| Forfatter |
|
Steen2000 Forum Bruger

Bruger siden: 12 Januar 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 90
|
| Sendt: 18 Januar 2007 kl. 09:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har lige investeret i Canal Digital - bl.a. for at få digitalt signal!
Jeg troede at man derved havde adgang til digitalt signal i hele huset. Det har man åbenbart ikke. Det koster i hvertfald yderligere 99,- pr. måned at få digitalt signal i alle rum.
Mit spørgsmål til jer wizzards herinde er, om det kan være rigtigt?? Når først jeg har sådan en box i huset, hvorfor i alverden skal jeg så betale x-tra for også at få digitalt signal i et rum mere?
|
| Til top |
|
| |
Hattori Hanzo Forum Bruger


Bruger siden: 16 November 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1950
|
| Sendt: 18 Januar 2007 kl. 09:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ikke meget anderledes med Internet i hjemmet.....der skal man også betale ekstra for at have koblet resten af computerne op på nettet __________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
|
| Til top |
|
| |
zipfer Forum Bruger


Bruger siden: 15 Januar 2007 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 4
|
| Sendt: 18 Januar 2007 kl. 11:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hattori Hanzo skrev:
Ikke meget anderledes med Internet i hjemmet.....der skal man også betale ekstra for at have koblet resten af computerne op på nettet  |
|
|
Ahva? Det har jeg da aldrig nogensinde gjort :-) edit: Til OP: Viasat har præcis det samme, med at man kan få flere signaler, mod en ekstrabetaling der ikke e rså stor som den første udgift. Jeg kender ikke lige til nogle fixfaxerier, som kan omgå det. Det svarer vel til pirateri ;)
|
| Til top |
|
| |
Svend P Forum Bruger


Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4620
|
| Sendt: 18 Januar 2007 kl. 11:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Steen2000 skrev:
|
Mit spørgsmål til jer wizzards herinde er, om det kan være rigtigt?? Når først jeg har sådan en box i huset, hvorfor i alverden skal jeg så betale x-tra for også at få digitalt signal i et rum mere?
|
|
|
Burde du ikke spørge Canal Digital om det? Det er jo dem der fastsætter vilkårene.
Eller går dit spørgsmål på, om man kan lave det selv i flere rum, uden at involvere Canal Digital?
|
| Til top |
|
| |
Absalon Forum Bruger


Bruger siden: 12 August 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 102
|
| Sendt: 18 Januar 2007 kl. 11:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Du skal ikke betale extra for satelit signal i flere rum! Desværre kan man kun se den samme kanal som tv-boxen er på.
Det Canaldigital tilbyder er flere boxe, så man kan se forskellige kanaler i forskellige rum.
Til Hattori Hanzo: Sikke noget sludder!
Med venlig hilsen
__________________ MusikLab D33 MusikLab D303
SiriuS/GamuT D200
Gradient Revolution Active
Heimdall Brahma
Rega P9 Apheta Ios
Pioneer KRP-500M
|
| Til top |
|
| |
Hattori Hanzo Forum Bruger


Bruger siden: 16 November 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1950
|
| Sendt: 18 Januar 2007 kl. 11:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
zipfer skrev:
Hattori Hanzo skrev:
Ikke meget anderledes med Internet i hjemmet.....der skal man også betale ekstra for at have koblet resten af computerne op på nettet
|
|
|
Ahva? Det har jeg da aldrig nogensinde gjort :-) |
|
|
Joh den er såmænd god nok....Ved Stofa skal man have famlilieopkobling for at kunne bruge mere end en comp samtidigt...koster noget med 30 kr ekstra i mdr. så vidt jeg husker. __________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
|
| Til top |
|
| |
Hattori Hanzo Forum Bruger


Bruger siden: 16 November 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1950
|
| Sendt: 18 Januar 2007 kl. 11:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Absalon skrev:
Hej
Du skal ikke betale extra for satelit signal i flere rum! Desværre kan man kun se den sammekanal som tv-boxen er på.
Det Canaldigital tilbyder er flere boxe, så man kan se forskellige kanaler i forskellige rum.
Til Hattori Hanzo: Sikke noget sludder!
Med venlig hilsen |
|
|
Det må du meget gerne ringe og fortælle til Stofa's supportafdeling __________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
|
| Til top |
|
| |
Absalon Forum Bruger


Bruger siden: 12 August 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 102
|
| Sendt: 18 Januar 2007 kl. 12:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Ok, det er vel offf-topic.
Undskyld! Herhjemme har vi 7 computere på samme linie, når alle ungerne er hjemme.
At Stofa skal have extra for dette, er uanstændigt! Skift selskab.
Med venlig hilsen
__________________ MusikLab D33 MusikLab D303
SiriuS/GamuT D200
Gradient Revolution Active
Heimdall Brahma
Rega P9 Apheta Ios
Pioneer KRP-500M
|
| Til top |
|
| |
Mollovic Forum Bruger


Bruger siden: 14 November 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 55
|
| Sendt: 18 Januar 2007 kl. 12:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hattori Hanzo --> er det ikke kun hvis du har bestilt dedikerede IP'er?? Undersøg om det ikke er muligt at køre med dynamisk IP istedet... så kræver det kun en switch...
__________________ Det er efterhånden ret old-school:
Panasonic 37PV60EH
Pioneer VSX-1016-S
Pioneer DV-696AV-S
Pioneer S-SP410
Pioneer S-W90S
Playstation 3, 160GB, Slim
|
| Til top |
|
| |
taz123456 Forum Bruger


Bruger siden: 05 December 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 482
|
| Sendt: 18 Januar 2007 kl. 12:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mollovic skrev:
| Hattori Hanzo --> er det ikke kun hvis du har bestilt dedikerede IP'er?? Undersøg om det ikke er muligt at køre med dynamisk IP istedet... så kræver det kun en switch... |
|
|
Korrekt. eller næsten da. Stofa kræver 30kr om måneden pr. ekstra fast IP-adresse. Dette er kun relevant hvis du skal sætte en ftp server/ server op.
Jeg har selv stofa og jeg har en Router(ikke en switch), som får en dynamisk ipadresse hos stofa. Routeren tildeler så ipadresser til min xbox 360, bærbar og pc. __________________ Mit grej: Musical Fidelity A5 integreret, DLS R55 mk2, Squeezebox(fremragende maskine), Oppo dvd, LG 42PC1R Plasma. Se mere på: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=75120&KW=ta z123456
|
| Til top |
|
| |
Mollovic Forum Bruger


Bruger siden: 14 November 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 55
|
| Sendt: 18 Januar 2007 kl. 21:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mente også en Router, my bad :)
__________________ Det er efterhånden ret old-school:
Panasonic 37PV60EH
Pioneer VSX-1016-S
Pioneer DV-696AV-S
Pioneer S-SP410
Pioneer S-W90S
Playstation 3, 160GB, Slim
|
| Til top |
|
| |