Bruger siden: 06 August 2007 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 55
Sendt: 19 September 2007 kl. 22:48 | IP-adresse registreret
Findes der nogle af de mere seriøse producenter end sony og pana som producerer recievere med digital forstærkning? ; forstået på den måde at der benyttes klasse D forstærkning i udgangstrinet og dermed er et lavere strømforbrug end klasse AB
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4620
Sendt: 20 September 2007 kl. 13:26 | IP-adresse registreret
Kjeldsen skrev:
Rotel og Denon anvender også klasseD/IVEpower i de store modeller
Rotel har lavet en 7 kanals ICE effektforstærker, men ellers mener jeg ikke det er i de integrerede? Og Denon gør ikke i de nye modeller, hvis de da har gjort?
Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 9424
Sendt: 20 September 2007 kl. 13:47 | IP-adresse registreret
Svend P skrev:
Kjeldsen skrev:
Rotel og Denon anvender også klasseD/IVEpower i de store modeller
Rotel har lavet en 7 kanals ICE effektforstærker, men ellers mener jeg ikke det er i de integrerede? Og Denon gør ikke i de nye modeller, hvis de da har gjort?
Jeg husker nok forkert omkring Rotel. Denon har haft en med PWM på tegnebrættet er jeg sikker på, men om den er kommet i handlen tør jeg ikke sige.
Denon har dog haft en lille design receiver med Tripath, og deres nye lille stereoreceiver er også klasse D baseret.
Bruger siden: 30 April 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 209
Sendt: 20 September 2007 kl. 14:39 | IP-adresse registreret
Der kommer nok ikke nogen nye design med Tripath, da jeg så forleden på deres hjemmeside at de er konkurs. Syndt jeg synes de lave gode ting, jeg var meget glad TA2022'ern.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum