| Sendt: 25 Januar 2005 kl. 18:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Ugge, jeg har selv stået med det valg for ikke så længe siden og kom som du kan se frem til at Concept var det rigtige for mig.
Grunden til dette valg var dels at jeg godt kunne lide designet på serien og at jeg syntes at der var bedre sammenhæng mellem center og fronthøjttalere i Concept end i blue serien, men det er jo en smagssag.
Jeg havde i første omgang også købt C2 som baghøjttalere men ombestemte mig og fik fat i et sæt C1 og det har jeg ikke fortrudt, de giver fin nok lyd til mig og er meget mere diskrete i stuen, der skal bare en skrue i væggen og så sidder de der, på C2 skal man finde et ophæng hvor de kommer lidt ud fra væggen er min erfaring og så fylder de pludselig en del mere, nu står de i kælderen på et par standere og lyder fint.
Håber at du kan bruge det her til noget men det er jo kun dig og din smag der kan afgøre hvad der er rigtigt i dit rum. __________________ NAD T-763v2, Dali Suite serie med 2,8 som front, C0,8 center, og Eltax HT-2 baghøjttalere, CV CLS-12SX sub.
|