Tilbage til HIFI4ALL.DK 27. april 2024 | 16:56   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: Pod’s, Bodyshaker’s, H/K & HTPC BIO. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 11
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
zerocool
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Maj 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1402
Sendt: 10 Marts 2005 kl. 14:20 | IP-adresse registreret  

 

 

Selve det ydmyg anlæg. For at starte fra toppen af har vi:

  • DVD'en, en Phillips dvd612. Hører måske ikke til blandt de nyeste Dvd-afspillere, men jeg var nok for hurtigt ude mht. anskaffelse, da dvd'er kom frem. Bruger den dog kun som backup player.
  • I midten finder vi én af mine nye anskaffelser og hjertet i setuppet, en Harman/Kardon AVR 430. Den blev valgt efter grundig gennemlytning af andre AV Recievere i sin prisklasse. Heriblandt Marantz, Denon og Yamaha.
  • Sidst, men ikke mindst har vi my old trusty Onkyo Integra Stereo forstærker, der har været med mig siden min konfirmation for over 13 år siden og i samarbejde med Tom Jones har den været mig behjælpelig med forførelse af mange en ung dame. Jeg har ikke kunne nænne at skille mig med den, så den er i dag sat til at varetage af rYsTeLser i sofaen (læs mere herom nedenfor).

Det så Hifi-hjørnet, hvor i også kan se min fine B&O TV (er ikke længere i setuppet), samt mit valg af højttalere. Den velkendte MiniPod, som jeg synes har en genial lyd.

Herudover, ved siden af det før beskrevne, kan i også se min PS2, som man jo heller ikke rigtigt kan leve uden og en Sagem Selector fra TDC, som jeg bruger både som tuner til mit TV og Projektor, samt som radio.

Før i spørger om det, så ja... Man kan godt lune flutes ovre i hjørnet når det hele kører

Lige et billede mere af fjernsynet (Er ikke lægere i setuppet).

Her ser i hvorfor min DVD udelukkende fungere som backup. Min PC, der også fungerer som HTPC.

AMD Athlon 64 3200+ Clawhammer, med Club 3D ATI 9800SE 128 DDR RAM TV+DVI, 1024MB Ram og M-Audio Revolution 7.1 lydkort.

Den lille kugle ovenpå er en IR modtager fra IMON, der muliggør fjernbetjening af PC'en. Ulempen er dog, at min computer nu ikke længere vil lukke mig ind i lejligheden medmindre den tiltales som HAL 

Af styresystemer for HTPC'en går jeg i øjeblikket og roder med Meedion, som jeg synes frembyder utrolig mange muligheder, men det føles bare ikke som et særlig færdigt eller helstøbt produkt. Derfor modtages forslag til alternativer meget gerne! Er nu gået over til MCE2005.

Min projektor Optoma H30 - set forfra. Bagved kan i ane min Surround Back højttaler, en MicroPod SE.

Set fra siden. Her kan i også ane én af mine surroundhøjttalere, kigge forlegent frem bag ved cyklen

Den sidste af min surround højttalere. Jeg lyttede ved købet også til den almindelige Micropod, men må sige at jeg på trods af den noget lavere pris ikke kunne få mig selv til at købe et sæt af dem. De lød som en ghettoblaster i  en papkasse og var fuldstændig blottet for krop. Valget faldt, som i ser, i stedet på Micropod SE der med kevlar membran og softdomediskant ligger sig lydmæssigt langt mere op af mine fronter, Minipod. 

Så ser i det som jeg ser det når jeg ser film, spiller playstation osv. Lærredet er et tuplur greyline mørklægningsgardin fra IKEA, der flere gange har været oppe at vende herinde på forummet.

Der er ingen sort ramme omkring, men det er der ved at blive rodet bod på. Jeg har sat min kære mor, der i sin egenskab som billedkunstner har stor ekspertise på materialer, til at fabrikere end sort ramme på lærredet.

Her ser i hvorfor jeg har beholdt Onkyo'en i setuppet. Den er tilsluttet min H/K recievers sub-udgang og driver 4 af disse bodyshakers der er serielkoblet, 2 og 2, og monteret under sofaen. Forstår stadig ikke hvorfor man ikke har gjort noget tilsvarende i de danske biografer!? 

Her har vi så siddeudstyret jeg bruger når jeg nyder en film, spil eller hva' nu. Ahhh...

Her har i også lige et par billeder af "kontrolcentreret"

Jeg bruger 3 ting til at betjene mit setup.

  • En lifetec universal-fjernbetjening med trykfølsom baggrundsbelyst LDC skærm
  • Den fjernbetjening der fulgte med min projektor, der ligeledes er baggrundsbelyst.
  • Et stk. trådløs optisk mus til at betjene min HTPC.

Tingene er placeret på et engelsk kaffebord ved siden af min Ox-chair.

Den øverste plade på bordet fungere som mus-måtte.

Her et billede af mine remotes. Dels B&O til at styre Tv'et og dels den til min AVR 430 medfølgende universialfjernbetjening, der også kan styre det hele.

-------------------------------------------------------

Kabelføringen til både lyd og billede er det dyreste og bedste der kunne opdrives på AV-connection.dk.

Som sagt kom endelig med ris, ros og bedst af alt (prisoverskuelige)forbedringsforslag.

Af fremtidige tilføjelser til setuppet har jeg følgende ideer:

  • Som nævnt en sort ramme på lærredet (bliver forhåbentlig snart realiseret).
  • Jeg vil gi' mit B&O fjernsyn sparket til fordel for en ca. 30" LCD skærm. Monteret på væggen over skrivebordet vil jeg bruge den som kombineret PC- og TV-skærm
  • Fjernstyring af lyset. Det er nu blæret at bruge macroer til at styrer setuppet på en gang! 

    Jeg er i den lykkelige situation, at jeg har købt nogle fjernbetjente stikdåser (efter besøg i 3 butikker hvor de var udsolgt) der var en af denne uges specialtilbud i Aldi.

    Bevæggrunden for købet var egentligt, at jeg så dem som en mulighed for at styre lyset i hjemmebioen. Jeg har da også fået dem tilsluttet og de virker fornemt med den medfølgende fjernbetjening.

    Problemet er så bare, at jeg selvfølgelig gerne vil ha' min universialbetjening til at sluge dem, således at jeg kan styre lyset herfra og også benytte macroer. Jeg er dog kommet til den konklusion, at stikdåserne må være radio-fjernbetjente. Dels da min universial fjernbetjening (der fulgte med min H/K AVR 430) ikke kan registrere signalet fra den orginale fjernbetjening, dels at der ikke er nogen diode på den orginale fjernbetjening og dels at det fremgår af betjeningsvejledningen at sendefrekvensen er 433,92 MHz.  Ret mig hvis jeg tar' fejl?

    Spørgsmålet er så om det på nogen økonomisk realistisk måde, stadigt er muligt for mig at benytte min universial fjernbetjening til at styre stikdåserne med. Findes der evt. en IR til RF konverter, en IR/RF kombi universialfjernbetjening eller er der smartere måder at gøre det på?

Til top Vis zerocool's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zerocool
 
MagnusHolm
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 Juli 2004
Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline
Indlæg: 554
Sendt: 10 Marts 2005 kl. 14:36 | IP-adresse registreret  

hvorfor fanden har du en cykel hængende på væggen ??
Til top Vis MagnusHolm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MagnusHolm Besøg MagnusHolm's Websted
 
syska
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Juli 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 493
Sendt: 10 Marts 2005 kl. 14:55 | IP-adresse registreret  

Nok fordi der ikke er plads på gulvet og ude på gade bliver den nok nakket af nogle idioter.....

Plads koster en formue i Århus/kbh, så jeg forstå det sq godt, udover det måske er træls at skulle gøre den ren hver gang, men så holder den jo bedre....

// ouT

Til top Vis syska's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af syska Besøg syska's Websted
 
BjarkeNR
Lukket konto
Lukket konto
Avatar

Bruger siden: 28 Juli 2004
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 2671
Sendt: 10 Marts 2005 kl. 15:12 | IP-adresse registreret  

Total i orden med de butt-kickere! Fungere de efterhensigten når nu der ikke kan kastes den store basgengivelse fra de blomkålshoved aka. MiniPods?


- BR

Til top Vis BjarkeNR's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BjarkeNR
 
Jokerman
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 Marts 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 412
Sendt: 10 Marts 2005 kl. 15:24 | IP-adresse registreret  

Det ser rigtigt fornuftigt ud :-) endnu engang vild med at se nogen som kan få noget ud af deres SU.
Et spørgsmål dog?
Hvilke bas shakers har du monteret, eventuelt købt.? Og hvordan er de monteret?


__________________
---> Lige børn leger bedst..
Mit Stereo Setup
Til top Vis Jokerman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jokerman
 
zerocool
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Maj 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1402
Sendt: 10 Marts 2005 kl. 16:08 | IP-adresse registreret  

syska skrev:

Nok fordi der ikke er plads på gulvet og ude på gade bliver den nok nakket af nogle idioter.....

Plads koster en formue i Århus/kbh, så jeg forstå det sq godt, udover det måske er træls at skulle gøre den ren hver gang, men så holder den jo bedre....

// ouT

Det er helt korrekt. Som sagt har jeg jo flere interesser end HIFI, heriblandt cykling. Og så synes jeg det ville være synd, at henvise MTB'en til en plads i gården. Dels pga. vejr og vind og dels pga. folk med lange fingre.

Mht. til rengøringen har jeg anskaffet mig en højtryksrenser til formålet og da det er min sportscykel, udelukkende til brug til Mountainbiking i skoven, skal den heldigvis ikke renses hver dag.

Vedrørende prisen på plads her i Århus C kan jeg kun gi' dig ret. Det er noget svineri, når jeg ellers gerne ville ha' et dedikeret rum til hjemmebio brug. Prisen i mit kvarter ligger på små kr. 40.000 pr. km2

BjarkeNR og Jokerman skrev:

Total i orden med de butt-kickere! Fungere de efterhensigten når nu der ikke kan kastes den store basgengivelse fra de blomkålshoved aka. MiniPods?


- BR
-----------------------------------

Det ser rigtigt fornuftigt ud :-) endnu engang vild med at se nogen som kan få noget ud af deres SU.
Et spørgsmål dog?
Hvilke bas shakers har du monteret, eventuelt købt.? Og hvordan er de monteret?

Minipodene synes jeg nu som udgangspunkt har en meget god bund, størrelsen taget i betragtning. Problemet var, at jeg ikke syntes at de leverede tilstrækkelig evne til at flytte luft så man ved film kunne mærke såvel som høre lyden.

Med udgangspunkt heri ville jeg finde en løsning på problemet. Det kom sig ved min opdagelse af tacktile transducere. Problemet heri er bare, at en ButtKicker og andre lignende let koster op mod kr. 3.000.

Jeg undersøgte derfor alternativer og fandt disse: http://www.thansen.dk/product.asp?c=423713895&n=12002664 98&pn=1220727681

Jeg har monteret 4 stykker på den bærende ramme af min sofa. Pr. enhed har jeg brugt 2 hulplader, 4 skruer og nogle møtrikker, købt i Silvan. Pladerne sidder i spænd på hver sin side af rammen og jeg har ved hjælp af møtrikkerne lavet en afstand på ca. 1 cm fra ramme til enhed.

Det mest idelle vill nok være, at skrue enhederne direkte i sofaen, men det synes jeg nu ville være en skam at gøre overfor min rimli' pebret Børge Mogensen sofa

Enhederne har jeg, som nævnt ovenfor, seriekoblet 2 og 2 til min stereoforstærker, der igen er tilsluttet min recievers sub-udgang.

Hvad angår om de fungerer efter hensigten, kan jeg kun svare JA!!!

Man har ikke set Ringenes Herre ordentligt før man har siddet sammen med kvinderne og børnene i mørket i Helms Dyb og hørt og ikke mindst MÆRKET den store hær af orker nærme sig i det fjerne 

Nogen gange skal jeg enda skrue meget ned for Onkyo'en for at det ikke bliver decideret ubehageligt. Alt i alt giver det dog en ekstra diminsion til filmoplevelsen jeg nu ikke kunne være foruden!

Til top Vis zerocool's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zerocool
 
Clifton
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 April 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1319
Sendt: 10 Marts 2005 kl. 16:32 | IP-adresse registreret  

Kan du ikke fortælle lidt om dine micropods se? Jeg tænker på anvende sådan nogen på skrivebordet.

__________________
Chuck Norris is the reason why Waldo is hiding.
Til top Vis Clifton's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Clifton
 
zerocool
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Maj 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1402
Sendt: 10 Marts 2005 kl. 16:59 | IP-adresse registreret  

Clifton skrev:
Kan du ikke fortælle lidt om dine micropods se? Jeg tænker på anvende sådan nogen på skrivebordet.

Selvfølgelig... Hvad vil du gerne vide? Du burde jo egentlig bare lige smutte ned og høre dem

Til top Vis zerocool's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zerocool
 
Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 November 2004
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 2022
Sendt: 10 Marts 2005 kl. 17:10 | IP-adresse registreret  

Jeg kan se/læse at du har sluttet dine bodyshakers til din effekt forstærker, kunne jeg ikke bruge 2 af udgangene (f.eks h+v front) på min receiver, (de bruges ikke da jeg har en effekt til mine fronter)????

Hvis de er sat til din effekt, hvilken del af surround signalet gengiver de så (vel ikke LFE signalet eller hva´?)



__________________

*Mit setup*

*Mit gamle setup*


Til top Vis Filmtossen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Filmtossen
 
Jokerman
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 Marts 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 412
Sendt: 10 Marts 2005 kl. 17:12 | IP-adresse registreret  

de er sat til hans effekt/intg som er sat til hans sub udgang fra snurrerecieveren. Så jo det er LFE signalet de får..


__________________
---> Lige børn leger bedst..
Mit Stereo Setup
Til top Vis Jokerman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jokerman
 
Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 November 2004
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 2022
Sendt: 10 Marts 2005 kl. 17:20 | IP-adresse registreret  

Jokerman skrev:
de er sat til hans effekt/intg som er sat til hans sub udgang fra snurrerecieveren. Så jo det er LFE signalet de får..

OK Ja jeg må jo virke mentalt underfrankeret da jeg har spurgt om noget i samme retning tidligere, men kan du en gang til for prins Knud forklare mig hvad jeg skal gøre for at få dette til at virke på mit set-up (hvis jeg kan), eller om jeg skal investere i noget extra???



__________________

*Mit setup*

*Mit gamle setup*


Til top Vis Filmtossen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Filmtossen
 
Clifton
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 April 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1319
Sendt: 10 Marts 2005 kl. 17:50 | IP-adresse registreret  

zerocool skrev:

Clifton skrev:
Kan du ikke fortælle lidt om dine micropods se? Jeg tænker på anvende sådan nogen på skrivebordet.

Selvfølgelig... Hvad vil du gerne vide? Du burde jo egentlig bare lige smutte ned og høre dem

Det er da også rigtigt . Jeg blev bare lidt inspireret da jeg læste "Valget faldt, som i ser, i stedet på Micropod SE der med kevlar membran og softdomediskant ligger sig lydmæssigt langt mere op af mine fronter, Minipod. " Jeg tænkte om du kunne uddybe lidt. Det er altid godt at være biased når man tager på lyttetur  



__________________
Chuck Norris is the reason why Waldo is hiding.
Til top Vis Clifton's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Clifton
 
zerocool
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Maj 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1402
Sendt: 10 Marts 2005 kl. 20:15 | IP-adresse registreret  

Filmtossen skrev:

Jokerman skrev:
de er sat til hans effekt/intg som er sat til hans sub udgang fra snurrerecieveren. Så jo det er LFE signalet de får..

OK Ja jeg må jo virke mentalt underfrankeret da jeg har spurgt om noget i samme retning tidligere, men kan du en gang til for prins Knud forklare mig hvad jeg skal gøre for at få dette til at virke på mit set-up (hvis jeg kan), eller om jeg skal investere i noget extra???

Ja, det er LFE-signalet jeg sender ud til mine tacktile transduceres, omend jeg går og leger med tanken om at indsætte et delefilter i kredsløbet, således at det kun er signal under 50 Hz der sendes ud til enhederne,

Umiddelbart kan jeg ikke se hvordan du skulle kunne bruge dine ubrugte udgange på recieveren, da du jo må ha' koblet din effektforstærker til pre-out. Det vil så vidt jeg kan se betyde, at de undgange altid vil være reserveret til din Højre- og venstre front.

Det behøves dog ikke være af væsentlig betydning, da alt hvad du behøves er en evt. brugt billig forstærker. Kvaliteten er underordnet. Evt. en PA- eller subforstærker vil også tjene formålet meget godt.  

Clifton skrev:
zerocool skrev:

Clifton skrev:
Kan du ikke fortælle lidt om dine micropods se? Jeg tænker på anvende sådan nogen på skrivebordet.

Selvfølgelig... Hvad vil du gerne vide? Du burde jo egentlig bare lige smutte ned og høre dem 

Det er da også rigtigt . Jeg blev bare lidt inspireret da jeg læste "Valget faldt, som i ser, i stedet på Micropod SE der med kevlar membran og softdomediskant ligger sig lydmæssigt langt mere op af mine fronter, Minipod. " Jeg tænkte om du kunne uddybe lidt. Det er altid godt at være biased når man tager på lyttetur  

Jeg kan kun opfordre dig til at gi' Micropod en lytter først, så vil du alt andet end lige kun kunne blive imponeret! Den koster jo selvfølgelig også det dobbelte, men jeg vil sige, at den fuldt ud kan måle sig med andre højttalere i samme prisleje. Selve designet, efter ScanDynas markedsføringsmateriale, betaler man ikke noget for, da det er fremkommet fra en computer der fik besked på at lave den ideelle akustiske kabinetform. Men frække synes jeg nu de ser ud

Til top Vis zerocool's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zerocool
 
Pihl
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline
Indlæg: 977
Sendt: 10 Marts 2005 kl. 20:25 | IP-adresse registreret  

Oxen, aaahhhhh, den er nice , går ud fra at den er fra før SU ellers fint setup

__________________
Hilsen Pihl
Til top Vis Pihl's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pihl
 
Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 November 2004
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 2022
Sendt: 10 Marts 2005 kl. 23:15 | IP-adresse registreret  

Tak for hjælpen og inspirationen, og sorry hvis jeg var på vej til at køre din tråd af sporet...

__________________

*Mit setup*

*Mit gamle setup*


Til top Vis Filmtossen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Filmtossen
 
zerocool
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Maj 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1402
Sendt: 13 Marts 2005 kl. 10:25 | IP-adresse registreret  

Pihl skrev:
Oxen, aaahhhhh, den er nice , går ud fra at den er fra før SU ellers fint setup

Nix... Den har jeg fået råd til ved at jonglere lidt med min SU. Jeg er også oprindeligt fra Vendsyssel, så jeg har handelsmand i blodet Udover HiFi er en af mine store passioner gode designklassikere. Har lejligheden proppet med dem

Har faktisk tænkt på at montere nogle bodyshakers på OX-chair'en. Synes dog det ville være lidt en skam og hvis jeg beslutter mig for det skal jeg i hvert fald finde en måde at gøre det på, så stellet ikke bliver ridset.

På den anden side så kan man jo blive ved... Udhule "hornene" og montere fuldtoneenheder i enhederne i enderne osv. He He. Nej, det kan godt være jeg skal lade den være i fred.

Takker ellers for de pæne ord

Filmtossen skrev:
Tak for hjælpen og inspirationen, og sorry hvis jeg var på vej til at køre din tråd af sporet... 

Jamen det var skam så lidt. Jeg har netop startet denne tråd i håb om, at den dels kunne tjene som inspiration for andre og dels så jeg evt. selv kunne få nogle gode råd og ideer.

Til top Vis zerocool's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zerocool
 
Deathie
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 Juni 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 269
Sendt: 13 Marts 2005 kl. 12:49 | IP-adresse registreret  

Hmm jeg kan se ikke alle drikker deres su væk

Du må da have en ekstra indtægt for sådan en stol er da 2 års su.


__________________
Tak for et godt forum og god stemning
Til top Vis Deathie's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Deathie
 
zerocool
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Maj 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1402
Sendt: 13 Marts 2005 kl. 17:14 | IP-adresse registreret  

Deathie skrev:
Hmm jeg kan se ikke alle drikker deres su væk

Du må da have en ekstra indtægt for sådan en stol er da 2 års su.

Tjah... Sidder her med bondeanger og tømmermænd for ca. 1.200 kr. fra i går, så lidt svensk opførsel kan jeg da finde plads til Næh... hvor der er vilje er der vej og jeg kan som sagt godt lide at handle lidt. Det gælder både i det store som i det små. I går fik til eksempelvis pruttet et computerblad 20 kr. ned, omend kioskejeren kiggede lidt vantro på mig da jeg forlod hans forretning

Og ja, jeg har et fritidsarbejde, men der tjener jeg ikke mere end mellem 1.000-1.500 kr., som jeg mere eller mindre bruger samme sted igen.

Til top Vis zerocool's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zerocool
 
Feeble
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 25 Januar 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 671
Sendt: 13 Marts 2005 kl. 17:29 | IP-adresse registreret  

Det hele sér sq rigtig godt ud.... men smid lige nogle screenshots af projektoren i brug på........
Til top Vis Feeble's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Feeble
 
zerocool
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Maj 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1402
Sendt: 13 Marts 2005 kl. 18:14 | IP-adresse registreret  

Feeble skrev:
Det hele sér sq rigtig godt ud.... men smid lige nogle screenshots af projektoren i brug på........

Det vil jeg gøre, men først skal der lige den omtalte sorte ramme på lærredet. Dog ved jeg stadig ikke om jeg vil være det bekendt overfor min projekter. Jeg arbejder jo, som du kan se, med et meget dårligt kamera 

Til top Vis zerocool's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zerocool
 

Side af 11 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes