Tilbage til HIFI4ALL.DK 25. juni 2026 | 09:16   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Componentkabel til projektor (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Molokgehenna
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 November 2004
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 155
Sendt: 25 Januar 2006 kl. 21:08 | IP-adresse registreret  

Hej alle.

Jeg ved lige indlede med at sige at jeg har set der er en tråd noget lignende, men den gav mig ikke svar nok i forhold til hvad jeg søger.

Jeg ville høre jer hvilken component kabel i ville anbefale mig at bruge, jeg kender i øjeblikket kun 2 sider der forhandler kabler sådan rigtigt nemlig cinemagic og ac-connection og jeg syntes da også at cinemagic's Profigold 15m componentkabel ser okay ud, men jeg ville høre jer

hvilket 15m componentkabel til max 800 kroner ville i anbefale mig at købe?

det skal bruges mellem en sanyo z3 og en LG 7800h dvdoptager, optageren har en hdmi-udgang, men den plads i projektoren er
Til top Vis Molokgehenna's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Molokgehenna
 
tonyax
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 Oktober 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 2705
Sendt: 25 Januar 2006 kl. 21:34 | IP-adresse registreret  

har det til 499 (=556 med porto) fra AV-connection. Og det funker fint nok til mig. Rimlig stort da hver farve er "seperat" (3-spor)

__________________
Tony

H/K & B&W snurrerundt
Til top Vis tonyax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tonyax
 
Molokgehenna
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 November 2004
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 155
Sendt: 25 Januar 2006 kl. 21:36 | IP-adresse registreret  

>> Tonyax, altså clicktronick? er det godt? ka du se forskel på det og så et billigere component?
Til top Vis Molokgehenna's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Molokgehenna
 
jdg1
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 Juli 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 3792
Sendt: 26 Januar 2006 kl. 09:56 | IP-adresse registreret  

Molokgehenna skrev:
>> Tonyax, altså clicktronick? er det godt? ka du se forskel på det og så et billigere component?

Tror næppe at det bliver meget billigere

Til top Vis jdg1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jdg1 Besøg jdg1's Websted
 
Molokgehenna
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 November 2004
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 155
Sendt: 26 Januar 2006 kl. 11:01 | IP-adresse registreret  

Jamen jeg mente om du kan mærke en bedre forskel, i forhold til en Discount kabel?

Og hvad siger i andre, ville det være værd at købe et dyrere?? f.eks. et profigold fra cinemagic??
Til top Vis Molokgehenna's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Molokgehenna
 
Kasper B. P.
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 01 Maj 2005
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 215
Sendt: 09 Februar 2006 kl. 22:40 | IP-adresse registreret  

Jeg har et ProfiGold og det fungerer glimrende! VÆSENTLIG bedre end lakrids-typen, som jeg prøvede et kort stykke tid.

__________________
/Kasper
Til top Vis Kasper B. P.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kasper B. P.
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes