Bruger siden: 13 Januar 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1036
Sendt: 13 Maj 2005 kl. 14:26 | IP-adresse registreret
Jeg går ud fra at det er Yamaha du snakker om? Jeg vil helt klart anbefale dig at købe det nyeste, hvis økonomien tillader det. Alle producenter forbedrer løbende deres produkter, og derfor er det nyeste som regel det bedste. Dette gælder dog sjældent "analoge" forstærkere - men de er svære at betale sig fra :o)
Bruger siden: 24 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3488
Sendt: 13 Maj 2005 kl. 14:30 | IP-adresse registreret
Køb en nyere modell. Prisene for receivere har stille og rolig falt de siste årene, slik at selv om en eldre selges brukt for ½ pris er den fremdeles ikke konkurransedyktig med en ny.
Bruger siden: 10 Maj 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 29
Sendt: 13 Maj 2005 kl. 14:41 | IP-adresse registreret
Jeg ville tjekke et par tyske sider, kan blandt andet anbefale kelkoo.de eller tapeconnection.dk - Der kan du få nogle af de nye modeller ganske billigt!
Bruger siden: 21 Oktober 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2705
Sendt: 14 Maj 2005 kl. 09:31 | IP-adresse registreret
Mr_Feelgood skrev:
Hej tak for hjælpen.
Det ender nok med en RX-V 1500 med mindre i mener der er noget andet der er bedre at skyde sine penge efter???
Mr Feelgood
tag ud og lyt, der er mange forskellige gode recievere, det er jo ikke sikkert at du lige synes yamahaen er den bedst lydende. der er fx Harman Kardon AVR serien, der er Onkyos recievere, Marantz SR serien, NADs recievere, Denon og jeg kunne blive ved. Tag ud og lyt og find den du synes lyder bedst.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum