Forfatter |
|
FreZh Branchemedlem

Ansat hos Dali
Bruger siden: 07 August 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 550
|
Sendt: 24 Juli 2007 kl. 15:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey drenge! Jeg skal have købt mig en ny DVD-afspiller, og inden jeg går ud og kigger, vil jeg da gerne lige høre hvad i herinde kan anbefale mig at kigge på. Man kan jo ikke helt bedømme en DVD ud fra forhandler tekst og specs ;) DVD-afspilleren skal fungere i samarbejde med 32" Samsung N71 LCD skærm. Jeg vil gerne have nogle bud på nogle afspillere i forskellige prisklasser fra 1000-3000kr ca. PFT !
|
Til top |
|
|
Visca Blaugrana Forum Bruger

Bruger siden: 11 December 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 548
|
Sendt: 24 Juli 2007 kl. 15:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Denon 1930
Simple as that, prøv at søge lidt rundt, og du vil kun finde posiktive komentare, den vandt, bla en pris for bedste afspiller i prisklasse 0-5000 kr, kan desvære ikke huske hvem det var hos, men det var et højt respektere magasin udgiver. __________________ Mit setup Palau Blaugrana og Film
|
Til top |
|
|
zirio Forum Bruger

Bruger siden: 02 Oktober 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1256
|
Sendt: 24 Juli 2007 kl. 17:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Evt kan du kigge på Tohiba HD-E1
|
Til top |
|
|
brasch Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
Sendt: 24 Juli 2007 kl. 19:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
zirio skrev:
Evt kan du kigge på Tohiba HD-E1 |
|
|
så vil jeg nu mene at 1930'eren er bedre. Den lille toshiba er fin til hd dvd, men til almindelig dvd er den altså helt så god som sin storebror __________________ Fars er bedst når mor rør den
|
Til top |
|
|
Hurin Forum Bruger

Bruger siden: 29 April 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 465
|
Sendt: 24 Juli 2007 kl. 22:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er også den nye DV-400 fra Pioneer. Den skulle have en meget god billedkvalitet i forhold til prisen.
Men hvis du vil ofre lidt ekstra Denon 1930.
|
Til top |
|
|
Hattori Hanzo Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1950
|
Sendt: 24 Juli 2007 kl. 22:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Som de andre nævner...Denon 1930..slet ingen tvivl her __________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
|
Til top |
|
|
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
Sendt: 24 Juli 2007 kl. 22:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan ikke forstå at i alle roser Denon 1930, har selv en og syntes bestemt ikke at den er noget at råbe hurra for
|
Til top |
|
|
Visca Blaugrana Forum Bruger

Bruger siden: 11 December 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 548
|
Sendt: 24 Juli 2007 kl. 22:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
Kan ikke forstå at i alle roser Denon 1930, har selv en og syntes bestemt ikke at den er noget at råbe hurra for |
|
|
nej?? Hvad er du ikke tilfreds med? hvad har du sammenlignet med og hvad har du af fremviser? __________________ Mit setup Palau Blaugrana og Film
|
Til top |
|
|
Guests Gæst

Ikke registreret bruger
Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Online Indlæg: 114
|
Sendt: 25 Juli 2007 kl. 08:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hurin skrev:
Der er også den nye DV-400 fra Pioneer. Den skulle have en meget god billedkvalitet i forhold til prisen.
|
|
|
Den har også HDMI og USB på fronten.
|
Til top |
|
|
zirio Forum Bruger

|
Sendt: 25 Juli 2007 kl. 11:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan klart anbefale DV-400 (har den selv)...
Og ja til prisen finder du nok ikke noget bedre!..Absolut billedekvalitetsstærk!..Jeg bruger et coax-kabel og lyden er helt fint der... Kan være der kommer en forbedring når jeg skifter til HDMI!...
Men den koster kun 1.1k, og hvis du ikke vil invistere det store i en afspiller, er jeg overbevist om at det er den bedste afspiller til prisen!..
mvh Zirio
Zirio's Cinema - Snart HD-forstærker
|
Til top |
|
|
FreZh Branchemedlem

Ansat hos Dali
|
Sendt: 27 Juli 2007 kl. 15:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for budene!
Hvordan yder Pioneer DV400, hvis man smider en musik CD i? Min 13 år gamel NAD CD-afspiller trænger nemlig også til at blive udskiftet..
|
Til top |
|
|
zirio Forum Bruger

|
Sendt: 27 Juli 2007 kl. 15:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det kan jeg desværre ikke svare dig op!...
Jeg har kun hørt mp3-fil...Det lyder rimelig godt!..Men er "normal" musikCD har jeg ïkke hørt!:.Men jeg kan da godt give dig en lille anmeldelse, når jeg har hørt det!..Hvis det er?..
mvh Zirio
Zirio's Cinema - Snart HD-forstærker
|
Til top |
|
|
p.las Forum Bruger

Bruger siden: 12 Marts 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1271
|
Sendt: 27 Juli 2007 kl. 20:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg har haft både denon og pioneer afspilleren hjemme.Og pioneeren imponere,især prisen taget i betragtning(billede).Men denon 1930 er altså en kende bedre
|
Til top |
|
|
brasch Forum Bruger

|
Sendt: 27 Juli 2007 kl. 20:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
p.las skrev:
jeg har haft både denon og pioneer afspilleren hjemme.Og pioneeren imponere,især prisen taget i betragtning(billede).Men denon 1930 er altså en kende bedre |
|
|
nu igen til det altafgørende, på lydsiden, billedsiden eller begge dele? Og med billedet er forskellen der så stadig på tv'et og ikke kun på lærret? __________________ Fars er bedst når mor rør den
|
Til top |
|
|
FreZh Branchemedlem

Ansat hos Dali
|
Sendt: 27 Juli 2007 kl. 20:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
zirio skrev:
Det kan jeg desværre ikke svare dig op!...
Jeg har kun hørt mp3-fil...Det lyder rimelig godt!..Men er "normal" musikCD har jeg ïkke hørt!:.Men jeg kan da godt give dig en lille anmeldelse, når jeg har hørt det!..Hvis det er?..
mvh Zirio
Zirio's Cinema - Snart HD-forstærker |
|
|
Det må du meget gerne! :) Kan du også svare mig på hvor man kan købe denne afspiller? Jeg synes ikke jeg kan finde Pioneer DV-400 på hverken hifipriser eller ved andre kendte sites.
|
Til top |
|
|
FreZh Branchemedlem

Ansat hos Dali
|
Sendt: 27 Juli 2007 kl. 21:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg vil også gerne lige høre om samsungs afspillere i prisklassen kan anbefales, for så kunne man jo holde designstilen fra fjernsynet 100% :)
|
Til top |
|
|
p.las Forum Bruger

|
Sendt: 27 Juli 2007 kl. 21:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
brasch skrev:
p.las skrev:
jeg har haft både denon og pioneer afspilleren hjemme.Og pioneeren imponere,især prisen taget i betragtning(billede).Men denon 1930 er altså en kende bedre |
|
|
nu igen til det altafgørende, på lydsiden, billedsiden eller begge dele? Og med billedet er forskellen der så stadig på tv'et og ikke kun på lærret? |
|
|
kun på billedsiden og kun på projektor.Uden jeg prøvede det vil jeg sige forskellen ikke vil være at se.Min plasma er ikke særlig hysterisk,hvorimod at især farverne på projektoren er meget afslørende.Men som sagt, en lille forskel
|
Til top |
|
|
brasch Forum Bruger

|
Sendt: 27 Juli 2007 kl. 21:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
p.las skrev:
brasch skrev:
p.las skrev:
|
|
nu igen til det altafgørende, på lydsiden, billedsiden eller begge dele? Og med billedet er forskellen der så stadig på tv'et og ikke kun på lærret?
|
|
|
kun på billedsiden og kun på projektor.Uden jeg prøvede det vil jeg sige forskellen ikke vil være at se.Min plasma er ikke særlig hysterisk,hvorimod at især farverne på projektoren er meget afslørende.Men som sagt, en lille forskel |
|
|
så konklusionen er, at for "de fleste" er der kun forskel på dem, hvis man bruger projektor? __________________ Fars er bedst når mor rør den
|
Til top |
|
|
p.las Forum Bruger

|
Sendt: 27 Juli 2007 kl. 22:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
brasch skrev:
p.las skrev:
brasch skrev:
p.las skrev:
|
|
nu igen til det altafgørende, på lydsiden, billedsiden eller begge dele? Og med billedet er forskellen der så stadig på tv'et og ikke kun på lærret?
|
|
|
kun på billedsiden og kun på projektor.Uden jeg prøvede det vil jeg sige forskellen ikke vil være at se.Min plasma er ikke særlig hysterisk,hvorimod at især farverne på projektoren er meget afslørende.Men som sagt, en lille forskel |
|
|
så konklusionen er, at for "de fleste" er der kun forskel på dem, hvis man bruger projektor? |
|
|
ja.Og pioneeren har altså et fantasisk billede. komponent på min primare står væsentlig dårligere (farver.skarphed)igen kun projektor
|
Til top |
|
|
brasch Forum Bruger

|
Sendt: 28 Juli 2007 kl. 08:29 | IP-adresse registreret
|
|
|