| Sendt: 23 Juli 2005 kl. 22:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
kasperkaae skrev:
|
En ivrig sælger i en www.alfaview.dk butik fortalte at 37" Plasma skærme snart var historie, og man snart ikke kunne få dem lavet mere heller - Synes det lyder meget mærkeligt, og tænker det er fordi de kun sælger 42" plasma i hans butik !?
Kender I alfaviews produkter?
|
|
|
Det har jeg ikke hørt om. Panasonic har da lige sendt nye 37"-modeller på markedet og de virker da til at være ret populære.
Til gengæld er det min erfaring, at nogle sælgere hos Alfaview lukker rimelig meget BS ud. Fx fortæller de meget om, at deres paneler er udvalgt blandt de allerbedste, håndplukket efter fineste standarder. Men når man ser på billedet må man konstatere, at de enten håndplukker de bedste paneler fra en meget dårlig fabrik eller at det elektronik, de smider i apparaterne ud over panelet ikke er for godt, for jeg synes godt nok ikke det virker til at være noget værd. Det er dog svært at vurdere fuldt ud, da de plejer at vise Find Nemo i den butik, jeg kommer forbi, og man kan altså ikke vurdere en fladskærm seriøst ud fra en tegnefilm efter min mening.
Søg evt. på Alfa-view herinde - der er vist en del indlæg.
|