| Sendt: 29 December 2004 kl. 11:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
har de begge pre-out?? hvis ikke ville jeg vælge NADen (den har ved jeg) for så kan du, når du igen får råd, købe et effekttrin og tilslutte, så dine store CVer får det power de fortjener.
har selv haft den NAD og den gjorde det rigtigt godt, havde dog lidt små problemer med småstøj (virkelig småstøj) når bare den stod tændt, men tror det er mig der er pernippengryn.
Ellers kan en Marantz også stærkt anbefales herfra (har det nu ), min er den mindste (sr4200) og den har også Pre-out på alle kanaler.
har set flere tilsalg (marantz) til en 1500 og den er efter min mening bedre en NADen __________________ Tony
H/K & B&W snurrerundt
|