Bruger siden: 22 April 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 23
Sendt: 29 Oktober 2004 kl. 16:35 | IP-adresse registreret
Hej
Hvilke af disse er mon bedst?
Denon har Faroudja-chip, (vistnok?) upscaling til 720p/1080i og buffer mod pause ved lagskift
Harman-Kardon tegner det progressive billede pixel-for-pixel i stedet for pr. linje men har ikke DVI (som alligevel gør billedet for skarpt efter min smag)
Bruger siden: 18 Februar 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 1258
Sendt: 30 Oktober 2004 kl. 10:32 | IP-adresse registreret
jake51 skrev:
Denon har Faroudja-chip, (vistnok?)... buffer mod pause ved lagskift
Harman-Kardon tegner det progressive billede pixel-for-pixel i stedet for pr. linje...
Denon 1910 HAR faroudja chip
Bufferen mod pause er ikke stor nok til at forhindre at man ser det
Faroudja har også pixel-for-pixel behandling
Jeg har dog aldrig set H/K'en så jeg kan ikke råde dig mht. valget. Men når du laver en sammenligning så sørg for at det bliver med 1910'erens nye firmware (som skulle være på trapperne).
Bruger siden: 08 September 2003 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 278
Sendt: 30 Oktober 2004 kl. 18:40 | IP-adresse registreret
Ingeniøren skrev:
jake51 skrev:
Denon har Faroudja-chip, (vistnok?)... buffer mod pause ved lagskift
Harman-Kardon tegner det progressive billede pixel-for-pixel i stedet for pr. linje...
Denon 1910 HAR faroudja chip
Bufferen mod pause er ikke stor nok til at forhindre at man ser det
Faroudja har også pixel-for-pixel behandling
Jeg har dog aldrig set H/K'en så jeg kan ikke råde dig mht. valget. Men når du laver en sammenligning så sørg for at det bliver med 1910'erens nye firmware (som skulle være på trapperne).
Jeg syntes den trapper er ved at være meget laaaaaang.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum