Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 11:08   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: 32" prosonic 100HZ tabt på gulvet?? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
pizzabager
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2004
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Sendt: 17 Juni 2004 kl. 19:13 | IP-adresse registreret  

Jeg var så smart at tabe mit tv på gulvet da jeg flyttede.. og efter det kan det ikke tænde, der kommer ikke engang lys i den røde diode når jeg trykker på afbryder knappen.. det er kun 6 md gammelt så hvis det kunne laves uden det kostede helt vildt ville det jo være lækkert. det har kun kostet 3900kr så ved ikke om jeg skal sende det til rep.

hvad ville i sige, hvis jeg sender det til rep kommer jeg jo til at betale for at få det undersøgt. er der nogen mulighed for at det ikke er noget dyrt der skal laves ved det????

Det faldt på skærmen, skærmen har ingen skrammer, det er kun kabinettet der er lidt maling slidt af, ellers ser det fint ud.. :)

Til top Vis pizzabager's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af pizzabager

Agent Cooper
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Marts 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 17 Juni 2004 kl. 19:34 | IP-adresse registreret  

Som dú selv er inde på, er det umuligt at finde ud af hvad der er galt uden en undersøgelse af fagpersonale - men tv er noget af det dyreste at få undersøgt/repareret.

Selv om skærmen ikke er revnet, betyder det ikke at billedrøret er uskadt - er det billedrøret som er røget, er det sikkert for dyrt at reparere, men man ved det ikke før man ved det - ond cirkel.

Hvad siger din forsikringspolice - dækker den ikke i tilfælde af at du er "klumset" og kommer til at ødelægge noget? (undskyld udtrykket)

vh Thomas

Til top Vis Agent Cooper's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Agent Cooper Besøg Agent Cooper's Websted

pizzabager
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 17 Juni 2004 kl. 19:39 | IP-adresse registreret  

Desværre har jeg ikke nogen forsikring.. så nej den dækker ikke ;)

tænkte også først det er sikkert billedrøret.. og er det det. kan det vel ikke betale sig at lave det,

har lidt svært ved bare at kaste det i den nærmeste container, tænk nu hvis det bare var en lille ting :)

micjen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 August 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 17 Juni 2004 kl. 19:48 | IP-adresse registreret  

Tror de fleste radio/tv (mindre ihvertfald) bikse kører med et gebyr for at kigge produktet igennem, men vidst du så køber noget nyt hos dem..bliver det trukket fra købsbeløbet? Altså hvis det ikke kan betale sig at reparere. Eller trækker de gebyret fra regningen for rep...har jeg da stødt på et par gange.

Til top Vis micjen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af micjen

pizzabager
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 17 Juni 2004 kl. 19:53 | IP-adresse registreret  

tjaaaaa men jeg regner ikke med at købe nyt.. kæresten som jeg flyttede sammen med har et ældre 28" panasonic, som vi bruger. jeg ville bare hellere bruge mit 32" hvis det kunne fixes billigt.. :)

tonyax
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Oktober 2003
Lokalitet: København
Sendt: 17 Juni 2004 kl. 20:19 | IP-adresse registreret  

prøv at forhøre dig på nogle tekn. skoler for noglegange kan SKT-elever (skolepraktikordningen) lave dem billigt pga de ikke har andet at lave.......

det kunne man engang på Frb. tekn. skole, men de har rykket afd. til et andet sted, tror det er ballerup den er rykket til, men er ikke sikker.

H/K & B&W snurrerundt
Til top Vis tonyax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tonyax

pizzabager
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 17 Juni 2004 kl. 20:48 | IP-adresse registreret  

tonyax skrev:

prøv at forhøre dig på nogle tekn. skoler for noglegange kan SKT-elever (skolepraktikordningen) lave dem billigt pga de ikke har andet at lave.......

det kunne man engang på Frb. tekn. skole, men de har rykket afd. til et andet sted, tror det er ballerup den er rykket til, men er ikke sikker.

jeg har sendt en mail til tec ballerup, så må jeg se hvad de siger :)

ellers tak for hjælpen :)

tonyax
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Oktober 2003
Lokalitet: København
Sendt: 17 Juni 2004 kl. 21:32 | IP-adresse registreret  

ellers prøv SAVA på Østerbro, det er udviklingshæmmede der er i job der, kan ikke lige huske om de stadig har en afd. for privat personer.

Vi fik lavet mine forældres 9år gamle Philips derinde for en slik, da det hele tiden slukkede efter et par sek. Det var noget med nogle kondensatore der ikke virkede. Det tog sin tid (10dage) men det funker bare, selv den dag idag (blev købt under EM 92 og det var 01 det gik i stykker)

H/K & B&W snurrerundt
Til top Vis tonyax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tonyax

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes