| Forfatter |
|
LauH Forum Bruger

Bruger siden: 26 Juni 2006 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 3
|
| Sendt: 26 Juni 2006 kl. 22:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Overvejer at købe sådan en, da den ligger godt i mit prisleje (ca. 3000), skal både bruges til musik og film, har pt. ikke nogle særlig vilde højtalere, men køber måske Dali 450 eller 850.
Men hvad synes i om den, er det et godt køb?
|
| Til top |
|
| |
LauH Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Juni 2006 kl. 15:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er 3 sæt højtalere jeg kigger på lige nu: Dali 450, Dali 850 og Dali 5005LE, men vil denne reciever spille godt sammen med dem eller er der en anden som vil gøre jobbet bedre? Recieveren skal helst ligge omkring de 3000 kr
|
| Til top |
|
| |
Nygaard Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 585
|
| Sendt: 28 Juni 2006 kl. 16:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
VSX-916 kommer så vidt jeg husker til at ligge på 4.499 i DK.. Hifi-import lader dog til at vil gøre det en anelse billigere (3.699 + fragt) men lad os nu se hvad den kommer til at koste, når den kommer i butikkerne.
Den spiller sikkert ganske fint, men jeg ville nok anbefale dig at satse på en lidt mindre højtaler. Til stereo kunne jeg nemt forestille mig at den ville komme til at halte noget med et par 850'ere spændt for, men jeg skal ikke kunne sige det med sikkerhed. __________________ Mvh. Henrik Nygaard
|
| Til top |
|
| |
C K N Forum Bruger

Bruger siden: 26 September 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 771
|
| Sendt: 28 Juni 2006 kl. 17:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Predator skrev:
|
VSX-916 kommer så vidt jeg husker til at ligge på 4.499 i DK.. Hifi-import lader dog til at vil gøre det en anelse billigere (3.699 + fragt) men lad os nu se hvad den kommer til at koste, når den kommer i butikkerne.
Den spiller sikkert ganske fint, men jeg ville nok anbefale dig at satse på en lidt mindre højtaler. Til stereo kunne jeg nemt forestille mig at den ville komme til at halte noget med et par 850'ere spændt for, men jeg skal ikke kunne sige det med sikkerhed.
|
|
|
Flere internetbutikker reklamerer med at have den på lager og sælger den til under 3100 kr... __________________ Hjemmebio DIY Dvd-skab DIY 5.1-højttalersæt
|
| Til top |
|
| |
Nygaard Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Juni 2006 kl. 18:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
C K N skrev:
Predator skrev:
|
Den spiller sikkert ganske fint, men jeg ville nok anbefale dig at satse på en lidt mindre højtaler. Til stereo kunne jeg nemt forestille mig at den ville komme til at halte noget med et par 850'ere spændt for, men jeg skal ikke kunne sige det med sikkerhed.
|
|
|
Flere internetbutikker reklamerer med at have den på lager og sælger den til under 3100 kr...
|
|
|
Det var godtnok gået mig forbi. De har åbenbart valgt at lancere de mindre modeller tidligere end 1016 og 2016, af en eller anden grund. Men til den pris du nævner er der vel tale om Tyske butikker? __________________ Mvh. Henrik Nygaard
|
| Til top |
|
| |
LauH Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Juni 2006 kl. 19:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fra Danmark kan man købe den for 3150 med forsendelse og fra tyskland ca. 2800 med forsendelse. Men er den for lille, og hvilke højtalere ville spille bedst med?
|
| Til top |
|
| |
C K N Forum Bruger

Bruger siden: 26 September 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 771
|
| Sendt: 28 Juni 2006 kl. 19:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
LauH skrev:
|
Fra Danmark kan man købe den for 3150 med forsendelse og fra tyskland ca. 2800 med forsendelse. Men er den for lille, og hvilke højtalere ville spille bedst med?
|
|
|
Ja, den har været til salg i flere uger nu... Har selv kig på den gamle 1015i, håber den falder yderligere i pris når 1016 bliver lanceret... __________________ Hjemmebio DIY Dvd-skab DIY 5.1-højttalersæt
|
| Til top |
|
| |
Nygaard Forum Bruger

|
| Sendt: 29 Juni 2006 kl. 11:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
C K N skrev:
LauH skrev:
|
|
|
|
Ja, den har været til salg i flere uger nu... Har selv kig på den gamle 1015i, håber den falder yderligere i pris når 1016 bliver lanceret...
|
|
|
Jeg tror ikke den kommer i nærheden af de Tyske priser, hvor den ved de firmaer der sender til Danmark har været nede omkring 475€. Jeg havde faktisk selv bestilt en i sort for et par uger siden, men fjolset der havde varetaget min ordre havde glemt at reservere den, så den sidste blev solgt til en anden Pioneer har ikke flere på lager, så det er tæt på at være slut med dem. Jeg blev dog i stedet tilbudt en 1016V-K til en fordelagtig pris, som jeg nu har bestilt. Synes dog ikke den designmæssigt er helt på fod med 1015-K, men hvad, matcher jo så min kommende DV-696 i stedet, og har nogle flere features  __________________ Mvh. Henrik Nygaard
|
| Til top |
|
| |