Bruger siden: 07 Januar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 10
Sendt: 07 Januar 2004 kl. 18:05 | IP-adresse registreret
Tja jeg er ikke en hifi nørd såå jeg kunne godt bruge lidt hjælp hehe! :D
Har lige været ude at købe et sorround set og jeg tror at min subwoofer har inbygget dekoder receiver eller forstærker fordi den har en volume control og den har en helt masse plug ins hvor man kan sætte computer fjernsyn og andre ting til OGSÅ dvd til sorround altså 6 ingange eller hvad man nu kalder det.
Men der kommer kun lyd ud af venstre og hldre højtalere selvom jeg har sat den til sorround på min dvd og mit sorround set. Er det fordi jeg skal have en reiciver???
Bruger siden: 21 Oktober 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2705
Sendt: 07 Januar 2004 kl. 19:14 | IP-adresse registreret
har du tilsluttet resten , altså center og baghøjtalerne. Er det et stereo signal fra en cd spiller, eller har du tilsluttet det til de 6 indgange til DVDen?.
Bruger siden: 21 Oktober 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2705
Sendt: 07 Januar 2004 kl. 20:03 | IP-adresse registreret
så er det højst sandsynligt en indstilling inden i DVDens menu, du skal højst sandsynligt tage filmen ud og så trykke på DVD menuen og gå ind i Audio settings og så vælge digital fremfor analog
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum