Tilbage til HIFI4ALL.DK 27. april 2024 | 03:44   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: Denon bio m. toshiba projektor (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 4
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Nicolai18
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 September 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 908
Sendt: 04 Januar 2005 kl. 19:17 | IP-adresse registreret  

Update: så er der kommet nye højt. på side 4. det er Vifa Touch højttalere.

Update: Så er der kommet screenshots, de ligger alle sammen på side 3. Der er mange.

Update: Projektor, lærred og ny dvd-afspiller.

Update: Denon POA 2800, Alle billederne ligger nu her på side 1.

Så er det vist blevet min tur til at vise hvad jeg har lige pt. nu har jeg jo kigget lidt på alle de rigtige fede hjemmebio'er som folk har lagt herind.

Min egen bio er ok det er min stue så derfor kan enkelte ting ikke være 100% iorden da stuen jo også skal kunne være et opholdsrum i dagligdagen, men jeg er selv efterhånden rigtig godt tilfreds selvom der er nogle smår ting som stadigvæk lige mangler finish eller udskiftning.

Mit udstyr består af:

Forstærker: Denon AVR 3803(den er jeg super glad for)

Effektforstærker (Til fronterne) Denon POA-2800 (2*200 watt 8 ohm RMS)

DVD: Denon DVD 1920, f**k den har et lækkert billed til den pris.

Projektor: Toshiba MT-400. Den er jeg meget tilfreds med. Den levere et super lækkert billed og så er den helt lydløs(på niveau med Sanyo Z3). Den blev valgt efter mange overvejelser til fordel for Sanyo Z3 og Infocus 4805. 

Lærred: Dalite deluxe 77" hvid - High contrast.

CD: Denon DCD 1650AR. Den er jeg virkelig glad for den spiller efter min mening mere behageligt end Denon S10mk1 og samtidig lige så detaljeret og åben - Efter min menig er den på højde med Denon S10MK2 - bare meget billigere især brugt.

Front højttalere: Infinity Kappa 8,1i, super lækker højttaler hele vejen igennem med en guddommelig lyd på alle punkter, den kan spille norah jones eller tracy chapman hvor stemmer træder frem med en varme og en tydelighed som sjællendt høres, derud over kan den også sagtens spille en gang metallica med fuld hammer på hvor basser banker hjertet ud af takt.. hehe... så alt ialt en meget lækker højttaler som jeg er meget glad for.

Center højttaler: Dali C1000(dejlig lille fysisk men stor i lyden, meget tydlige stemmer, bedre end mange andre og større centerhøjttalere jeg har hørt)

Side højttalere: Dali R1000(ok højttaler, spiller alt godt og hænger godt sammen med fronten samt baghøjttalerne tiltrods for at der benyttes forskellige endheder)

Bag højttalere: Dali 310(samme diskant som 850'erne, spiller super og magtfuldt, der er virkelig dynamik fra dem, dem fik jeg også ultra billigt brugt derfor blev det dem også pga det var de bedste jeg havde hørt af mange andre)

Subwoofer: Cerwin Vega 12" aktiv kan ikke huske den nøjagtige model nummer, men hifiklubben solgte den helt sindssygt billigt for 1200 mener jeg med fra nye pga det var et restlager så jeg slog til den bruges kun til film og her er den genial den er klar til at slå ihjæl med lyd hvis den ellers fik lov til det.  Rigtig CV-Stil.

Kabler: Taralabs Nexa højttalerkabel, taralabs Prism D1 digital coax kabel mellem DVD op Forstærker, Taralabs Prism 11 mellem forstærker og CD(det skal skiftes til et andet ved ikke helt hvilket endnu), 7m high-end hdmi-kabel mellem dvd og projektor.

TV: Sony KV-32FX65B(et super TV med genialt billed meget mere behageligt end mange af de andre f.eks. da billedet er lidt blødere men tilgengæld en smule mindre skarp men det passer mig bedst. farverne er også enormt klare og flotte.)

Parabol Box: Sagem ..... ja den kan jeg godt lide standard møg fra Viasat.

og til sidst en standard l**te video som ikke blevet brugt længe men som får lov at stå man ved jo aldrig.

Vi starter med et på screenshots. der ligger flere screenshots på side 3, men her er et lille udplug.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bare roligt de "klodser" som lærredet hænger i skal males i væggens farve, har bare ikke lige fået gjort det endnu... Der kommer også snart nogle billeder af projektor i aktion.

 

 

 

 

 

 

Mine bag og side højttalere.

og i den anden side(sjovt nok magen til)

 

det samme, bare lidt mere helhedsbilled.

jaaaaa, den anden side igen. når skal vi komme videre...

lidt helheds indtryk af fronten.

Dali 850 uden frontstof.

Set fra sweet spot. dejligt syn, hvis jeg selv skal sige det. hehe

Billed set fra TV'et ned med bag højttalerne og "sweet spot"

Lige et billed af fronten uden frontstof.

Close up front og sub uden front stof.

 

Sweet spot igen.

Mine Dali 310'er med stander, de flugte gratis med i købet.

Og igen bare uden front stof.

Mine nye fronter, sikke et løft i forhold til Dali 850 selvom de også spiller fantastisk i forhold til pris osv.

Kabel rodet som var bagved Dali 850'erne og subben er også væk efter jeg fik mine Infinity Kappa 8,1i på plads i stuen.

En hylde mere på mit rack til at holde min nyindkøbte Denon POA-2800

Det var så min lille bio/stue, jeg er selv meget tilfreds selvom der helt sikkert bliver skiftet lidt ud her og der, jeg regner bestemt med at der skal en Sanyo Z3'er ind på et tidspunkt men jeg slås lige lidt med hvor lærred skal hænge og penge pungen.

kommentare og kritik er meget velkommen samt ider til forbedrelser og hvor katten jeg kan hænge det lærred.

Nicolai

 

 



__________________
Mine Film
Min Biograf
Til top Vis Nicolai18's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nicolai18
 
hald
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Oktober 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 245
Sendt: 04 Januar 2005 kl. 19:22 | IP-adresse registreret  

Det er et p***e fedt anlæg du har dig der 

__________________
Skaat' - skal vi ikke adoptere en japaner?
Jo! - Så længe det er MARANTZ


Mit Dali, Marantz, DIY setup!
Til top Vis hald's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hald Besøg hald's Websted
 
Nicolai18
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 September 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 908
Sendt: 04 Januar 2005 kl. 19:23 | IP-adresse registreret  

Jo mange tak da. jeg er skam også selv meget tilfreds selvom man altid vil have mere.. en farlig og dyr sygdom¨

Nicolai



__________________
Mine Film
Min Biograf
Til top Vis Nicolai18's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nicolai18
 
tonyax
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 Oktober 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 2705
Sendt: 04 Januar 2005 kl. 19:36 | IP-adresse registreret  

ser rigtigt fedt ud, kunne også selv godt tænke mig 850erne som front og så benytte mine 450 som rear, men har på ingen måde pladsen til det

Kan forresten sige din sub hedder CV LW-12x (har selv en )



__________________
Tony

H/K & B&W snurrerundt
Til top Vis tonyax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tonyax
 
Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 November 2004
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 2022
Sendt: 04 Januar 2005 kl. 19:38 | IP-adresse registreret  

Det må jeg sige det ser lækkert ud.  det kan jeg godt forstå du er glad for! (det ville jeg også være..)

Pænt lokale, og god indretning og rimeligt styr på kablerne....ville være pænt hvis de kom helt væk

Spørgsmål: Har du overvejet Denon dvd 2910, jeg har den og er overordentlig tilfreds...

Vedrørende dine bagcenter HT, sidder de ikke ret tæt på dine BHT??

Angående projektor, har du overvejet DLP istedet for LCD?

Og sidst men ikke mindst, hvad med en multifjernbetjening (har selv lige investeret i en og er SUPER glad for den.

Velkommen til og endnu engang: lækker bio!



__________________

*Mit setup*

*Mit gamle setup*


Til top Vis Filmtossen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Filmtossen
 
Nicolai18
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 September 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 908
Sendt: 04 Januar 2005 kl. 20:11 | IP-adresse registreret  

Filmtossen skrev:

Det må jeg sige det ser lækkert ud.  det kan jeg godt forstå du er glad for! (det ville jeg også være..)

Pænt lokale, og god indretning og rimeligt styr på kablerne....ville være pænt hvis de kom helt væk

Spørgsmål: Har du overvejet Denon dvd 2910, jeg har den og er overordentlig tilfreds...

Vedrørende dine bagcenter HT, sidder de ikke ret tæt på dine BHT??

Angående projektor, har du overvejet DLP istedet for LCD?

Og sidst men ikke mindst, hvad med en multifjernbetjening (har selv lige investeret i en og er SUPER glad for den.

Velkommen til og endnu engang: lækker bio!

 

har faktisk overvejet alle tingene som du nævner. hvad angår DVD så kan det også godt være det bliver en 2910, jeg er umiddelbart bare vildere med 2900 og 3910'eren men nu må vi se det kommer nok lidt an på hvad der lige byder sig brugt til en god pris osv.. bag højttalerne og side højttalerne er ret tæt på hinanden men jeg syntes faktisk kun det er godt man kan virkelig hører tydeligt at f.eks. en flyvemaskine flyver overhoved på en osv. i min gamle lejlighed hang højttalerne højere og længere fra bag højttalerne men jeg syntes faktsik det her lyder bedre, end hel del bedre endda. så på det punkt er der ikk noget at komme efter.

jeg syntes stadigvæk mange af DLP'erne har problemer med regnubue selvom de kører 6 og 8.. tilgengæld er farverne flottere på DLP'erne men jeg syntes samlet set at LCD'erne klare det bedst og så især til prisen osv.

mulit-fjernbetjening. det er slet ikke mig jeg kan langt bedre lide de originale tiltrods for det fylder lidt. jeg syntes de er besværlige at bruge de multier. man skal sidde og skifte rundt på betjeninen mellem dvd, forstærker, tv, satelit, video, cd osv. så hellere en til hvert produkt så er det til at finde ud af efter min mening.

Nicolai



__________________
Mine Film
Min Biograf
Til top Vis Nicolai18's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nicolai18
 
Denonfanatiker
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 12 Oktober 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 181
Sendt: 04 Januar 2005 kl. 20:12 | IP-adresse registreret  

Smukt,

Rigtig lækkert. Som du sikkert kan gætte af mit brugernavn, bifalder jeg virkelig dit valg af elektronik :-)

Ja, en ny dvd-afspiller ville sætte prikken over det berømte i. Bare surt, at de nye modeller ikke fåes i gold finish. Det ville da være fint.

Endnu en gang kanon set-up.

Til top Vis Denonfanatiker's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Denonfanatiker
 
Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 November 2004
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 2022
Sendt: 04 Januar 2005 kl. 20:15 | IP-adresse registreret  

Nicolai18 skrev:
Filmtossen skrev:

Det må jeg sige det ser lækkert ud.  det kan jeg godt forstå du er glad for! (det ville jeg også være..)

Pænt lokale, og god indretning og rimeligt styr på kablerne....ville være pænt hvis de kom helt væk

Spørgsmål: Har du overvejet Denon dvd 2910, jeg har den og er overordentlig tilfreds...

Vedrørende dine bagcenter HT, sidder de ikke ret tæt på dine BHT??

Angående projektor, har du overvejet DLP istedet for LCD?

Og sidst men ikke mindst, hvad med en multifjernbetjening (har selv lige investeret i en og er SUPER glad for den.

Velkommen til og endnu engang: lækker bio!

 

har faktisk overvejet alle tingene som du nævner. hvad angår DVD så kan det også godt være det bliver en 2910, jeg er umiddelbart bare vildere med 2900 og 3910'eren men nu må vi se det kommer nok lidt an på hvad der lige byder sig brugt til en god pris osv.. bag højttalerne og side højttalerne er ret tæt på hinanden men jeg syntes faktisk kun det er godt man kan virkelig hører tydeligt at f.eks. en flyvemaskine flyver overhoved på en osv. i min gamle lejlighed hang højttalerne højere og længere fra bag højttalerne men jeg syntes faktsik det her lyder bedre, end hel del bedre endda. så på det punkt er der ikk noget at komme efter.

jeg syntes stadigvæk mange af DLP'erne har problemer med regnubue selvom de kører 6 og 8.. tilgengæld er farverne flottere på DLP'erne men jeg syntes samlet set at LCD'erne klare det bedst og så især til prisen osv.

mulit-fjernbetjening. det er slet ikke mig jeg kan langt bedre lide de originale tiltrods for det fylder lidt. jeg syntes de er besværlige at bruge de multier. man skal sidde og skifte rundt på betjeninen mellem dvd, forstærker, tv, satelit, video, cd osv. så hellere en til hvert produkt så er det til at finde ud af efter min mening.

Nicolai

OK, gode argumenter... Hvad er det ved 3910 iforhold til 2910 du bedre kan lide??? har du set dem demonstreret "head to head"?

Sidespørgsmål: Hvilket program endte du op med at bruge til at få dine billeder pakket?



__________________

*Mit setup*

*Mit gamle setup*


Til top Vis Filmtossen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Filmtossen
 
Nicolai18
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 September 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 908
Sendt: 04 Januar 2005 kl. 20:20 | IP-adresse registreret  

jeg endte med at bruge det som du anbefalede det var ganske udemærket og let at bruge.

nej jeg har ikke set 3910'eren direkte om mod en 2910'er men jeg har set en 2900 mod en 2910. her syntes jeg samlet set 2900'eren vinder, den er efter min mening gennerelt mere lækker tilgengæld har 2910'eren jo en nyere software samt billed konverter men jeg syntes stadigvæk 2900'eren er en smule bedre men som sagt om det blir den ene eller den anden afhænger mere af hvad jeg kan finde til en god pris for alle 3 er super lækre maskiner. især i forhold til min DVD 1000'er hehe.

Nicolai



__________________
Mine Film
Min Biograf
Til top Vis Nicolai18's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nicolai18
 
Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 November 2004
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 2022
Sendt: 04 Januar 2005 kl. 20:25 | IP-adresse registreret  

Nicolai18 skrev:

jeg endte med at bruge det som du anbefalede det var ganske udemærket og let at bruge.

nej jeg har ikke set 3910'eren direkte om mod en 2910'er men jeg har set en 2900 mod en 2910. her syntes jeg samlet set 2900'eren vinder, den er efter min mening gennerelt mere lækker tilgengæld har 2910'eren jo en nyere software samt billed konverter men jeg syntes stadigvæk 2900'eren er en smule bedre men som sagt om det blir den ene eller den anden afhænger mere af hvad jeg kan finde til en god pris for alle 3 er super lækre maskiner. især i forhold til min DVD 1000'er hehe.

Nicolai

Allrighty!, men har 2900 DVI/HDMI?? og hvorfor mener du at 3910 er bedre end 2910 (de har de samme video D/a konvertere....eneste forskel, på billedsiden,er Denon Pixel Image Correction..)



__________________

*Mit setup*

*Mit gamle setup*


Til top Vis Filmtossen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Filmtossen
 
Nicolai18
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 September 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 908
Sendt: 04 Januar 2005 kl. 20:31 | IP-adresse registreret  

jeg har som sagt ikke hørt 2910 mod 3910 men jeg kunne forestille mig at 3910'eren var bedre lymæssigt i surround men nu må vi jo se når jeg får penge til det så skal jeg ud og hører og se dem alle sammen nærmere efter før vil jeg ikke udnævnde den ene til vinder frem for den anden.. så jeg glæder mig bare til at penge pungen giver mig lov til at "lege" igen. hehe

 

Nicolai



__________________
Mine Film
Min Biograf
Til top Vis Nicolai18's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nicolai18
 
L.B.
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 6296
Sendt: 04 Januar 2005 kl. 20:46 | IP-adresse registreret  

Flot flot bio - rigtig fint integreret i stuen!

Hvis du læser min tråd kan du se, at jeg har samme "problem" med lærredet og skråvæggen. Løsningen for mig bliver en kvist når jeg får råd... men det virker indtil nu uden.

Jeg kunne måske foreslå dig en multi-fjernbetjening...

Til top Vis L.B.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af L.B.
 
Nicolai18
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 September 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 908
Sendt: 04 Januar 2005 kl. 21:22 | IP-adresse registreret  

L.Becker skrev:

Flot flot bio - rigtig fint integreret i stuen!

Hvis du læser min tråd kan du se, at jeg har samme "problem" med lærredet og skråvæggen. Løsningen for mig bliver en kvist når jeg får råd... men det virker indtil nu uden.

Jeg kunne måske foreslå dig en multi-fjernbetjening...

 

 

jeg syntes nu ellers det er en rigtig fin måde dit lærred hænger på men problemet hos mig er at hvis du ser på billederne så er det næsten umuligt at hænge lærred som du f.eks har hængt dit da der jo er et vindue bag tv'et så skasl lærred hænge over vinduet det villle også være ok når man brugt det men det krævede jo så at man kunne tage det ned efter brug så man igen kan komme helt i i vinduet hvis du forstår, det er ikke sådan lige og regne ud for så skal man lave et system hvor lærred kan "klipses" af så der kun hænger nogle ophæng eller lign normalt når man ikke bruger lærred.

Nicolai



__________________
Mine Film
Min Biograf
Til top Vis Nicolai18's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nicolai18
 
L.B.
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 6296
Sendt: 04 Januar 2005 kl. 21:27 | IP-adresse registreret  

Nicolai18 skrev:
L.Becker skrev:

Flot flot bio - rigtig fint integreret i stuen!

Hvis du læser min tråd kan du se, at jeg har samme "problem" med lærredet og skråvæggen. Løsningen for mig bliver en kvist når jeg får råd... men det virker indtil nu uden.

Jeg kunne måske foreslå dig en multi-fjernbetjening...

jeg syntes nu ellers det er en rigtig fin måde dit lærred hænger på men problemet hos mig er at hvis du ser på billederne så er det næsten umuligt at hænge lærred som du f.eks har hængt dit da der jo er et vindue bag tv'et så skasl lærred hænge over vinduet det villle også være ok når man brugt det men det krævede jo så at man kunne tage det ned efter brug så man igen kan komme helt i i vinduet hvis du forstår, det er ikke sådan lige og regne ud for så skal man lave et system hvor lærred kan "klipses" af så der kun hænger nogle ophæng eller lign normalt når man ikke bruger lærred.

Nicolai

Kan du ikke benytte et rulle-lærred eller kommer det for langt op (og dermed frem) så?

Til top Vis L.B.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af L.B.
 
Nicolai18
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 September 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 908
Sendt: 04 Januar 2005 kl. 21:38 | IP-adresse registreret  

her kan du se at lærred vil komme rimeligt højt op hvis det skal op over vinduet.

 

og her kan man se at lærred også vil kommer rimeligt langt ud i lokalet hvis det skulle hænge lige over vinduet nogle ider?

Nicolai



__________________
Mine Film
Min Biograf
Til top Vis Nicolai18's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nicolai18
 
L.B.
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 6296
Sendt: 04 Januar 2005 kl. 21:44 | IP-adresse registreret  

Nu kan jeg se hvad du mener...

Det Lissau lærred jeg har, kan tages ned ved at løsne 2 skruer og jeg vil mene at det tager ca. 3 minutter at tage det væk (jeg lavede selv nogle nye beslag til skråvæggen som kostede mig ca. 20 kr.) - det kunne være en løsning.

Blænd vinduet af - det kunne være en anden løsning.

Andre løsninger ser jeg ikke umiddelbart, men vender selvfølgelig tilbage hvis jeg får yderligere ideer - vi "bio-nørder" må jo hjælpe hinanden!

Til top Vis L.B.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af L.B.
 
anno1982
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Oktober 2004
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 492
Sendt: 04 Januar 2005 kl. 22:18 | IP-adresse registreret  

Smukt! - Det ligner jo stadigt en stue!

- Kan du godt få vega'en til at passe ind rent lydmæssigt?

- Placeringen at dvdafspiller/forstærker virker umiddelbart lidt "spøjs" - men det er vel meget praktisk at have det i "betjenings højde"!

- Hvor meget regner du med at slippe for en ny dvd?



__________________
Alle mennesker er nørder indenfor deres eget interesseområde.

Min Bio
Til top Vis anno1982's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af anno1982
 
Nicolai18
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 September 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 908
Sendt: 04 Januar 2005 kl. 22:27 | IP-adresse registreret  

anno1982 skrev:

Smukt! - Det ligner jo stadigt en stue!

- Kan du godt få vega'en til at passe ind rent lydmæssigt?

- Placeringen at dvdafspiller/forstærker virker umiddelbart lidt "spøjs" - men det er vel meget praktisk at have det i "betjenings højde"!

- Hvor meget regner du med at slippe for en ny dvd?

 

ja Vega'en var rimelig let at få til at passe den spiller jo kun med ved film og ikke ved musik selvom der lyder den nu faktsik også helt ok. lidt rykken rundt og så spillede den pludselig super. det var f.eks ret vigtigt at den kom et godt stykke ud fra bagvægen ellers buldrede den meget. men nu buldre og banker den helt perfekt til film.

ja min placering af elektroniken er lidt spøjs, men når jeg får et nyt rack kommer det til at hænge samme sted men i det nye rack skal der være 3 hylder så der er en hylde til hver af mine ting. jeg regner lidt med at invistere i en VM acoustic rack med 3 glas hylder som kan hænge på væggen.

jeg ved ikke helt endnu hvor meget jeg vil slippe for en ny DVD det afhænger af model, alder og stand så nu må vi se.

Nicolai



__________________
Mine Film
Min Biograf
Til top Vis Nicolai18's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nicolai18
 
Ryberg
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 15 Oktober 2004
Status: Offline
Indlæg: 151
Sendt: 05 Januar 2005 kl. 00:01 | IP-adresse registreret  

Hey!

Lækkert setup der. Jeg har selv lige købt en denon 3803 i gold. Det eneste jeg mangler er bare lige mine dali suite 2,8 fronter, så banker jeg også en tråd op med billeder.

Hvad synes du om recieveren? Spiller den godt i stereo/surround? Og hvad med at installere den, var det svært?

 

Til top Vis Ryberg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ryberg
 
Nicolai18
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 September 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 908
Sendt: 05 Januar 2005 kl. 11:29 | IP-adresse registreret  

[QUOTE=Ryberg]

Hey!

Lækkert setup der. Jeg har selv lige købt en denon 3803 i gold. Det eneste jeg mangler er bare lige mine dali suite 2,8 fronter, så banker jeg også en tråd op med billeder.

Hvad synes du om recieveren? Spiller den godt i stereo/surround? Og hvad med at installere den, var det svært?

 

 

jeg syntes ufattelig godt om reciveren. den er nem og hurtig at sætte op(nok også fordi jeg har haft en del andre denon'er)

men det vigtigeste ved maskinen er lyd som er super, ved surround syntes jeg ingen af konkurenternes recivere er nær denne i forhold til pris osv. derudover klare den stereo langt over hvad jeg havde forventtet så det gør den også mere end super. så alt i alt er jeg MEGA glad for den og den bliver ikke skiftet ud.

Nicolai



__________________
Mine Film
Min Biograf
Til top Vis Nicolai18's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nicolai18
 

Side af 4 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes