| Forfatter |
|
golfdane Forum Bruger

Bruger siden: 19 Marts 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 889
|
| Sendt: 15 November 2006 kl. 13:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Jokerman Forum Bruger

Bruger siden: 01 Marts 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 412
|
| Sendt: 15 November 2006 kl. 13:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det må jeg hjem og lege med. der er ikke andet at gøre.. Men besværligt er det godt nok.. kan godt lide de knapper der er på min almindelige remote.. /Mikael
__________________ ---> Lige børn leger bedst..
Mit Stereo Setup
|
| Til top |
|
| |
DaHui Forum Bruger

Bruger siden: 17 December 2005 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 41
|
| Sendt: 15 November 2006 kl. 13:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
haha , det må prøves !  tror jeg har en playstation til at stå et eller andet sted ?
__________________ DaHui's anlæg
|
| Til top |
|
| |
CPH-R Lukket konto

Bruger siden: 15 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1700
|
| Sendt: 15 November 2006 kl. 13:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har prøvet…!? Og den lyder absolut IKKE særlig godt , han må have en ekstrem dårlig reference som udgangspunkt.
Peter __________________ INNOVATING not IMITATING
|
| Til top |
|
| |
Bradman Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juli 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1091
|
| Sendt: 15 November 2006 kl. 13:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Uden at være negativ, så må jeg også indrømme at de er nok de sædevanelig kredse....dog med nedsat komfort. At den skulle være "hi-end" tvivler jeg desværre på. Det virker helt godnat, men man kan prøve det. Min PS2er er dog logget til anlægget over en Yamaha MD-recorder, og den lyder da ok.
Mvh
PS: Nedenstående er fra linket:
By Gary Krakow
Columnist
MSNBC
Updated: 7:24 p.m. ET Nov. 10, 2006
function UpdateTimeStamp(pdt) {
var n = document.getElementById("udtD");
if(pdt != '' && n && window.DateTime) {
var dt = new DateTime();
pdt = dt.T 2D(pdt);
if(dt.GetTZ(pdt)) {n.innerHTML = dt.D 2S(pdt,((''.toLowerCase()=='false')?false:true));}
}
}
UpdateTimeStamp('63 2988014773470000');
<>getCSS("3027626")
<LINK href="/default.ashx/id/3027626/" type=text/css rel=stylesheet target="_blank">
<>
 |
|
Gary Krakow
Columnist
|
| Is there an original Sony PlayStation game console still in use in your home? Or do you have your PS1 buried at the bottom of a closet?
It turns out your video game console may be worth a lot more than you think. You might actually own one of the best sounding, high-fidelity CD players out there.
Audiophiles have been abuzz about PlayStation 1 audio for some time now. There has been a lot of experimenting with these game consoles with some very interesting results.
|
| Til top |
|
| |
mathias 2 Forum Bruger

Bruger siden: 03 Juni 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1669
|
| Sendt: 15 November 2006 kl. 14:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
""Plug in the units — turn ‘em on — and don’t turn them off." It seems the PlayStations sound best when left on all the time." hvad mener han? jeg fatter det ikke  . __________________
|
| Til top |
|
| |
him self Forum Bruger

Bruger siden: 19 Marts 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 142
|
| Sendt: 15 November 2006 kl. 14:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
at man efter at have tændt den ikke må slukke den igen!
|
| Til top |
|
| |
Hurtig Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3070
|
| Sendt: 15 November 2006 kl. 14:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Øøhhh... det er ret tydeligt: Tænd dem, og lad dem være tændt hele tiden!
De skulle tilsyneladende lyde bedst når de er gennemvarme, hvilket er meget normalt. 3 dages opvarmningstid er dog en del...
Hvis denne ps1 vitterligt tæver alverdens High End maskiner, er det lidt af en fiasko, for verdens High End firmaer. Men ikke desto mindre er jeg slet ikke forbavset hvis den kan følge nogle dyre maskiner til dørs. Langt det meste High End grej udvikles til at se godt ud, og så må det i øvrigt ikke lyde dårligt. Men om det lyder OK eller godt er ofte underordnet i udviklingen. Produkterne sælges primært på design og gode historier. __________________ Keine Hexerei, Nur Behändigkeit
Nuværende setup: SONY CDP-X303ES (Drev), DIYDAC, DOXA 012 (Pre), DOXA 70B SE mod.(Power), DALI Grand DIVA
|
| Til top |
|
| |
mathias 2 Forum Bruger

Bruger siden: 03 Juni 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1669
|
| Sendt: 15 November 2006 kl. 14:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hurtig skrev:
|
Øøhhh... det er ret tydeligt: Tænd dem, og lad dem være tændt hele tiden!
De skulle tilsyneladende lyde bedst når de er gennemvarme, hvilket er meget normalt. 3 dages opvarmningstid er dog en del...
Hvis denne ps1 vitterligt tæver alverdens High End maskiner, er det lidt af en fiasko, for verdens High End firmaer. Men ikke desto mindre er jeg slet ikke forbavset hvis den kan følge nogle dyre maskiner til dørs. Langt det meste High End grej udvikles til at se godt ud, og så må det i øvrigt ikke lyde dårligt. Men om det lyder OK eller godt er ofte underordnet i udviklingen. Produkterne sælges primært på design og gode historier.
|
|
|
ja, men hvad er "dem"? er det ps'en? og "gennemvarm" hvorfor skal det dog til? den er vel "spillet til" i forvejen når man køber brugt?    __________________
|
| Til top |
|
| |
golfdane Forum Bruger

Bruger siden: 19 Marts 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 889
|
| Sendt: 17 November 2006 kl. 12:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Måske ligger en del af forklaringen i en god fejlkorrektion?
Jeg har set mange skiver (PS1 spil), som var voldsomt ridsede (hvis en af mine audio CD'ere var så ridset, ville min MF X-Ray vælte om på ryggen), og spillene afviklede alligevel uden fejl.
|
| Til top |
|
| |
Ebbe44 Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2005 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 124
|
| Sendt: 21 November 2006 kl. 09:08 | IP-adresse registreret
|
|
|