Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 21:59   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Udgår 37" Plasma ? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
kasperkaae
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 Oktober 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Sendt: 23 Juli 2005 kl. 21:46 | IP-adresse registreret  

Hej alle I kloge mennesker -

En ivrig sælger i en www.alfaview.dk butik fortalte at 37" Plasma skærme snart var historie, og man snart ikke kunne få dem lavet mere heller - Synes det lyder meget mærkeligt, og tænker det er fordi de kun sælger 42" plasma i hans butik !?

Kender I alfaviews produkter?

Vanderlay
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 23 Juli 2005 kl. 22:05 | IP-adresse registreret  

kasperkaae skrev:

En ivrig sælger i en www.alfaview.dk butik fortalte at 37" Plasma skærme snart var historie, og man snart ikke kunne få dem lavet mere heller - Synes det lyder meget mærkeligt, og tænker det er fordi de kun sælger 42" plasma i hans butik !?

Kender I alfaviews produkter?

Det har jeg ikke hørt om. Panasonic har da lige sendt nye 37"-modeller på markedet og de virker da til at være ret populære.

Til gengæld er det min erfaring, at nogle sælgere hos Alfaview lukker rimelig meget BS ud. Fx fortæller de meget om, at deres paneler er udvalgt blandt de allerbedste, håndplukket efter fineste standarder. Men når man ser på billedet må man konstatere, at de enten håndplukker de bedste paneler fra en meget dårlig fabrik eller at det elektronik, de smider i apparaterne ud over panelet ikke er for godt, for jeg synes godt nok ikke det virker til at være noget værd. Det er dog svært at vurdere fuldt ud, da de plejer at vise Find Nemo i den butik, jeg kommer forbi, og man kan altså ikke vurdere en fladskærm seriøst ud fra en tegnefilm efter min mening.

Søg evt. på Alfa-view herinde - der er vist en del indlæg.

Til top Vis Vanderlay's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Vanderlay

TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 24 Juli 2005 kl. 13:54 | IP-adresse registreret  

Jeg er rørende enig - det er BS, og hvad der får folk til rent faktisk at købe Alfaview skærme lærer jeg aldrig at forstå...

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted

zerocool
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2004
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 24 Juli 2005 kl. 14:55 | IP-adresse registreret  

Otto, TC skrev:

Jeg er rørende enig - det er BS, og hvad der får folk til rent faktisk at købe Alfaview skærme lærer jeg aldrig at forstå...

Det er konen... For man kan sige nok så meget grimt om kvaliteten af Alfawiev, men de TV de producerer høre da til de pæneste i fladskærmsverdenen.

Til top Vis zerocool's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zerocool

C K N
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 September 2003
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 24 Juli 2005 kl. 15:05 | IP-adresse registreret  

Jeg synes at 37" er en fornuftig størrelse for dem der ikke vil "tage springet" og købe en 42"
Har snakket med flere af mine venner om det, og mange af dem helder til 37" frem for 42"... Så jeg håber da heller ikke at det er noget der udgår...

tub61
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 November 2003
Lokalitet: Ikke angivet
Sendt: 24 Juli 2005 kl. 15:17 | IP-adresse registreret  

Jeg vil da heller ikke håbe at 37 tommer udgår for som C K N siger så kan en 42 nemt blive for stor - har iøjeblikket et 32 tommer almindeligt fjernsyn og vil gerne have et fladskærms tv, men syntes 42 tommer er lige i overkanten til min stue, så derfor er en 37 tommer et oplagt valg for mig når jeg engang skal ha´skiftet ud.
Til top Vis tub61's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tub61

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes