Tilbage til HIFI4ALL.DK 20. juni 2026 | 14:02   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Grej til Morfar (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
McDave
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2004
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 11 November 2006 kl. 19:32 | IP-adresse registreret  

Morfar skal jo også kunne se TV avisen når de skifter til 16:9...

Hvilken af disse LDC-tv vil i anbefale? eller andre i samme prisklasse...

http://www.tapeconnection.dk/tcasp/default.asp?menulag=& emne=visprodukt&Gruppenr=Toshiba%2032%20WL&ID_infosi de=96274

http://www.tapeconnection.dk/tcasp/default.asp?menulag=& emne=visprodukt&Gruppenr=Samsung%20LE%2032%20R%2072%20B& amp; amp;ID_infoside=46801

krav til andre forslag

størrelsen skal være 26 - 32 tommer.. helst midt i mellem...

nem betjening, og god service hos forhandler (helst aalborg)

Naiera
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 August 2006
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 11 November 2006 kl. 20:20 | IP-adresse registreret  

Toshiba. R7 er Samsungs 'billige' serie der med vilje går på kompromis med blandt andet billedkvaliteten.
Til top Vis Naiera's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Naiera Besøg Naiera's Websted

AkilleuZ
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 11 November 2006 kl. 21:05 | IP-adresse registreret  

Synes og så Toshiba, har selv en.

Synes at billedet er lidt bedre end på samsungen. DEn ha rgså 2 hdmi indgange, det mener jeg ikke at samsungen har.

Til top Vis AkilleuZ's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af AkilleuZ

don dario
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Januar 2006
Lokalitet: Fyn
Sendt: 11 November 2006 kl. 21:16 | IP-adresse registreret  

vil også anbefale den toshiba.. den eneste fejl er dens fjernb. det er bare noget skod!!
Til top Vis don dario's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af don dario

AkilleuZ
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 11 November 2006 kl. 21:29 | IP-adresse registreret  

don dario skrev:
vil også anbefale den toshiba.. den eneste fejl er dens fjernb. det er bare noget skod!!

Det er jeg så ikke enig i, smag og behag, den var lidt hård i starten, men er faktisk super glad for den nu, den bedste jeg har haft Så det er nok smag og behag, men den har været omtalt meget, så der er mange delte meninger om det.

McDave
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2004
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 12 November 2006 kl. 18:58 | IP-adresse registreret  

takker... det er til min morfar, så betjeningsvenligheden er vigtig, og teksttv skal kunn smækkes op i stor størrelse... vi skal ned i hifklubben og kigge på samsung her i løbet af ugen...

naiera: hifiklubben omtaler ellers deres R7 som luxus tv, hvorimod S7 serien bare er elegant... er du skikker på R7 er dårlig?

min morfar har 8000kr at gøre godt med..... er der andet i kan anbefale?

AkilleuZ
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 12 November 2006 kl. 20:14 | IP-adresse registreret  

Hvis jeg var dig. Ville jeg skam også tage et smut ind i elgiganten hvor du kan se toshibaen. Så kan du også se fjernbetjeningen. Jeg vil dog mene at den remote der følger med samsungen er langt mere "forvirrende" for ældre mennesker. Hvorimod toshibaen er lidt mere "gå tilagtig"

Grunden til at fjernbetjeningen fik dårlig omtale var at knapperne var lidt hårde, men det er altså kun i begyndelsen. Men begge tv er helt sikkert et kig værd

Naiera
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 August 2006
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 12 November 2006 kl. 21:45 | IP-adresse registreret  

McDave skrev:
naiera: hifiklubben omtaler ellers deres R7 som luxus tv, hvorimod S7 serien bare er elegant... er du skikker på R7 er dårlig?

HiFi Klubben er langt fra altid til at stole på. De er næsten udelukkende interesseret i at sende dig hjem med de produkter de har størst avance på. Men for at sætte kritikken lidt i perspektiv, så skal de jo sælge de produkter de vælger at føre, så på en eller anden måde bliver de jo nødt til at få det til at lyde som om, at det er et skidegodt TV.

R7-serien er den billige serie. Det er der ikke nogen diskussion om. Der er gået på kompromis med blandt andet billedkvalitet så der kan sælges nogen (Samsung) TV til folk der vil have, at TV'et skal være pænere når det er slukket end når det er tændt.
Til top Vis Naiera's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Naiera Besøg Naiera's Websted

kaso
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 August 2005
Sendt: 13 November 2006 kl. 13:34 | IP-adresse registreret  

Naiera skrev:
McDave skrev:

HiFi Klubben er langt fra altid til at stole på. De er næsten udelukkende interesseret i at sende dig hjem med de produkter de har størst avance på. Men for at sætte kritikken lidt i perspektiv, så skal de jo sælge de produkter de vælger at føre, så på en eller anden måde bliver de jo nødt til at få det til at lyde som om, at det er et skidegodt TV.

R7-serien er den billige serie. Det er der ikke nogen diskussion om. Der er gået på kompromis med blandt andet billedkvalitet så der kan sælges nogen (Samsung) TV til folk der vil have, at TV'et skal være pænere når det er slukket end når det er tændt.

Jeg synes, at man skal skelne ml. butikker og reklamer. Det er rigtigt, at de - som de fleste andre - ind imellem har lidt for "kreative" reklamer - men oplevelsen i butikken (hvor jeg handler) er heldigvis en helt anden, hvor de faktisk giver en fornuftig vejledning - også selv om de evt. ikke tjener på det.

R-serien er ganske rigtigt Samsungs "billig-serie". Det er bestemt ikke det ringeste på markedet - men såvel Samsung selv som andre laver bedre skærme (men også dyrere). Hvordan R-serien er ifht. andre i prisklassen skal jeg ikke kunne sige (jeg har ikke sammenlignet) - men det er mit indtryk, at pris/kvalitet hænger rimeligt sammen på denne model.

Til top Vis kaso's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kaso

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes