| Forfatter |
|
outofsync Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 372
|
| Sendt: 18 August 2004 kl. 18:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle.
Da jeg tændte min projektor sidste gang, der havde den ikke været tændt i over to måneder. Jeg har mange DVD'er og HD film, men alligevel ser jeg faktisk aldrig rigtig noget. Det bliver mest til Roger Waters' In The Flesh-koncerten(når jeg har fået noget at drikke)
Jeg må finde en måde at komme tilbage i film-kiggeriet på, men jeg keder mig bare så hurtigt
Nogle andre der har det sådan?
Nicholas __________________ Læst i forummet:
"Metallerne i kablerne er simpelt hen tappet for elektroner - der er kun atomkernerne tilbage når man køber et kabel"
|
| Til top |
|
| |
kimhvid Forum Bruger

Bruger siden: 21 April 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 266
|
| Sendt: 18 August 2004 kl. 18:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm. Måske er filmkiggeri en social funktion?
__________________ MVH Mr White Der lige nu desværre ikke længere befinder sig i Ho Chi Mihn City i selskab med en kølig White Russian og savner tilstedeværelsen af en smule HiFi ----------------------------
|
| Til top |
|
| |
outofsync Forum Bruger

|
| Sendt: 18 August 2004 kl. 18:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Egentlig hader jeg at se film med andre, så det er ihvertfald ikke mit problem
"Metallerne i kablerne er simpelt hen tappet for elektroner - der er kun atomkernerne tilbage når man køber et kabel"
|
| Til top |
|
| |
kimhvid Forum Bruger

|
| Sendt: 18 August 2004 kl. 18:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
hmmm. Ja så er det jo måske fordi du skulle forsøge dig med nye film genrer? Nu ved jeg ikke hvad du plejer at se.
__________________ MVH Mr White Der lige nu desværre ikke længere befinder sig i Ho Chi Mihn City i selskab med en kølig White Russian og savner tilstedeværelsen af en smule HiFi ----------------------------
|
| Til top |
|
| |
outofsync Forum Bruger

|
| Sendt: 18 August 2004 kl. 18:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tjahh....Jeg har været gennem mit zombie-flip gentagne gange over årene, jeg har lige været igennem alt Farscape(glæder mig til PK Wars), klassikerne, splatterfilmene osv...
Jeg kunne godt bruge nogle low-budget sci-fi og gyser film, de er som regel sjove.
|
| Til top |
|
| |
tonyax Forum Bruger

Bruger siden: 21 Oktober 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2705
|
| Sendt: 18 August 2004 kl. 18:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
hmm har heller set film længe  , men det er pga jeg er begyndt i skole igen  Men regner med jeg skal slappe af i aften til en film  __________________ Tony
H/K & B&W snurrerundt
|
| Til top |
|
| |
kimhvid Forum Bruger

|
| Sendt: 18 August 2004 kl. 18:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm. ja. Jeg er personligt holdt helt op med at købe film. JEg får dem aldrig set. Den sikreste måde jeg kan få set en film på er at leje den (den skal jo afleveres imorgen) eller en tur i biffen (der er dog mennesker med popcorn  ) Men hvad med at se ta på opdagelse i nogle af de gamle mestre. __________________ MVH Mr White Der lige nu desværre ikke længere befinder sig i Ho Chi Mihn City i selskab med en kølig White Russian og savner tilstedeværelsen af en smule HiFi ----------------------------
|
| Til top |
|
| |
outofsync Forum Bruger

|
| Sendt: 18 August 2004 kl. 18:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvilke gamle mestre skulle det være? Kubrick osv, er kørt igennem. Nyere film finder jeg bare kedelige generelt.
3D filmene har vi også været igennem, men det kunne være man skulle droppe at se film, og lave et dedicated 3D setup istedet med 100-120hz og shutter-glasses. Jeg har det hele liggende alligevel.
Måske endda lave en helt komplet, super-duper polariseret-3D biograf? Jeg har en ekstra Marquee til det, og de er som født til det. Ellers også skulle jeg bare slappe lidt af, og se en film .....mine idéer har det med at suge alt tid og energi ud af mig.
Nich
__________________ Læst i forummet:
|
| Til top |
|
| |
kimhvid Forum Bruger

|
| Sendt: 18 August 2004 kl. 18:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmmm (igen). Måske John Huston (er tit overset af os europæere) eller måske kurosawa (ham har du sikkert set til døde men måske alligevel ikke) Suk. Jeg skal nok vende tilbage når min hjerneblødning er overstået. Kan simpelthen ikke komme på flere. __________________ MVH Mr White Der lige nu desværre ikke længere befinder sig i Ho Chi Mihn City i selskab med en kølig White Russian og savner tilstedeværelsen af en smule HiFi ----------------------------
|
| Til top |
|
| |
Zanetti Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 17 Marts 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 1346
|
| Sendt: 18 August 2004 kl. 18:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Synes det er meget sæsonafhængig. Om sommeren gider man ikke rigtig se film... så hellere musik. Men når det er mørkt udenfor og koldt så er der ikke noget bedre tidsfordriv end en god film...
|
| Til top |
|
| |
tonyax Forum Bruger

|
| Sendt: 18 August 2004 kl. 18:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvad med Francis Ford Coppolas geniale Godfather film, eller Alien filmende måske. Eller Back to the Future trioen er også til et godt grin/gensyn/underholdning __________________ Tony
H/K & B&W snurrerundt
|
| Til top |
|
| |
outofsync Forum Bruger

|
| Sendt: 18 August 2004 kl. 19:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm...Nej, dem gider jeg ikke rigtig igen. Måske Godfather. Det lyder ikke helt ved siden af. Men der er jo ingen zombier med, så vidt jeg husker. Kan være de har lavet det i en speciel edition...

__________________ Læst i forummet:
|
| Til top |
|
| |
kimhvid Forum Bruger

|
| Sendt: 18 August 2004 kl. 19:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Zombier !!! så se alt med Vin Diesel  __________________ MVH Mr White Der lige nu desværre ikke længere befinder sig i Ho Chi Mihn City i selskab med en kølig White Russian og savner tilstedeværelsen af en smule HiFi ----------------------------
|
| Til top |
|
| |
tonyax Forum Bruger

|
| Sendt: 18 August 2004 kl. 19:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Krist Forum Bruger

Bruger siden: 04 August 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 16
|
| Sendt: 18 August 2004 kl. 23:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
outofsync skrev:
|
Jeg kunne godt bruge nogle low-budget sci-fi og gyser film, de er som regel sjove.
|
|
|
Mmmm.... så må det være disse her du har brug for:
SCI FI CLASSICS - 50 MOVIE PACK
eller HORROR CLASSICS - 50 MOVIE PACK
199,- pr. stk hos http://www.axelmusic.dk/
100 *udødlige* film til under 400,- Det er sku'da billigt. Jeg ved bare ikke om det bedste var at se dem på et 14" TV
Feks:
The Incredible Petrified World Queen of the Amazons Robot Monster She Gods of Shark Reef The Amazing Transparent Man Monstrosity The Atomic Brain Horrors of Spider Island The Wasp Woman Voyage to the Prehistoric Planet Voyage to the Planet of Prehistoric Women King of Kong Island Bride of the Gorilla Attack of the Monsters Gammera The Invincible Santa Claus Conquers the Martians Teenagers From Outer Space Rocky Jones Space Ranger - Crash of the Moons Rocky Jones, Space Ranger - Menace From Outer pace Hercules Against the Moonmen Hercules And The Captive Women Hercules and The Tyrant of Babylon Hercules Unchained Lost Jungle Mesa of Lost Women Assignment: Outer Space Laser Mission Killers From Space Phantom From Space White Pongo The Snow Creature Son of Hercules In The Land of Darkness Devil of The Desert Vs. Son of Hercules First Spaceship Venus Zontar, The Thing from Venus The Astral Factor The Galaxy Invader Battle of The Worlds Unknown World Blood Tide Brain Machine Wild Women of Wongo Prehistoric Women They Came From Beyond Space Warning From Space The Phantom Planet Planet Outlaws Colossus and the Amazon Queen Eegah Cosmos - War of the Planets Destroy All Planets
|
| Til top |
|
| |
outofsync Forum Bruger

|
| Sendt: 18 August 2004 kl. 23:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Se, dét lyder OK, men det måtte gerne være film som Screamers osv. Du ved, små film der ikke rigtig har et marked...
Hvor mange diske er der i sådan et box sæt? Er det kortfilm eller hvad?
Nicholas
EDIT: Det lyder faktisk ganske ok, jeg fandt også disk-antallet. __________________ Læst i forummet:
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 18 August 2004 kl. 23:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
prøv med "The Boondock saints" eller "Politiets Indtsats Styrke"
__________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
Jacob AN Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger.
Bruger siden: 05 Juni 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 203
|
| Sendt: 18 August 2004 kl. 23:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan heller ikke tage mig sammen til at se film, jeg lejede idag Ormen 4, men den var der ikke noget ved- jeg høre tilgængelig mange musik-DVD  __________________ Med Venlig Hilsen
Jacob
-----------------------------------
Hjemmebio er fedt
min hjemmebio
|
| Til top |
|
| |
Vittel Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2003 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 268
|
| Sendt: 19 August 2004 kl. 09:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ser heller ikke så mange film pt., men det tror jeg nu mest er fordi det er sommer, mon ikke filmkiggeriet stiger voldsomt når dagene bliver kortere :-)
|
| Til top |
|
| |
chrhansen Forum Bruger

Bruger siden: 07 Juni 2004
Status: Offline Indlæg: 141
|
| Sendt: 19 August 2004 kl. 10:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej, det med at sidde og svede gennem sofaen foran TWet, er ikke så lækkert igen. Næh, en god thriller på en mørk vinteraften, dét er bår dæjlig. Bare synd der er så langt mellem de rigtig gode thrillere  __________________ Voksne er børn der er blevet sindsyge
|
| Til top |
|
| |