Tilbage til HIFI4ALL.DK 15. juni 2026 | 23:59   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DVD, HD-DVD, Blu-ray
 HIFI4ALL Forum : DVD, HD-DVD, Blu-ray
Emne Emne: DVD afspiller til omkring 3000,- (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Eiberg
Branchemedlem
Branchemedlem
Expert, Fields

Bruger siden: 08 August 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 06 Juni 2005 kl. 23:03 | IP-adresse registreret  

Hej...

Jeg er på udkig efter en ny DVD-afspiller til omkring en 3000,-

Ved godt 3000,- ikke er specielt meget, men den må gerne kunne gøre sig allround, dvs. også kunne CD'erne nogenlunde (prisen taget i betragtning selvfølgelig :))

Derudover er kravene at den fås i sølv, og har et nogenlunde "standard" design...
Til top Vis Eiberg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Eiberg Besøg Eiberg's Websted

Insaniac
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 December 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 06 Juni 2005 kl. 23:11 | IP-adresse registreret  

Har selv bestilt mig en Philips 9000S til 2600kr fra Pixmania. Den har HDMI og skulle være ganske glimrende, trods lidt negative ting i forbindelse med dens loadingstider og displayet.

Søg og du skal finde

Ellers er der en Oppo/BBK. Finder du også ved at bladre lidt ned her på forummet. Den skulle være kanon god med DVI udgang.

Til top Vis Insaniac's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Insaniac

Eiberg
Branchemedlem
Branchemedlem
Expert, Fields

Sendt: 06 Juni 2005 kl. 23:22 | IP-adresse registreret  

Kiggede på Phillips'en... Umiddelbart bryder jeg mig ikke om designet på den, men jeg ville da klart overleve designet, hvis lyd/billede var super til prisen.

Læste så godt det med loadingtider, displayet, samt manglede funktioner på remoten og besluttede mig så for det nok ikke skulle være den...

Jeg kigger lige på Oppo/BBK, men kom da endelig med flere forslag ;)
Til top Vis Eiberg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Eiberg Besøg Eiberg's Websted

Eiberg
Branchemedlem
Branchemedlem
Expert, Fields

Sendt: 07 Juni 2005 kl. 00:02 | IP-adresse registreret  

Har lidt kig på Panasonic DVDS97'eren også... Nogen der har nogle postitive/negative ting at sige om den? Ville også meget gerne vide om det er muligt at slukke eller dæmpe lyset fra displayet?

Insaniac
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 December 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 07 Juni 2005 kl. 08:10 | IP-adresse registreret  

S97 skulle være glimrende, men overgåes af Philips 9000S på i hvert fald lydsiden og da de koster det samme, så ved jeg godt hvad jeg ville vælge

Til top Vis Insaniac's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Insaniac

Goose Fraba
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 Maj 2005
Sendt: 08 Juni 2005 kl. 13:11 | IP-adresse registreret  

Jeg har en S97, som jeg har firmware opdateret sidenhen for at optimere den yderligere, og jeg er virkeligt godt tilfreds med den. Den loader rigtigt hurtig og jeg er fuldt ud tilfreds med både billede og lyd. Lydmæssigt bruger jeg den dog kun til surround i film, så jeg skal ikke udelukke at den som ren musik afspiller ikke just er high end. Mht. displayet så har jeg desværre ikke kunnet finde muligheder for at dæmpe lyset, men lyset er ikke kraftigere end at man hurtigt abstraherer fra det, og så er det meget praktisk med det blå lys i skuffen, når man skifter dvd'er i mørke. Det eneste jeg har at udsætte på den er, at fjernbetjeningen ikke kan lyse op i mørket, ligesom til Z3 projektoren. Men man lærer hurtigt hvor de vigtige knapper sidder udenad.

roundsound
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Marts 2004
Sendt: 08 Juni 2005 kl. 13:19 | IP-adresse registreret  

Jeg har lige købt Samsung DVD HD850. Hvis designet betyder meget for dig ville jeg kigge på denne. Den er dog meget billigere end de 3000 du vil bruge, men har stadig hdmi.

Skal du bruge hdmi-udgangen til noget? Ellers kunne du måske finde nogen af denons topmodeller på brugtmarkedet som helt sikkert har god cd-lyd.

Til top Vis roundsound's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af roundsound

Eiberg
Branchemedlem
Branchemedlem
Expert, Fields

Sendt: 08 Juni 2005 kl. 13:24 | IP-adresse registreret  

Umiddelbart skal jeg ikke bruge HDMI nej. Alligevel synes jeg HDMI eller DVI er rart at have, hvis man nu lige skulle falde over noget tilbud på en LCD eller Plasma skærm... Meeen, jeg tvivler, så HDMI er ikke et krav nej.

Har overvejet om jeg skulle finde noget brugt. Nogle der har nogle gode forslag til modeller på brugt markedet?

tonyax
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Oktober 2003
Sendt: 08 Juni 2005 kl. 17:25 | IP-adresse registreret  

har selv en H/K DVD22 og synes selv den spiller godt, til 3K kan du jo få storebroreren DVD31, den har så SACD.

men tror ikke nogen af dem har HDMI eller lign. kun RGB og s-VHS

den er så heller ikke helt sølv, men man kan godt slukke displayet.

H/K & B&W snurrerundt
Til top Vis tonyax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tonyax

Eiberg
Branchemedlem
Branchemedlem
Expert, Fields

Sendt: 08 Juni 2005 kl. 17:34 | IP-adresse registreret  

H/K er også pænde DVD'ere, har haft kigget lidt på dem.

Nogen der forresten har erfaring med Marantz DV6500? (selvom vi er lidt højere oppe i pris)

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes