, og selvom man køber brugt får du ikke meget for de penge.
Når man køber et af de etablede mærker betaler man også for advancer flere steder i kæderne, og fordi at der er klistret et mærke på den hvor der står eks. denon og selvfølgelig design, hvilket der ikke ser ud til at gjort det store udaf .
Det ville faktisk ikke undre mig hvis det fungerede lige så godt som nogle af de mindste modeller ved de lidt dyere mærker. Watt opgiverselserne tror jeg ikke holder, men i den prisklasser er det faktisk heller ikke nødvendigt efter min mening, da der sjældent bliver spændt krævende højtalere efter.
Kunne være sjovt hvis der kom en anmeldelse af den, som ikke kun gik ud på at hagle den ned, fordi man selv har givet 20k for sig egen.
Og nej jeg siger ikke at det kan spille lige op mod recievere til 20k eller noget.
|
| Til top |
|
| |
Ingeniøren Forum Bruger

|
| Sendt: 26 November 2004 kl. 08:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spurnaldo skrev:
|
Kunne være sjovt hvis der kom en anmeldelse af den, som ikke kun gik ud på at hagle den ned, fordi man selv har givet 20k for sig egen.
|
|
|
Det kunne være sjovt, det ville også være en fin reference for alle der søger noget i den prisklasse. Omsider kunne vi få dokumenteret hvad man kan få til de penge, nogen der melder sig ?? __________________ Se min tidligere HD bio-kælder her!
|
| Til top |
|
| |
Schriver Lukket konto

Lukket efter egen anmodning
Bruger siden: 14 Marts 2004 Lokalitet: Sverige
Status: Offline Indlæg: 96
|
| Sendt: 26 November 2004 kl. 08:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
*
|
| Til top |
|
| |
lars37 Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1320
|
| Sendt: 26 November 2004 kl. 08:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis du ikke har så mange penge og du ønsker surround, så kunne disse produkter være en glimrende begyndelse. Jeg ville hellere foretrække deres receiver end en Denon AVR-2803, som er gennemført ringe - og til en alt for høj og grinagtig pris....
Da du desuden har returret, taber du jo ikke noget ved at prøve den.
Lars
|
| Til top |
|
| |
Ingeniøren Forum Bruger

|
| Sendt: 26 November 2004 kl. 08:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Schriver skrev:
| Er der ikke nogle der kan fatte at man ikke skal sammenligne dyrt og billigt. |
|
|
Hvorfor spørgen man så folk med dyrt udstyr (som langt de fleste herinde har) til råds om billigt udstyr!
Schriver skrev:
Så kom lige ned på jorden og mød folk hvor de er!  |
|
|
Det syntes jeg da også er det der bliver gjort. Jeg betragtede forslaget om en seriøs anmeldelse helt alvorligt! Dette kunne netop hjælpe personer med at begrænset budget, til at vurdere om dette var godt nok til dem!
Det der nok gjorde tråden lidt 'morsom' var de helt vildt pumpede specs, der aldrig vil holde vand nogen steder!! Men det gør jo ikke receiveren dårlige end den er, men skal bare ikke forvente at den kan leve op til de angivne specs. __________________ Se min tidligere HD bio-kælder her!
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 26 November 2004 kl. 09:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg er frisk på spurnaldo's forslag, jeg stiller da gerne op til test, og vil da gerne stille både musik og film til rådighed. jeg har også en lille sub jeg alligevel ikke bruger der kan gå håndihånd med systemet så vi kan få ægte 5.1 (eller 6.1)
__________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
3DX Branchemedlem

Lukket efter ønske fra bruger
Bruger siden: 02 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1930
|
| Sendt: 26 November 2004 kl. 09:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
slap af...
den levere 6 x 200W  __________________ Der findes 2 slags menesker, og jeg er ikke en af dem...
|
| Til top |
|
| |
Spurnaldo Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 191
|
| Sendt: 26 November 2004 kl. 10:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvofor er folk altid så travt med de skide watt ?
Hvis man ser på en revicer til 2000,- kunne det så forestilles at folk budgetter til højtalere lå på det 10 dobbelte ? nej vel. De ville nok købe det sæt højtalere til 1000 kr som revieveren sikkert ville kunne få noget nær det optimale ud af.
Skal man så pege fingere af det, og grinagtigøre en tråd, fordi personen har kig på en løsning som ligger i den nedre prisklasse, hvor annonceringen på disse ofte er overdrevne. Hvis man er ude efter en surround oplevelse men ikke vile bruge mere end 3k på det, kunne reciveren fra Aldi så ikke være et godt køb. Går han i eks. en Fona som kan være alternativet så kan han risikere at komme hjem med en gammel model som kun understøtter pro logic, dem sælger de stadig mange af ! hvilket jeg syntes er bondefangeri.
Det tror jeg sagtens det kunne.
Hver gang man ser en sådan tråd er der lige 20 der skal skrive eks.
> den levere 6 x 200W 
Uhhhaaa det kan manden som seriøst overvejer at købe revievere ikke bruge til ret meget. At det er opgivet med det folk gummiwatt kan også være bedøvende ligemeget. Det manden er ude efter er om hans penge er spildte, findes der bedre løsninger til pengene, eller hvad ?
Stop snopperi og giv manden en respons han kan bruge til noget.
|
| Til top |
|
| |
Schriver Lukket konto

Lukket efter egen anmodning
Bruger siden: 14 Marts 2004 Lokalitet: Sverige
Status: Offline Indlæg: 96
|
| Sendt: 26 November 2004 kl. 10:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
lars37 Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1320
|
| Sendt: 26 November 2004 kl. 10:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tja, den kan faktisk være lavet på samme fabrik, som mere kendte mærkevarer fra Asien. Det ses ofte...
Lars
|
| Til top |
|
| |