| Sendt: 24 August 2006 kl. 09:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ved du om den kan klare component via scart indgangen? Ellers er din bedste mulighed et grafikkort med s-video (ikke s-vhs, da dette er en standard inden for videomaskiner) TV udgang. Billedet vil ikke blive super, men det er det bedste du kan gøre, hvis den ikke kan modtage component gennem scart indgangen.
|