Tilbage til HIFI4ALL.DK 15. juni 2026 | 12:25   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Projektor: Afstand 7 meter (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
tjens
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 August 2004
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Sendt: 31 August 2004 kl. 21:19 | IP-adresse registreret  

Jeg er helt nybegynder på projektor, og er igang med at indrette mit rum.

Det er 7 meter langt, og sofaen kommer til at stå ca. midt i rummet 4 meter fra lærred.

Det betyder vel, at jeg skal have et godt 2 meter bredt lærred?

Men findes der en hjemmebiografprojektor, der kan klare det fra bagvæggen?

De modeller, der diskuteres her i forummet, skal placeres ca. 4 meter fra væg, for at lave et 2 meter bredt billede.

Mit budget bliver nok max 15.000,-

Til top Vis tjens's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tjens

perejvind
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 31 August 2004 kl. 21:35 | IP-adresse registreret  

Jeg har ikke set nogen projektorer i den prisklasse, som på 7 meters afstand kan lave et kun 2 meter bredt billede. Du bliver nok nødt til at skrue den op i loftet istedet for.

klogesen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 August 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 03 September 2004 kl. 11:36 | IP-adresse registreret