Tilbage til HIFI4ALL.DK 26. juni 2026 | 22:09   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Panasonic TX-32LX60F (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Bellini
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 02 April 2003
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 490
Sendt: 12 August 2006 kl. 09:34 | IP-adresse registreret  

Hvordan fjerner jeg fjernsynets repræsentation af hvilken indgang den p.t. bruger oppe i venstre hjørne?

Har haft TV'et ca. 1 mdr., og efter nogen uger (ca. 2) dukkede det op - der står konsekvent 1, 2, 3, AV1, HDMI1 eller lign (afhænger selvfølglig af hvilket input jeg har valgt). Det er p.... irriterende at se på i længden.

Mit gæt er selvfølgelig, at jeg har trykket utilsigtet på en forkert knap, men hverken ved brug af manualen eller ved blot at trykke løs, kan jeg finde ud af at fjerne det igen.

HJÆLP!

/Bellini


__________________
Work in progress...
Til top Vis Bellini's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bellini Besøg Bellini's Websted
 
king
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Montør i Fona - 3/3 advarsler

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 3082
Sendt: 12 August 2006 kl. 09:39 | IP-adresse registreret  

prøv på AV knappen !
Til top Vis king's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af king
 
Bellini
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 02 April 2003
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 490
Sendt: 12 August 2006 kl. 09:44 | IP-adresse registreret  

TV/AV knappen skifter blot til til en AV-indgang (som derefter vælges vha. de farvede knapper). Problemet er der også, hvis jeg ser alm. TV (fra antenne) - så står der bare 1, 2, 3 osv.

Uanset - jeg har lige prøvet, og det hjælper ikke.


/Bellini


__________________
Work in progress...
Til top Vis Bellini's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bellini Besøg Bellini's Websted
 
Jimmy B
Branchemedlem
Branchemedlem

Panasonic Center

Bruger siden: 15 Marts 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 22
Sendt: 12 August 2006 kl. 11:16 | IP-adresse registreret  

Prøv knappen firkant med et plus i, den sidder lige under sluk knappen

__________________
Mvh

Jimmy
http://sommer-as.dk
Til top Vis Jimmy B's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jimmy B Besøg Jimmy B's Websted
 
Bellini
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 02 April 2003
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 490
Sendt: 12 August 2006 kl. 14:36 | IP-adresse registreret  

Den kan jeg ikke finde 


/Bellini  


__________________
Work in progress...
Til top Vis Bellini's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bellini Besøg Bellini's Websted
 
Jimmy B
Branchemedlem
Branchemedlem

Panasonic Center

Bruger siden: 15 Marts 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 22
Sendt: 13 August 2006 kl. 19:43 | IP-adresse registreret  

Hej igen

Så er det nok "i" knappen, ved siden af 0.

Håber det virker



__________________
Mvh

Jimmy
http://sommer-as.dk
Til top Vis Jimmy B's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jimmy B Besøg Jimmy B's Websted
 
Bellini
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 02 April 2003
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 490
Sendt: 14 August 2006 kl. 08:08 | IP-adresse registreret  

Det vil jeg prøve, når jeg kommer hjem

(selvom jeg som sagt har trykket på alle knapperne et utal af gange)

/Bellini



__________________
Work in progress...
Til top Vis Bellini's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bellini Besøg Bellini's Websted
 
Madman
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 06 Juni 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 374
Sendt: 14 August 2006 kl. 09:54 | IP-adresse registreret  

Det er I knappen.
Til top Vis Madman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Madman
 
Bellini
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 02 April 2003
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 490
Sendt: 14 August 2006 kl. 17:44 | IP-adresse registreret  

DOH!! Det var "I" knappen....

Og jeg som synes jeg har trykket ALLE steder mere end een gang. Jeg siger ydmygt tak for hjælpen .


/Bellini


__________________
Work in progress...
Til top Vis Bellini's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bellini Besøg Bellini's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes