Forfatter |
|
DaHui Forum Bruger

Bruger siden: 17 December 2005 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 41
|
Sendt: 03 Juni 2006 kl. 23:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Godaften!  Efter jeg længe har siddet og kigget på mange af jer andres flotte setup's herinde, så har jeg endelig selv fået taget mig sammen til, at få taget et par billeder af mit eget setup :) Det består af : CD-afspiller: Teac CD-P3100. Forstærker: Onkyo TX-8511 Stereo-receiver Højttalere: 2* Dali Concept 2 Stander: B&W Stav20 DVD-afspiller: United DVD4065 TV: 27" Samsung LE27T51B KablerHT kabler: Tara Labs Omni 2 Mellem forst. og CD: Tara Labs Prism 200a Mellem DVD og forst.: Billige lakrids kabler der kun kan blive skiftet for hurtigt! .. Mellem DVD og TV: almindeligt Noname scart kabel, bliver nok også skiftet snart :) Nu må det vist være tid til lidt billeder :)      Alt i alt er jeg godt tilfreds med det, men man ønsker sig jo altid noget nyt.. det kender i sikkert :) I nærmeste fretid regner jeg med at købe: Ny DVD-afspiller + kabler (hvis i har forslag, så skriv dem gerne her :) max 2500,- ) og så ønsker jeg mig en pladespiller :) Men desværre går der nok lidt tid, for det er sgu begrænset hvor mange penge man tjener som 15 årig :) .. Det var alt hvad jeg havde at vise for denne gang, håber i synes om det  DaHui
__________________ DaHui's anlæg
|
Til top |
|
|
MichaelWB Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2993
|
Sendt: 03 Juni 2006 kl. 23:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Von Hinten Forum Bruger

Bruger siden: 23 Januar 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 142
|
Sendt: 03 Juni 2006 kl. 23:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
DaHui Forum Bruger

|
Sendt: 03 Juni 2006 kl. 23:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for roserne :) Den "flade" er min nyeste inverstering.. jeg har ikke fortrut et sekund, at jeg købte det! :D
|
Til top |
|
|
Aaberg Forum Bruger

Bruger siden: 24 November 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 112
|
Sendt: 04 Juni 2006 kl. 00:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
fedt teenage værelse.
Jeg vil anbefale dig en Denon 1920 dvd afspiller. Den er super. HDMI til dit tv i en billedkvalitet du får svært ved at finde bedre i maskiner til under 3-4000 kr.
|
Til top |
|
|
Kaizers Forum Bruger

Bruger siden: 28 November 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 487
|
Sendt: 04 Juni 2006 kl. 00:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
det ser sgu fedt ud.. kan også bifalde en denon.. Kan især lide den flade..... Altså den på bordet
|
Til top |
|
|
DaHui Forum Bruger

|
Sendt: 04 Juni 2006 kl. 09:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Aaberg skrev:
fedt teenage værelse.
Jeg vil anbefale dig en Denon 1920 dvd afspiller. Den er super. HDMI til dit tv i en billedkvalitet du får svært ved at finde bedre i maskiner til under 3-4000 kr. |
|
|
der er desværre ikke HDMI ingang på TV'et .. Så kan det svare sig at købe en afspiller med HDMI?.. eller kan man gøre noget andet, og stadig få en god billedkvalitet ? .. __________________ DaHui's anlæg
|
Til top |
|
|
Jokerman Forum Bruger

Bruger siden: 01 Marts 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 412
|
Sendt: 04 Juni 2006 kl. 11:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det ser super godt ud ja :-) Hvor stort er rummet? Synes det ser ud til at højttalerne står tæt på væggen, har du prøvet at have dem lidt længere ude i rummet? mvh Mikael
__________________ ---> Lige børn leger bedst..
Mit Stereo Setup
|
Til top |
|
|
Muws Forum Bruger

Bruger siden: 19 Marts 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 109
|
Sendt: 04 Juni 2006 kl. 11:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jokerman skrev:
Det ser super godt ud ja :-) Hvor stort er rummet? Synes det ser ud til at højttalerne står tæt på væggen, har du prøvet at have dem lidt længere ude i rummet?
mvh Mikael
|
|
|
Dali concept 2 har ikke basport bagudtil - så den er faktisk bygget til at hænge \ hænge tæt på væggen. Så tror det vil haveminimal effekt - men igen alt bør prøves  __________________ Det var pokkers - Sony ES ?!
|
Til top |
|
|
Jokerman Forum Bruger

Bruger siden: 01 Marts 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 412
|
Sendt: 04 Juni 2006 kl. 12:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ahh, der kan man bare se.. :-) Det havde jeg ikke lige gennemskuet. Nej, så kan det godt være det ikke vil give det helt vilde. Jeg har faktisk slet ikke hørt de små concepter spille. Men jeg har læst rigtigt meget godt om dem. og den 6er jeg har hørt spillede ihvertfald ganske udemærket til prisen. Umiddelbart ville jeg tro at de kunne have tendens til lidt lys lyd, sammen med Onkyo'en, men jeg ved ikke om det er rigtigt. mvh Mikael
__________________ ---> Lige børn leger bedst..
Mit Stereo Setup
|
Til top |
|
|
Muws Forum Bruger

Bruger siden: 19 Marts 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 109
|
Sendt: 04 Juni 2006 kl. 12:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jokerman skrev:
Ahh, der kan man bare se.. :-) Det havde jeg ikke lige gennemskuet. Nej, så kan det godt være det ikke vil give det helt vilde. Jeg har faktisk slet ikke hørt de små concepter spille. Men jeg har læst rigtigt meget godt om dem. og den 6er jeg har hørt spillede ihvertfald ganske udemærket til prisen. Umiddelbart ville jeg tro at de kunne have tendens til lidt lys lyd, sammen med Onkyo'en, men jeg ved ikke om det er rigtigt.
mvh Mikael
|
|
|
Undskylder vi bruger tråden :) Bruger selv et sæt Concept 2 sammen med en NAD 3020A som pc højtalere - og de klare de utroligt godt. Ingen tvivl om at de er kanon gode til prisen (kan findes brug for en god tusse). Lyden er måske lidt til den lyse side - men det er helt klart tilgiveligt når man tænker på prisen de koster. Derimod er jeg ikke så pjattet med de store modeller i serien - der mener jeg man kan finde bedre - har så kun hørt caoncept 6 + 8 på en denon forstærker - men ikke noget som tiltalte mig. __________________ Det var pokkers - Sony ES ?!
|
Til top |
|
|
LouBP Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2428
|
Sendt: 04 Juni 2006 kl. 13:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kanon flot Dahui! Jeg er dybt misundelig på den flade! 
Hva har du måtte slippe for den?
Jeg vil anbefale dig en Dvd Nad T 513, har den selv, fungere kanon!
Men nu da du har Samsung tv, kunne du være du skulle gå efter det, de er nu også kanon nogen af dem.
Flot setup 
(Er det Dodge ball du ser  ) __________________ Mvh. Louis
All Vintage
Billedeupload guide
|
Til top |
|
|
Zorglub Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
Sendt: 04 Juni 2006 kl. 23:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dejlig lille Onkyo du har dig der, har selv købt selv samme til mit arbejdssetup - der trækker de et par Dali 104 uden problemer, og i øvrigt oplever jeg den slet ikke som lys. Det er faktisk en lille bæver af en reciever  med lidt flere kg. på bagen end man skulle tro. Kup til prisen. Og så er jeg jeg vild med den måde du har sat dine ting op på, god bredde og fin stil. Nu mangler du bare som alle os andre at få orden i kablerne
|
Til top |
|
|
DaHui Forum Bruger

|
Sendt: 05 Juni 2006 kl. 16:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dejligt at høre, at der er flere der synes om det  Mit rum er ca. 16 kvm. stort, men desværre er der en væg lige midt i rummet som går 1 meter ud (kan ikke ses på billederne).. Værelset har været delt op i to rum indtil for 2 mdr. siden, hvor vi ragede væggen ned. Desværre var vi nød til at lade 1 meter stå tilbage for ikke, at ricikere loftet skulle falde ned... Angående det med at flytte højttalerne lidt ud i rummet, så har prøvet, at rykke lidt rundt på dem..Men som Muws siger, så er concept 2 bygget til at hænge/stå tæt på væggen.. Og jeg har derfor ikke kunne nogen nævneværdig forskel ..  Min forstærker er ikke nogen vild high-end forstærker og i starten havde jeg også tænkt på at købe mig en anden, men jeg er faktisk gået hen og blevet rimelig glad for den.. Så den bliver ikke lige skiftet med det samme ...  Den har faktisk meget godt fat i Concepterne. Lyden er nok en anelse til den lyse side, men stadig med en fornuftig mellemtone og bas ... @ Lou Jeg gav 6799 ,- for skærmen i elektriccity.. rigtig god skærm til prisen. og ja, det er Dogde ball der køre ..
|
Til top |
|
|
Benny_g Forum Bruger

Bruger siden: 18 Februar 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 30
|
Sendt: 05 Juni 2006 kl. 16:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvad er det for i møbel du har der?
|
Til top |
|
|
DaHui Forum Bruger

|
Sendt: 05 Juni 2006 kl. 16:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Benny_g skrev:
hvad er det for i møbel du har der? |
|
|
det er dette bord fra Ikea, og så har jeg selv sat nogle andre ben på .. LINK__________________ DaHui's anlæg
|
Til top |
|
|
LouBP Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2428
|
Sendt: 05 Juni 2006 kl. 23:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har liget fået van de hul kabler (Kig min tråd)
Og det er formidable kabler, signal altså. __________________ Mvh. Louis
All Vintage
Billedeupload guide
|
Til top |
|
|