| Forfatter |
|
Spencer Udelukket fra forum


Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
| Sendt: 23 December 2007 kl. 17:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvor meget generes du af blæserstøj fra din projektor ?
Har du lavet nogen modifikationer, så den støjer mindre ?
|
| Til top |
|
| |
wolverine Forum Bruger


Bruger siden: 14 Marts 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 164
|
| Sendt: 23 December 2007 kl. 17:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Spencer
Jeg er ikke generet af blæserstøj fra min projektor, så der er ikke lavet nogle modifikationer 
min projektor er en sim2 ht305 
|
| Til top |
|
| |
Spencer Udelukket fra forum


Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
| Sendt: 23 December 2007 kl. 17:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
CSN Teknik Branchemedlem

CSN Teknik
Bruger siden: 24 November 2005 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 842
|
| Sendt: 23 December 2007 kl. 20:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Min projektor larmer slet ikke, det er en af de få de er støjfrie
__________________ Mvh.Christian
Cinemania
|
| Til top |
|
| |
tonyax Forum Bruger


Bruger siden: 21 Oktober 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2705
|
| Sendt: 23 December 2007 kl. 20:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
har en Panasonic PT-AE300 og det er kun i de virkelige stille scener man ligger mærke til den, men ikke noget jeg er generet af. __________________ Tony
H/K & B&W snurrerundt
|
| Til top |
|
| |
Karl Heinz Forum Bruger

Bruger siden: 12 Marts 2007 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 33
|
| Sendt: 23 December 2007 kl. 21:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har en BenQ 8720 og den larmer ikke specielt meget (ca. 23 dB angivet af producent). Man lægger mærke til det i de stille passager, og ja jeg ville da gerne hvis den larmede mindre...
|
| Til top |
|
| |
perejvind Forum Bruger


Bruger siden: 27 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2488
|
| Sendt: 23 December 2007 kl. 21:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg hader blæserstøj, og er endnu ikke stødt på en projektor som jeg ikke syntes larmede for meget. Jeg har bygget en kasse udenom min projektor for at slippe for støjen. Min projektor er en Optoma HD72i.
__________________ I like techno - UNPLUGGED!
|
| Til top |
|
| |
StylaH Forum Bruger

Bruger siden: 07 Juli 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 950
|
| Sendt: 23 December 2007 kl. 22:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
micma18 Branchemedlem

HM Elektronik
Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2120
|
| Sendt: 23 December 2007 kl. 22:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har støjdæmpet mange ting med andre og ofte større blæsere, som man kan skrue hastigheden ned på istedetfor...
Har endda fået tryllet en 8mm tyk Ø80mm. køler ind i en 1unit rack switch., som kan sidde på skrå derinde, og så styre airflow med noget pap og sådan lidt fusk Og så køre den ved 5v. istedetfor 12v. Men den siger absolut intet nu, og mange har nok hørt hvordan sådan noget ellers kan lyde som en støvsuger på epo, med deres små 50mm. 6-7000rpm blæsere...
Men en low-noise 120mm. PAPST blæser, den kan erstatte mange ting, hvis man har plads og kan lave en spændings regulator, evt. med noget temp. styring. (det fås også indbygget i nogle blæsere!)
|
| Til top |
|
| |
wrong Forum Bruger


Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 3644
|
| Sendt: 23 December 2007 kl. 22:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej
MVH WRONG __________________ Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
|
| Til top |
|
| |