Tilbage til HIFI4ALL.DK 15. juni 2026 | 06:52   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Podspeakers vs. Billigere løsning. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Whopper
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Oktober 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 31 Oktober 2007 kl. 22:52 | IP-adresse registreret  

Hej igen. Ud af en tidligere tråd har jeg nu haft kigget på Podspeakers.
Jeg har dog også læst en del negative ting omkring højtalerne. Men nu til mit dilemma.

Jeg har pt., et 32 " samsung tv som jeg egentlig godt ville have skiftet ud snart. Jeg er studerende så der er ikke penge til så meget. Ud over tv vil jeg også gerne have et fedt sourround setup.

Jeg har haft kigget på følgende:

2 stk minipods, 2 stk micropods, 1 cinepod & 1 minibass. Dette løber op i ca. 12.000 af de store.

Dernæst har jeg kigget på Harman Kardons HKTS 11 i sort som man kan få til 4300,- på nettet. Unægteligt noget billigere. Dette kan man for 1400,- udbygge til 7.1 - Nice!

Ydermere har jeg haft kigget på KEF's 2005 sæt i electric city til 7000,- kg i sort. (er dog ikke ret vild med højtalerne)

Til sidst har jeg haft kigget på KEF's 3005 system i fona til 10.000 (som jeg syntes er ret mange penge for et satelitsystem, uden at have hørt det. )

Jeg har hørt Harmans system kort, til en film i expert, og sys sku det lød meget fedt.

Jeg har også hørt podspeakers som jeg også syntes lød ret godt, og med et fedt design.

Jeg bor i lejlighed så har ikke den store mulighed for at fyre op for anlægget på max, så tænkte jeg ligeså godt kunne gå efter kvaliteten af lyden.