| Forfatter |
|
Rockmoroe Branchemedlem

Tweaks & Hifi
Bruger siden: 13 April 2007 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 341
|
| Sendt: 09 Marts 2008 kl. 01:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa Alle sammen
Er lige flyttet til grønland for at arbejde for en ubestemt periode. Har et par gode kollegaer her som er på udkig efter noget Flat Tv 
Jeg sagde Pana Px 70, går man aldrig gal i byen med. Den syntes de fin om, de er ikke mega kristiske. Men som jeg sagde, man kunne lige så godt få bedste fra starten.
Her er det så jeg kommer på glat is...... Er der nogen herinde, der har erfaringer med at bestille Plasma til Grønland?
Hvor og hos hvem gør man det, og hvordan funger det med Momsen?
Lige et tillægs spørgsmål, da der nemlig er kommet et par out-sider med i kampen. Tænker på nye Px 80 (Som osse er lidt dyrere) og de nye fra LG p6000(Som se noget mere stil rene ud). Er Px 70 stadig med i kampen billedmæssig?
På forhånd tusinde tak for hjælpen
P.S.: hvis jeg ikke svare hurtig, kan det være at jeg ude for Internettes rækkevide.
|
| Til top |
|
| |
andersena Branchemedlem

PowerMill Service
Bruger siden: 09 Februar 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 758
|
| Sendt: 11 Marts 2008 kl. 12:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
uanset om man nok stortset altid vil sejle så stor pakke til grønland vil jeg bare lige nævne det for en sikkerheds skyld. plasma må ikke flyves da det lave lufttryk skærmen udsættes for vil få panelet til at lække og være ubrugeligt. held og lykke med det ellers
| |
Svend P Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4620
|
| Sendt: 11 Marts 2008 kl. 12:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
NESREDNA Forum Bruger

Bruger siden: 14 December 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 259
|
| Sendt: 11 Marts 2008 kl. 13:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
En af mine venner i Grønland købte et pioneer fra laptops.dk, hvis jeg ikke husker helt forkert. Det var der vist ingen problemer med at få sendt med skib. Jeg tror det tog en måneds tid.
__________________ Hjemme: Cowon D2 > X-Can V3 > AKG K701
Undervejs: Cowon D2 > Ety4P
|
| Til top |
|
| |
osprey Udelukket fra forum

Bruger siden: 26 Januar 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1053
|
| Sendt: 11 Marts 2008 kl. 16:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
andersena skrev:
uanset om man nok stortset altid vil sejle så stor pakke til grønland vil jeg bare lige nævne det for en sikkerheds skyld. plasma må ikke flyves da det lave lufttryk skærmen udsættes for vil få panelet til at lække og være ubrugeligt. held og lykke med det ellers 
|
|
|
For mig er det der bare sygt skrevet. __________________ Langt om længe overbevist 1080p24 Fan. Og at Fladskærmene ER Lokomotivet som trækker bedre opløsninger. Har fået et Følge Pengestrømmen problem.
|
| Til top |
|
| |
lexus Forum Bruger

Bruger siden: 26 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1037
|
| Sendt: 11 Marts 2008 kl. 16:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
bare der ikke er sne på skærmen----
|
| Til top |
|
| |
Lethvig Forum Bruger

Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 493
|
| Sendt: 11 Marts 2008 kl. 16:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bor på Grønland.
Momsen kan refunderes fra forskellige firmaer...meeeeeeeen en plasma vejer en del og det kan ikke betale sig med fragten. Luftfragt bliver HAMRENDE dyrt. og skibsfragt koster også kassen.
|
| Til top |
|
| |
Anda8000 Forum Bruger

Bruger siden: 27 September 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1416
|
| Sendt: 11 Marts 2008 kl. 16:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rockmoroe skrev:
Hejsa Alle sammen
Er lige flyttet til grønland for at arbejde for en ubestemt periode. Har et par gode kollegaer her som er på udkig efter noget Flat Tv 
Jeg sagde Pana Px 70, går man aldrig gal i byen med. Den syntes de fin om, de er ikke mega kristiske. Men som jeg sagde, man kunne lige så godt få bedste fra starten.
Her er det så jeg kommer på glat is...... Er der nogen herinde, der har erfaringer med at bestille Plasma til Grønland?
Hvor og hos hvem gør man det, og hvordan funger det med Momsen?
Lige et tillægs spørgsmål, da der nemlig er kommet et par out-sider med i kampen. Tænker på nye Px 80 (Som osse er lidt dyrere) og de nye fra LG p6000(Som se noget mere stil rene ud). Er Px 70 stadig med i kampen billedmæssig?
På forhånd tusinde tak for hjælpen
P.S.: hvis jeg ikke svare hurtig, kan det være at jeg ude for Internettes rækkevide. |
|
|
Hvor i Grønland bor du/i? Prøv evt. at undersøge om ikke det kan svare sig at bestille fra GRC (Grønland Radio Center) i Nuuk el.lign. forhandler?
|
| Til top |
|
| |
Rockmoroe Branchemedlem

Tweaks & Hifi
|
| Sendt: 11 Marts 2008 kl. 23:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej igen, tusinde mange tak for jeres imputs, de er meget nyttige.
Tror lige jeg først prøver at forhøre mig hos GRC først, og så Laptops.dk. Det er godt, at høre at der nogen der har haft held med det.
|
| Til top |
|
| |
Lethvig Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Marts 2008 kl. 14:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rockmoroe
GRC i Nuuk of Nota Bene er to almindelige butikker, hvor du køber til prisen i grønland...om det er meget billigere at købe der end fra DK ved jeg ikke. Meeen Kan fortælle at jeg i notabene fik købt mine dali mentor til kr. 9000 parret, og de står til 18000 parret i dk..
|
| Til top |
|
| |
andersena Branchemedlem

PowerMill Service
Bruger siden: 09 Februar 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 758
|
| Sendt: 12 Marts 2008 kl. 15:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
osprey skrev:
andersena skrev:
|
|
|
For mig er det der bare sygt skrevet. |
|
|
og mig som ellers mente du var kongen over besynderlige indlæg..  hvad skal jeg udspecificere? __________________
|
| Til top |
|
| |
Lethvig Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Marts 2008 kl. 15:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
kan heller ikke se det besynderlige i det du skriver med luftfragten...det ville da være ærgerligt at have sendt det afsted til en hammer høj pris og så opleve at plasmaen er sprunget i stykker ved modtagelsen...
Men vil så sige at fragtpriserne med fly her er skyhøje at jeg aldrig selv ville få noget luftfragtet som har en størrelse (kg mæssigt) som er så stor som en plasma...eller en stor effektforstærker...
|
| Til top |
|
| |
Nessumsar Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juli 2004 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 70
|
| Sendt: 12 Marts 2008 kl. 17:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg bor i Ilulissat, Grønland. der er ingen problemer med at bestille fra dk.. det er billigere end at købe det på grønland der er adskillige forhandlere som sender til Grønland. jeg bestilte mit Pioneer plasma fra laptops.dk. De trækkede selv momsen fra og selve fragten med skib kostede ca. 1148,- inkl forsikring. det tog lidt over 3 uger, så havde jeg det stående i min stue __________________ -Rotel RCD 1072 CD-afspiller
-Rotel RC 1070 PRE-AMP
-Rotel RB 1070 POWER AMP
-VA Beethoven Concert Grand
Head-Fi: Cowon J3 og Klipsch x10i + Yuin PK2
PC: Audio Pro LV-2e
|
| Til top |
|
| |
Rockmoroe Branchemedlem

Tweaks & Hifi
|
| Sendt: 12 Marts 2008 kl. 23:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mentor til 9000- parret det er super billigt!!!! Kunne desvære ikke finde nogle ht på deres side. Skrev du direkte til dem for at købe ht?
|
| Til top |
|
| |
Lethvig Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Marts 2008 kl. 02:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
nej var nede i butikken og fik dem derfra for 9000 parret..tror at de stod til 11.500 parret men fik forhandlet mig ned til kr. 9000 parret for mentor 6. Sidst jeg var forbi i oktober havde de et par dali helicon (nummeret kan jeg ikke huske)
|
| Til top |
|
| |