| Sendt: 17 Februar 2006 kl. 00:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa, Jeg er på udkig efter en Pioneer surround forstærker, og er mest lun på modellen: VSX-1015-S men har lagt mærke til at den blev udsendt i det sidste kvartal af 2005, derfor tænkte jeg på, om der var nogen der vidste noget om, om der evt. var ved at være en ny model på vej i dette prisleje, da jeg gerne vil have det nyeste nu når jeg ca. skal ud og bruge 6K på en ny forstærker... /Lunde
|