| Forfatter |
|
Visca Blaugrana Forum Bruger

Bruger siden: 11 December 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 548
|
| Sendt: 07 Juni 2011 kl. 13:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej,
for en eller anden grund er min "Palau Blaugrana" traa blevet lukket saa proever lige her.
Jeg er blevet tilbudt en brugt Onkyo SR876 for omkring 2300, er det en fornuftig pris eller hvad mener i er passende. den staar som ny uden risser og deslige og er i orginal kasse.
hvad er meningen generelt om denne reciever, jeg kan se en del der enten har eller har haft 875 som roste den meget.?
__________________ Mit setup Palau Blaugrana og Film
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9894
|
| Sendt: 07 Juni 2011 kl. 17:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det lyder som en fair pris. Det er jo en flot stor bamse, den Onkyo og med fin lyd. Den kan du godt være bekendt at vælge. 13000kr fra ny, er jo en pæn slat.  __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 07 Juni 2011 kl. 22:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja prisen syntes jeg ogsaa virker fin, men er der ikke nogle der har nogle erfaringer om den? nu ved jeg godt den ikker er helt ny laengere men nogle maa da have haft den, naar man taenker paa hvor mange rigtig dejlige hjemme-bio'er der er herinde? nogle erfaringer med hvordan den skal saettes op? jeg kan see man kan kalibrere de individuale indgange, betyder det at jeg kan indstille farverne individualt ogsaa maaske der er et form for CMS at lege med?
|
| Til top |
|
| |
JCBDK Forum Bruger

Bruger siden: 22 September 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 45
|
| Sendt: 21 Juni 2011 kl. 10:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har en Onkyo 876, og er rigtig glad for den. Synes det er en super pris du har fået den tilbudt til. Dog kostede den ikke
13.000,- for ny - ikke i Tyskland i hvert fald.
|
| Til top |
|
| |
rskriver Forum Bruger

Bruger siden: 14 November 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2315
|
| Sendt: 21 Juni 2011 kl. 11:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Til 2300 er det bare at slå til :)
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 25 Juni 2011 kl. 19:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej, Ja saa har jeg koebt den og faaet sat den op og hold da op den lyder godt. har desvaere kun mine fronter i england da resten er der hjemme, saa det er mest paa billede siden jeg har testet den, og mit billede fra min sky box har aldrig vaeret bedre, saa er meget tilfreds.
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger

|
| Sendt: 25 Juni 2011 kl. 20:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Visca Blaugrana skrev:
Hej,
Ja saa har jeg koebt den og faaet sat den op og hold da op den lyder godt. har desvaere kun mine fronter i england da resten er der hjemme, saa det er mest paa billede siden jeg har testet den, og mit billede fra min sky box har aldrig vaeret bedre, saa er meget tilfreds.
|
|
|
Herligt. Og pænt tillykke med den.  __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
Damnit Udelukket fra forum

Bruger siden: 16 April 2011 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 125
|
| Sendt: 25 Juni 2011 kl. 20:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Din anlægstråd er blevet lukket fordi Hifi4all har lukket alle de "gamle" tråde. Og du får den ikke genåbnet, for egne tråde kan man ikke få åbnet, så du må lave en ny hvis du vil videreføre den.
Onkyo 876 har jeg nu haft i 1½ år vist, og det er rigtigt at den af nypris endda kunne nå forbi 13.000 kr. her i Danmark - jeg købte min i Tyskland for 6.500 kr. så vidt jeg husker.
Stadig en fin pris, jeg synes det er en rigtig god receiver, og den er ikke forældet endnu (med mindre man vil have 27 kanaler med 6 subwoofers ). Jeg købte den fordi den så ud til at perform'e godt på alle parametre, både billede og lyd - og så må folk gerne håne mig for at købe den uden at have lyttet på den inden og alt det der, men jeg har i hvert fald på intet tidspunkt været utilfreds med den.
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger

|
| Sendt: 25 Juni 2011 kl. 20:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Damnit skrev:
|
Din anlægstråd er blevet lukket fordi Hifi4all har lukket alle de "gamle" tråde. Og du får den ikke genåbnet, for egne tråde kan man ikke få åbnet, så du må lave en ny hvis du vil videreføre den.
Onkyo 876 har jeg nu haft i 1½ år vist, og det er rigtigt at den af nypris endda kunne nå forbi 13.000 kr. her i Danmark - jeg købte min i Tyskland for 6.500 kr. så vidt jeg husker.
Stadig en fin pris, jeg synes det er en rigtig god receiver, og den er ikke forældet endnu (med mindre man vil have 27 kanaler med 6 subwoofers ). Jeg købte den fordi den så ud til at perform'e godt på alle parametre, både billede og lyd - og så må folk gerne håne mig for at købe den uden at have lyttet på den inden og alt det der, men jeg har i hvert fald på intet tidspunkt været utilfreds med den. |
|
|
Bortset fra generel lydsmag, så går man aldrig galt med en Onkyo. Her har man altid forsket i lyd og akustik. Så godt gået.  __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 25 Juni 2011 kl. 23:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
jo tak er sikkert paa at jeg nok skal blive ovenud tilfreds, og nej jeg har ikke brug for hverken 27 hoejtalere eller 3D. @ damnit hvorfor i alverden er det dog blevet gjort? glaeder mig til at kalibrere den baade paa billede siden og lyden, men specielt paa billede siden skulle der vaere gode muligheder for at leje med min eye-one. og saa lige en bonus ting remoten er helt genial, har uden problem kunne programere for mit TV, cd afspiller, dvd og sky box, desvaere saa er PS3 ikke til at kontrolere fra en universal remote. nogen der har erfaringer men en bluetooth til IR converter til en PS3?
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 26 Juni 2011 kl. 17:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
har idag opdateret main firmwaren og dsp firmwaren. dit gik utroligt smaertefrit og tog ca 25 minutter alt i alt, hvis nogle har en og er itvivl om de skal goere det selv, kan jeg kun anbefale det. det er virkelig nemt. hvis nogen har interesse i det saa giv lyd. __________________ Mit setup Palau Blaugrana og Film
|
| Til top |
|
| |
Damnit Udelukket fra forum

Bruger siden: 16 April 2011 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 125
|
| Sendt: 26 Juni 2011 kl. 18:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Visca Blaugrana skrev:
@ damnit hvorfor i alverden er det dog blevet gjort? |
|
|
Jeg kom i en anden tråd til at omtale produkter jeg ikke har hørt men kun kender af omtale, dvs. jeg mente at nogle produkter måske var mere interessante at undersøge end andre, uden at have hørt nogle af dem. Ligeså en anbefaling om, hvis ikke man har muligheden for at køre land og rige rundt, at undersøge bedst muligt og så købe det (surround-receiver) man har størst tiltro til passer til ens behov, uden at lytte på det inden. Det var ikke velset.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 27 Juni 2011 kl. 23:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
ahh ja det skal man passe paa med, sund fornuft er en farlig ting herinde, det samme med div tweaks. jeg mente nu mere hvorfor der er blevet lukket for aeldre traade.
|
| Til top |
|
| |
CARS10 Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juli 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2794
|
| Sendt: 28 Juni 2011 kl. 00:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror du skal spørge den store rorgænger.Det er jo ham der bestemmer.
carsten
|
| Til top |
|
| |