| Sendt: 02 December 2007 kl. 01:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej mit første indlæg så skal stadig lige tilvænnes: Jeg går rundt med overvejelser om at skifte/udvide mit nuværende system. Jeg har en gammel forstærker (akai am-2200,?) som jeg ikke kender noget som helst til, bort set fra at den er gammel. Til den har jeg to jamo d365 som jeg tror nogle kender. Selv synes jeg at den giver en kedelig lyd, men det kan skyldes min forstærker. Spørgsmålet er, hvad er bedst for mig at gøre - forstærkeren skal skiftes og jeg har kigget på en pioneer 1017 og div. denon som er en mere økonomisk udvej. Angående højttalere, så vidt jeg ved til surround, opnår man klart bedst resultat ved at holde sig inde for samme mærke/model, så det er lige om der findes noget der kan supplere mine nuværende eller om jeg skal købe nyt/brugt/andet. Mit budget ligger på ca. 10000 lige nu, men jeg kan også tage tanken om at købe noget nu og supplere senere. Det skal siges til forstærker at uanset endelige beslutning vil jeg have en der er kompatibel med ipod, da jeg hører meget musik og er en doven rad til at skifte cd hele tiden. any suggestions?
__________________ mhhhhm kaage :D
|