Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 18:16   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Hvor kan jeg købe det her tv billigt? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
hifreak
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 September 2003
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Sendt: 02 September 2004 kl. 09:37 | IP-adresse registreret  

Hej

Jeg er på jagt efter det her tv Sony KV-32 FQ 85 E, men jeg kan ikke rigtig finde et sted hvor jeg kan betale med visa, det skulle også gerne være lidt billig samtidig med, så hvis nogen vil hjælpe mig ville det bare være fuld THX

Til top Vis hifreak's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hifreak

TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 02 September 2004 kl. 11:57 | IP-adresse registreret  

hifreak skrev:
Jeg er på jagt efter det her tv Sony KV-32 FQ 85 E, men jeg kan ikke rigtig finde et sted hvor jeg kan betale med visa, det skulle også gerne være lidt billig samtidig med, så hvis nogen vil hjælpe mig ville det bare være fuld THX

Bare nysgerrighed: Hvorfor en 85 og ikke 86?

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted

Saunter
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 August 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 02 September 2004 kl. 12:09 | IP-adresse registreret  

Fuld THX.......ja godav
Til top Vis Saunter's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Saunter

tonyax
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Oktober 2003
Lokalitet: København
Sendt: 02 September 2004 kl. 12:49 | IP-adresse registreret  

Saunter skrev:
Fuld THX.......ja godav

THX = thanks = på forhånd tak (Net slang)

H/K & B&W snurrerundt
Til top Vis tonyax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tonyax

hifreak
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 September 2004 kl. 20:28 | IP-adresse registreret  

Otto, TC skrev:

hifreak skrev:

Bare nysgerrighed: Hvorfor en 85 og ikke 86?

Jeg ved ikke om det er en speciel version da jeg ikke har fundet den i Danmark, men den er blevet skamrost i det tyske blad video, derfor skulle det lige være det her tv.

TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 03 September 2004 kl. 01:06 | IP-adresse registreret  

hifreak skrev:
Jeg ved ikke om det er en speciel version da jeg ikke har fundet den i Danmark, men den er blevet skamrost i det tyske blad video, derfor skulle det lige være det her tv.

OK. FQ85 er udgået, sikkert derfor du ikke kan finde det. Bortset fra Memory Stick indgang har FQ85 ikke noget FQ86 ikke har, så jeg vil mene du bør købe et FQ86 i stedet for (hvis du altså tør købe et tv ud fra en enkelt test alene...)

De forskellige magasiner er ofte bagud med at teste - i dag kommer der simpelthen nye modeller så hurtigt så det er svært for bladene at følge med - selv producenterne selv har problemer, Sony's spritnye hovedkatalog mangler f.eks. flere tv og DVD-optager modeller der netop er kommet på markedet... Derfor skal man være meget vågen når man ser et blad rose en bestemt model som markedets bedste - det er ikke sikkert de har testet alt på markedet endnu. Pågældende test siger f.eks. intet om hvorvidt FQ85 er bedre eller ringere end Philips 32 PW 9509 - den var sandsynligvis slet ikke på markedet da testen blev foretaget.

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted

hifreak
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 03 September 2004 kl. 10:00 | IP-adresse registreret  

Otto, TC skrev:

hifreak skrev:

OK. FQ85 er udgået, sikkert derfor du ikke kan finde det. Bortset fra Memory Stick indgang har FQ85 ikke noget FQ86 ikke har, så jeg vil mene du bør købe et FQ86 i stedet for (hvis du altså tør købe et tv ud fra en enkelt test alene...)

De forskellige magasiner er ofte bagud med at teste - i dag kommer der simpelthen nye modeller så hurtigt så det er svært for bladene at følge med - selv producenterne selv har problemer, Sony's spritnye hovedkatalog mangler f.eks. flere tv og DVD-optager modeller der netop er kommet på markedet... Derfor skal man være meget vågen når man ser et blad rose en bestemt model som markedets bedste - det er ikke sikkert de har testet alt på markedet endnu. Pågældende test siger f.eks. intet om hvorvidt FQ85 er bedre eller ringere end Philips 32 PW 9509 - den var sandsynligvis slet ikke på markedet da testen blev foretaget.

Nu har jeg haft VIDEO bladet som fast abo i over 10 år og de er meget strikse med de test de laver de har et laboratorium som er ISO godkendt og det koster adskillige EURO. Jeg har altid brugt dem som reference og det har altid været en god hjælp. I følge deres "bestenliste" kan du ikke få noget bedre tv lige nu hvis du sætter pris på en god konvergens et skarp billede og fuld kontrol over 100 Hz teknikken med deres Black Chili teknologi påstår VIDEO at det er det bedste tv på markedet lige nu, det har måske nogle mangler med at lyden ikke er super god og lidt langsom tekst, men det jeg sætter mest pris på er hvordan billedet er og det skulle være bedre end phillips 9509 det er derfor jeg er ret hooked på lige netop den

jacobm
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juli 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 24 September 2004 kl. 17:29 | IP-adresse registreret  

Til top Vis jacobm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jacobm

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes