Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4620
Sendt: 11 December 2004 kl. 15:51 | IP-adresse registreret
Det er der jo i princippet kun en der kan afgøre - nemlig dig selv. Hvis du synes det lyder fint, er der jo ikke noget problem. Hvis du har mulighed for at vinkle den så enhederne peger op mod lyttepositionen, så vil jeg mene at placeringen ikke er så kritisk.
Bruger siden: 08 August 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 235
Sendt: 11 December 2004 kl. 15:51 | IP-adresse registreret
en god ide er at prøve dig frem, for det kan godt være lidt svært at sige. jeg har den selv under tv, ( omkring 5 cm under tv) Nogen vil have en over andre vil have den under. jeg syndes at lyden bliver bedre under tv'et fordi at lyden er mere ren, men der må ikke være nogle sofa borede for det kan godt gå lidt ud over lyden, den skal have fri vej. men det er bare at prøve, Håber det var svar nok.
Bruger siden: 05 Juli 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 224
Sendt: 11 December 2004 kl. 20:09 | IP-adresse registreret
JimmyS skrev:
Ja, jeg ved selvfølgelig godt at den skal være i centret ..
Men hvor højt - eller lavt - kan man placere den i forhold til fjernsynet.
Jeg ville helst placere den 30-40 cm under fjernsynet, men kan man det uden at ødelægge lyden ?
nu ved vi jo ikke hvor højt dit fjersyn står... men som det allerede er blevet nævnt så vil jeg også mene vinklingen er det vigtigste. det mest optimale vil nok være lige ud for lyttepositionen eller lidt højere
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum