| Forfatter |
|
Pugholm Forum Bruger

Bruger siden: 10 Juli 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 733
|
| Sendt: 30 Juni 2007 kl. 22:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej! Jeg tror endelig jeg har fundet et 32" LCD tv, som jeg er intra i. Det hedder Panasonic TX32LE7F (http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/stor e-elgigantenDK-Site/da_DK/-/DKK/El_DisplayProductInformation -Start;pgid=BSSz6oZKU8dSR0EjRNJBwx1k0000l6CkXv6A?ProductID=l lLD4QFHTNUAAAERvJJCDHQz&CatalogCategoryID=29DD4QFH2qQAAA EOqw803xiY) Er det godt? Altså synes 5000kr er rimelig billigt, så ville abre høre :)
__________________ Marantz & Vega!
Pugholms HiFi
|
| Til top |
|
| |
Pugholm Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Juni 2007 kl. 22:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store -elgigantenDK-Site/da_DK/-/DKK/El_DisplayProductInformation- Start;pgid=BSSz6oZKU8dSR0EjRNJBwx1k0000l6CkXv6A?ProductID=ll LD4QFHTNUAAAERvJJCDHQz&CatalogCategoryID=29DD4QFH2qQAAAE Oqw803xiY&Selected=Specifications#t_category_tabcontent Ved ikke om link virker :D
Pugholms HiFi
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 30 Juni 2007 kl. 22:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pugholm skrev:
http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store -elgigantenDK-Site/da_DK/-/DKK/El_DisplayProductInformation- Start;pgid=BSSz6oZKU8dSR0EjRNJBwx1k0000l6CkXv6A?ProductID=ll LD4QFHTNUAAAERvJJCDHQz&CatalogCategoryID=29DD4QFH2qQAAAE Oqw803xiY&Selected=Specifications#t_category_tabcontent
Ved ikke om link virker :D
|
|
|
virker ikke
|
| Til top |
|
| |
AkilleuZ Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1855
|
| Sendt: 30 Juni 2007 kl. 23:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du kan indsætte link når du skriver et indlæg ved at trykke på link knappen. skriv f.eks: LINK --- Marker det og tryk på link knappen indsæt så siden der skal linkes til, når der trykkes på "LINK"
__________________ Min Hjemmebio
Mit Stereo
-AkilleuZ-
|
| Til top |
|
| |
Pugholm Forum Bruger

|
| Sendt: 01 Juli 2007 kl. 13:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Forstår ikke lige?  Men hvertfald Panasonic TX32LE7F hedder det.. Man kan finde det hos elgiganten under lcd tv  Håber det kan hjælpe jer .
Pugholms HiFi
|
| Til top |
|
| |
Pugholm Forum Bruger

|
| Sendt: 01 Juli 2007 kl. 20:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvis nogen ved hvilket tv der er tale om må i gerne skrive en kommentar! Vil muligvis gerne købe snart
Pugholms HiFi
|
| Til top |
|
| |
Pugholm Forum Bruger

|
| Sendt: 01 Juli 2007 kl. 23:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
please hjælp mig :D Fatter ikke lige elgigantens 20 meter lange link!
Pugholms HiFi
|
| Til top |
|
| |
flaz Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juni 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1149
|
| Sendt: 01 Juli 2007 kl. 23:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jesus christ.. Hav nu lidt tålmodighed kære ven - folk har andet at tage sig til end at guide folk herinde!
Synes det er en trist tendens at folks tålmodighed nærmest balancerer på en tynd tråd 
Jeg kender desværre ikke dit tv, men panasonic er vidst mest kendt for at lave plasma.. mener at el-giganten har det omtalte th42-px70 til 8000kr - dét er vidst en ret god pris.
|
| Til top |
|
| |
Pugholm Forum Bruger

|
| Sendt: 01 Juli 2007 kl. 23:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg er ked af ikke have tolmodighed  Men altså 10 timer uden svar, men okay  jeg vil bare ikke have pladsma, da alt det der med hdmi 720P opg sådan noget... Plasma går jo op til 1024 x768, hvilket ikke er 720P, og jeg regner med at sætte min pc til :) Og det har jeg hørt LCD skulle være gode til:)
Pugholms HiFi
|
| Til top |
|
| |
AkilleuZ Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Juli 2007 kl. 00:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvorfor ikke plasma? Hvis billedet er bedre? Så er resten vel lige meget? Vil du hellere have noget med 720p Der viser et dårligere billede end et plasma?
__________________ Min Hjemmebio
Mit Stereo
-AkilleuZ-
|
| Til top |
|
| |
Da_Saint Lukket konto

Kar:130309
Bruger siden: 19 Juli 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 614
|
| Sendt: 02 Juli 2007 kl. 02:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
IKKE alle LCD-TV er gode som pc-skærm, langt fra...
__________________ Mit beskedne setup:
Yamaha RX-V2700
Dali Concept 7.0 SR
Taralabs HTK
Panasonic TH-42PX80
LG R200 Mediecenter
Xbox 360
Toshiba HD-EP30 HD DVD
|
| Til top |
|
| |
Pugholm Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Juli 2007 kl. 10:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Altså troede at når man havde et lcd tv, med 1080p eller 720P blev billedet ligeså godt som plasma, hvis ikke bedre  men altså jeg leder efter et 32" til 5000kr, og så faldt jeg over dette her ;) Men ved skam godt at plasma er godt, fordi min bror har TH42PV60 stående  Men har bare ikke set et plasma i 32" endnu?
Pugholms HiFi
|
| Til top |
|
| |
noreaga Forum Bruger

Bruger siden: 17 November 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 143
|
| Sendt: 02 Juli 2007 kl. 11:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis du skal have et 32" LCD tv ville jeg holde mig til enten Philips eller Samsung. Bevares Panasonic er et rigtigt godt mærke men det er helt klart Plasma de er førende på.
Du skulle nok kunne finde et Samsung eller Philips til omkring 5000 kr, hvis du kigger i Fona, Merlin, Electronic World, Bilka osv.
|
| Til top |
|
| |
andersena Branchemedlem

PowerMill Service
Bruger siden: 09 Februar 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 758
|
| Sendt: 02 Juli 2007 kl. 11:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
noreaga skrev:
Hvis du skal have et 32" LCD tv ville jeg holde mig til enten Philips eller Samsung. Bevares Panasonic er et rigtigt godt mærke men det er helt klart Plasma de er førende på.
Du skulle nok kunne finde et Samsung eller Philips til omkring 5000 kr, hvis du kigger i Fona, Merlin, Electronic World, Bilka osv. |
|
|
den vil jeg lige bygge videre på med denne sætning. alt hvad der hedder philips til under 9000 er noget bras. alt philips til over 9000 er bare ikke godt nok til prisen. samsung er klart at foretrække, flot design og meget konkurrencedygtige til prisen  __________________
|
| Til top |
|
| |
AkilleuZ Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Juli 2007 kl. 11:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
andersena skrev:
noreaga skrev:
Du skulle nok kunne finde et Samsung eller Philips til omkring 5000 kr, hvis du kigger i Fona, Merlin, Electronic World, Bilka osv. |
|
|
den vil jeg lige bygge videre på med denne sætning. alt hvad der hedder philips til under 9000 er noget bras. alt philips til over 9000 er bare ikke godt nok til prisen. samsung er klart at foretrække, flot design og meget konkurrencedygtige til prisen 
|
|
|
Jeg ville helt sikkert gå efter et Toshibe, det er nok dem der levere de bedste billeder til prisen lige for tiden. Jeg ville ikke købe samsung lige pt, synes deres TV skuffer rigtig meget. __________________ Min Hjemmebio
Mit Stereo
-AkilleuZ-
|
| Til top |
|
| |
Pugholm Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Juli 2007 kl. 13:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Toshiba har jeg også hørt om  Men lige hvilken ved jeg dog ikke  Af samsung kiggede jeg på denne her : http://hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=380933 Og dette her : http://hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=260426 Toshiba kiggede jeg på denne her : http://hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=206705 Eller dette her : http://hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=383137 Hælder lidt til den sidste af toshiba, altså denne her : http://hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=383137
Pugholms HiFi
|
| Til top |
|
| |
AkilleuZ Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Juli 2007 kl. 14:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kender ikke den præcises forskel på de 2 tv, men jeg har den første du nævner LINK og er faktisk ret glad for det. rigtig meget. Ps. husk du kan lave links  __________________ Min Hjemmebio
Mit Stereo
-AkilleuZ-
|
| Til top |
|
| |
Pugholm Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Juli 2007 kl. 23:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tror det bliver dette
Pugholms HiFi
|
| Til top |
|
| |
Pugholm Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Juli 2007 kl. 23:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
http://hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=383137
Pugholms HiFi
|
| Til top |
|
| |
Snoon Forum Bruger

Bruger siden: 14 August 2006 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 5
|
| Sendt: 03 Juli 2007 kl. 01:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej,
Det Panasonic TX32LE7F fjernsyn (kan ses i Elgigantens reklame side 7), som du kiggede på i starten, mener jeg ikke har pc-indgang, hvilket jeg kan se på dine øvrige indlæg, at du interesseret i dit fjernsyn har.
Desuden mener jeg heller ikke denne Panasonic model er speciel god . Vil helt klart fortrække plasma, når vi snakker om Panasonic.
Har hørt, at Toshiba laver rimelige fjernsyn til gode priser.
//Snoon
|
| Til top |
|
| |