Tilbage til HIFI4ALL.DK 14. maj 2024 | 14:14   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: Beatles Remasters (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 29
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
DKsoulman
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Januar 2004
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 1063
Sendt: 19 Juni 2009 kl. 21:41 | IP-adresse registreret  

Jeg har alle Beatles cd'er. Hører dem dog sjældent i dag. Ikke fordi jeg ikke kan lide det, men mere fordi har meget andet "nyt" (i forhold til Beatles  ) musik. Og så er de gode sange bare "brændt" fast i hjernen. Så behøver ikke smide dem i cd afspilleren for at "høre" dem. Hvis I forstår hvad jeg mener.

Dog vil jeg sige jeg synes deres første album er undervurderet. Måske særlig her bla. "rigtige" musik / hifi fans (ikke ondt ment). Men Hard Days Night - Can't Buy Me Love - Eight Days A Week - I Feel Fine osv. er altså kanon gode 3 min. rock/pop sange. Dem ville jeg heller være ophav til, end et eller andet Page/Plant "påvirket" 7 min. over fraseret lydcollage.



__________________
Rod Stewart: Every Picture Tells A Story, 1971
NAD C390DD - SA Ranger - Cambridge 751BD - Bluesound
Til top Vis DKsoulman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DKsoulman
 
mollecon
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 December 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 4790
Sendt: 19 Juni 2009 kl. 21:42 | IP-adresse registreret  

85,- er OK, men det er 150,- ikke. Uanset kvaliteten af materialet lugter det af profitmageri på allerede udgivne ting.

Jeg har aldrig været nogen stor McCartney fan (som solist, altså), men jeg er ikke i tvivl om, at hans indsats i The Beatles i mange år var undervurderet. På mange punkter var han nok den mest innovative af de fire.
Til top Vis mollecon's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mollecon
 
Hermann.
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 April 2007
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 2152
Sendt: 19 Juni 2009 kl. 22:44 | IP-adresse registreret  

lennon skrev:
Hermann. skrev:

Da McCartney i slutningen af 90erne blev adlet af den Britiske dronning, var der to grunde til det. (ifølge dronningen)

1. Selvfølgelig the Beatles

2. McCartneys plade Flaming Pie

Det er en fin plade rigtig hyggelig, og må være et must for enhver Beatles fan. Stille og rolig musik som holder over tiden. Andre af McCartneys soloplader er også gode  bl.a. Ram, Band on the run og Tug of war, men personligt vil jeg foretrække denne, og den er fuldt på højde med mange af de plader Beatles udsendte.

Slet ikke enig . Beatles styrke var helt klart BANDET. Summen af de 4 medlemmer var til en hver tid af væsentlig højere kvalitet end de 4 ingredienser.Netop BAND konceptet - var feks ELO´s begrænsning . De er jo et eller andet sted 100% synonym med Lynne, - lige som Queen er med Mercury osv ? ELO overgik egentlig aldrig "Living Thing", ligesom Queen aldrig overgik  "Killer Queen".ÉLO kunne ha været rigtig spændende, hvis Roy Wood var blevet i bandet, - men ak - Lynne tålte ingen kritik!  Succesen voksede men kvaliteten forblev den samme. . For begge bands vedkommende kunne man snildt ha flyttet nævnte hits rundt fra debut album, - til sidst udkomne - uden at man ville bemærke tidslinien. Lynnes formidable talet kommer efter min menig først rigtigt til sin ret , - omkring "Travelling Wilburys". Men her var han sateme også oppe mod ligemænd, - i bedste fald nr 5 i hirakiet . . ! ! !  

Flaming Pie er ikke i nærheden af Band on the Run 

Beatles var til gengæld under en konstant udvikling fra "Love me Do" til "Come Together". Den dag idag er det rystende at høre hvor "rigtigt" produceret numre som feks " I Saw Her Standing There" og "She Loves You" lyder   

 

Jeg synes også Band on the run er en fin CD men det er Flaming pie bestemt også. Men de er meget forskellige. Flaming Pie er en som man høre når man skal stresse lidt af. Med hensyn til ELO er der mange gode CDer og ELO var det første band jeg for alvor købte plader med. Der er da en stor udvikling fra de første med Roll over Beethoven og til A new world record over Out of the blue til mega sælgere som Discovery og Time. Traveling Wilburys vol 1 er en suveræn CD og det er da et virkeligt superband. Alle 5 bidrog vist med noget her.



__________________
Venlig hilsen
Hermann
Til top Vis Hermann.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hermann.
 
Gryff
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 September 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 427
Sendt: 21 Juni 2009 kl. 14:25 | IP-adresse registreret  

Sørme så - prisen er faldet igen (21/06/09):

http://www.amazon.co.uk/Beatles-Remastered-Stereo-Boxset/dp/ B002BSHWUU/ref=sr_1_2?ie=UTF8&s=music&qid=1245586864 &sr=1-2

£134.59 for stereo-boxen (og £157.99 for mono-boxen). I min optik er £134.59 helt OK.



__________________
DENON DCD-2000AE / DENON DVD-2900 // DENON PMA-2000AE // B&W 705 // Silversonic Revelation & Q10

hilsen Per
Til top Vis Gryff's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Gryff
 
Gryff
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 September 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 427
Sendt: 21 Juni 2009 kl. 14:48 | IP-adresse registreret  

Her lidt mere information (fra magasinet Rolling Stone):

http://www.rollingstone.com/rockdaily/index.php/2009/04/07/t he-beatles-remastered-albums-due-september-9-2009/

 



__________________
DENON DCD-2000AE / DENON DVD-2900 // DENON PMA-2000AE // B&W 705 // Silversonic Revelation & Q10

hilsen Per
Til top Vis Gryff's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Gryff
 
Gryff
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 September 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 427
Sendt: 21 Juni 2009 kl. 16:47 | IP-adresse registreret  

På CNN stod der:

http://edition.cnn.com/2009/SHOWBIZ/Music/04/07/beatles.rema stered.catalogue/index.html

Der står blandt andet:

"Croft said bootleg releases over the years used rare and obscure vinyl pressings from countries like Japan and Germany to compile the best of the best recordings of The Beatles songs, presenting to the public a better sound that Apple could not offer prior to the remastering."

Mon det er en af disse japanske udgaver, snegom07 omtalte på side 2 ?



__________________
DENON DCD-2000AE / DENON DVD-2900 // DENON PMA-2000AE // B&W 705 // Silversonic Revelation & Q10

hilsen Per
Til top Vis Gryff's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Gryff
 
Gryff
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 September 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 427
Sendt: 21 Juni 2009 kl. 17:17 | IP-adresse registreret  

Mere om falske Beatles-remasters:

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Beatles_bootlegs#Remasters

Der er altså masser af falske "remasters" (baseret på vinyl-kopier) i omløb. Det tankevækkende er, at en del af dem lyder bedre end de officielle CD-remasters fra 1987/88.



__________________
DENON DCD-2000AE / DENON DVD-2900 // DENON PMA-2000AE // B&W 705 // Silversonic Revelation & Q10

hilsen Per
Til top Vis Gryff's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Gryff
 
Gryff
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 September 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 427
Sendt: 21 Juni 2009 kl. 17:43 | IP-adresse registreret  

Her lidt flere detaljer om de officielle Beatles-remasters, der udkommer 09/09/09:

http://wogew.blogspot.com/2009/04/beatles-cd-remasters.html

Det ser ud som om, at dynamisk kompression og de-noising kun er brugt i begrænset omfang (hurra!!!) - og at tekniske fejl er blevet rettet, i det omfang, at sangenes integritet ikke blev påvirket.



__________________
DENON DCD-2000AE / DENON DVD-2900 // DENON PMA-2000AE // B&W 705 // Silversonic Revelation & Q10

hilsen Per
Til top Vis Gryff's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Gryff
 
Gryff
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 September 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 427
Sendt: 22 Juni 2009 kl. 11:56 | IP-adresse registreret  

En del af jer kender sikkert Capitol-boxene:

http://www.amazon.co.uk/Capitol-Albums-Vol-1/dp/B0006840ES/r ef=sr_1_2?ie=UTF8&s=music&qid=1245664196&sr=1-2

http://www.amazon.co.uk/Capitol-Albums-Vol-2/dp/B000F3A7AU/r ef=sr_1_1?ie=UTF8&s=music&qid=1245664196&sr=1-1

De er skam officielle nok, men baseret på de amerikanske plader og amerikanske mix af disse.

Det betyder eksempelvis, at der er lagt ekstra reverb og ekko på (nogle steder) for at gøre musikken mere salgbar i USA. Sådan lød Beatles altså desværre i USA i 1960'erne. Det var mest stereo-udgaverne, det gik ud over.

Nogle sange bliver totalt ødelagt i stereo-udgaven grundet såkaldt duophoniske mix (falsk elekronisk stereo) - blandt andet "Yes It Is", "Things We Said Today", "You Can't Do That", "I Feel Fine" og "She's A Woman".

Man kan jo undre sig over, at Apple/Capitol/EMI bruger tid og energi på at restaurere US-udgaverne først, når der fra starten var lagt ekstra lydeffekter oveni (af Capitol). Det havde vel været mere nærliggende at vente til 09/09/09 projektet var færdigt - og derefter rekonstruere US-pladerne med mixene fra 09/09/09-projektet.

Også underligt, at Capitol "gad" mishandle stereo-udgaverne. Stereo var i starten og midten af tresserne ikke noget særligt stort marked (kun nogle få %) i forhold til mono.



__________________
DENON DCD-2000AE / DENON DVD-2900 // DENON PMA-2000AE // B&W 705 // Silversonic Revelation & Q10

hilsen Per
Til top Vis Gryff's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Gryff
 
Gryff
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 September 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 427
Sendt: 22 Juni 2009 kl. 12:25 | IP-adresse registreret  

... og lidt om forskellene på US/UK-mix, stereo/mono-mix - i tilfældet "Revolver":

http://www.norwegianwood.org/beatles/disko/uklp/revolver.htm

nam-nam for samlere ...



__________________
DENON DCD-2000AE / DENON DVD-2900 // DENON PMA-2000AE // B&W 705 // Silversonic Revelation & Q10

hilsen Per
Til top Vis Gryff's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Gryff
 
bittermand
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Maj 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1294
Sendt: 22 Juni 2009 kl. 18:31 | IP-adresse registreret  

soka skrev:
Vi må så håbe på det ikke går som med tonsvis af andre nye remasterudgivelser. Hvis det gør, kommer jeg fremover til stadigt at leve lykkeligt med kun mine 1. generations Beatles-cd'er.

Hvis arbejdet bliver gjort ordentligt og de uafhængige anmeldere vender tomlerne op, køber jeg den komplette samling. Dårlige erfaringer gør dog, jeg end ikke kunne drømme om at forudbestille nu blot fordi der tæskes løs på reklametrommerne.

Hej Søren!

Hvis du har enten 'Let It Be...Naked' eller 'Love', tror jeg, du kan få et indtryk af, hvordan de bliver. De to, især 'Love', er særdeles vellykkede. Det skal dog siges, at remasteringen ikke er udført af Giles og George Martin, som stod for 'Love'-projektet. Iøvrigt tror jeg ikke, at nogen tør f**ke lige dette, nærmest hellige projekt op. 

Venlig hilsen

Søren 



__________________



'I only offend those who want to be offended' - Frank Zappa

Til top Vis bittermand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bittermand
 
Gryff
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 September 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 427
Sendt: 22 Juni 2009 kl. 19:31 | IP-adresse registreret  

bittermand skrev:
soka skrev:
Vi må så håbe på det ikke går som med tonsvis af andre nye remasterudgivelser. Hvis det gør, kommer jeg fremover til stadigt at leve lykkeligt med kun mine 1. generations Beatles-cd'er.

Hvis arbejdet bliver gjort ordentligt og de uafhængige anmeldere vender tomlerne op, køber jeg den komplette samling. Dårlige erfaringer gør dog, jeg end ikke kunne drømme om at forudbestille nu blot fordi der tæskes løs på reklametrommerne.

Hej Søren!

Hvis du har enten 'Let It Be...Naked' eller 'Love', tror jeg, du kan få et indtryk af, hvordan de bliver. De to, især 'Love', er særdeles vellykkede. Det skal dog siges, at remasteringen ikke er udført af Giles og George Martin, som stod for 'Love'-projektet. Iøvrigt tror jeg ikke, at nogen tør f**ke lige dette, nærmest hellige projekt op. 

Venlig hilsen

Søren 

Det kommer jo lidt an på, hvad man mener med at f**ke projektet op. Der er jo åbenbart korrigeret for mikrofon-klik og lignenede (se et af de link, jeg lagde tidligere) og en (begrænset) de-noising er også anvendt. For nogen vil det allerede være for meget.

Jeg havde måske helst set to stereo-versioner og to mono-versioner. En stereo- og en mono-version, hvor man tager materialet "as is", uden at korrigere på nogen som helst måde, og udelukkende koncentrerer sig om at reproducere musikken så troværdigt som muligt.

Derudover en stereo-udgave og en mono-udgave, hvor man korrigerer det, der meningsfyldt lader sig gøre, og i stereo-udgaven desuden laver en mere tidssvarende stereo-lyd (vokal centreret hvor det er muligt), men uden at ændre på den indbyrdes balance mellem instrumenterne, og også uden at ændre balancen mellen vokal og instrumenter.

For de fleste albums vedkommende ville det hele kunne pakkes på 2 CD'er.



__________________
DENON DCD-2000AE / DENON DVD-2900 // DENON PMA-2000AE // B&W 705 // Silversonic Revelation & Q10

hilsen Per
Til top Vis Gryff's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Gryff
 
soka
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 19 Maj 2003
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 714
Sendt: 23 Juni 2009 kl. 00:21 | IP-adresse registreret  

bittermand skrev:
soka skrev:
Vi må så håbe på det ikke går som med tonsvis af andre nye remasterudgivelser. Hvis det gør, kommer jeg fremover til stadigt at leve lykkeligt med kun mine 1. generations Beatles-cd'er.

Hvis arbejdet bliver gjort ordentligt og de uafhængige anmeldere vender tomlerne op, køber jeg den komplette samling. Dårlige erfaringer gør dog, jeg end ikke kunne drømme om at forudbestille nu blot fordi der tæskes løs på reklametrommerne.

Hej Søren!

Hvis du har enten 'Let It Be...Naked' eller 'Love', tror jeg, du kan få et indtryk af, hvordan de bliver. De to, især 'Love', er særdeles vellykkede. Det skal dog siges, at remasteringen ikke er udført af Giles og George Martin, som stod for 'Love'-projektet. Iøvrigt tror jeg ikke, at nogen tør f**ke lige dette, nærmest hellige projekt op. 

Venlig hilsen

Søren 

Hey bitterbeatlesmand

Jow jow, jeg har skam bemærket 'Love's lydmæssige kvaliteter. Den er et, i det hele taget, vellykket stykke arbejde, synes jeg.  '...Naked' er jeg lidt mere ambivalent omkring, men det er en anden diskussion.

I et af Gryffs links skrives der ildevarslende, man netop vil følge tidens trend og komprimere dynamikken. Godt nok med respekt for det oprindelige materiale, meen...
-Jeg tror det er svært at finde pressemateriale udsendt i forbindelse med udgivelsen af andre kunstneres totalt ødelagte remastercd'er, hvor "lydteknikerne" udtaler, de har dynamikkomprimeret usw. i disrespekt 

Lad os se. Jeg håber min snert af tvivl bliver sat eftertrykkeligt til vægs, og hvis ikke, tryller en god flaske rødvin med lethed de Beatles-skiver jeg har nu om til de pureste audiophiludgaver. Hvordan kan jeg tabe?

Til top Vis soka's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af soka
 
Gryff
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 September 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 427
Sendt: 23 Juni 2009 kl. 09:39 | IP-adresse registreret  

soka skrev:

I et af Gryffs links skrives der ildevarslende, man netop vil følge tidens trend og komprimere dynamikken. Godt nok med respekt for det oprindelige materiale, meen...
-Jeg tror det er svært at finde pressemateriale udsendt i forbindelse med udgivelsen af andre kunstneres totalt ødelagte remastercd'er, hvor "lydteknikerne" udtaler, de har dynamikkomprimeret usw. i disrespekt 

Jeg er nu rimeligt optimistisk. Der står, at de har dynamikkomprimeret i begrænset omfang. Hvis de havde komprimeret musikken i sænk, ville det aspekt overhovedet ikke blive nævnt. Desuden er Peter Mew tilsyneladende ikke er involveret i projektet. Han har ry for overdreven brug af de-noising etc.



__________________
DENON DCD-2000AE / DENON DVD-2900 // DENON PMA-2000AE // B&W 705 // Silversonic Revelation & Q10

hilsen Per
Til top Vis Gryff's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Gryff
 
soka
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 19 Maj 2003
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 714
Sendt: 23 Juni 2009 kl. 12:39 | IP-adresse registreret  

Gryff skrev:
soka skrev:

I et af Gryffs links skrives der ildevarslende, man netop vil følge tidens trend og komprimere dynamikken. Godt nok med respekt for det oprindelige materiale, meen...
-Jeg tror det er svært at finde pressemateriale udsendt i forbindelse med udgivelsen af andre kunstneres totalt ødelagte remastercd'er, hvor "lydteknikerne" udtaler, de har dynamikkomprimeret usw. i disrespekt 

Jeg er nu rimeligt optimistisk. Der står, at de har dynamikkomprimeret i begrænset omfang. Hvis de havde komprimeret musikken i sænk, ville det aspekt overhovedet ikke blive nævnt. Desuden er Peter Mew tilsyneladende ikke er involveret i projektet. Han har ry for overdreven brug af de-noising etc.

Altså... Hvis det er i begrænset omfang i forhold til det man hidtil har kunnet købe, er det jo ægte nammenam, så lad os da håbe på det

Jeg vil elske at tage fejl, men jeg tror nu desværre mest på, det originalmateriale der er tilgængeligt har været en tur gennem flade ud-maskinen allerede ved fødslen, og så kan en ekstra omgang pressen sammen, på trods af slutresultatet skulle blive godt, aldrig blive en kvalitet i sig selv. Ikke i min verden ihvertfald og heller ikke selvom det gøres i begrænset omfang.

At dynamikkompression, sådan helt generelt, så er noget, der absolut skal gøres overdrevent brug af nu om stunder, går ganske over min fatteevne. Men sådan er der så meget.

Til top Vis soka's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af soka
 
Gryff
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 September 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 427
Sendt: 23 Juni 2009 kl. 21:17 | IP-adresse registreret  

På siden

http://wogew.blogspot.com/2009/04/beatles-cd-remasters.html

stod der:

Citér:
The re-mastering process commenced with an extensive period conducting tests before finally copying the analogue master tapes into the digital medium. When this was completed, the transfer was achieved using a Pro Tools workstation operating at 24 bit 192 kHz resolution via a Prism A-D converter. Transferring was a lengthy procedure done a track at a time. Although EMI tape does not suffer the oxide loss associated with some later analogue tapes, there was nevertheless a slight build up of dust, which was removed from the tape machine heads between each title.

From the onset, considerable thought was given to what audio restorative processes were going to be allowed. It was agreed that electrical clicks, microphone vocal pops, excessive sibilance and bad edits should be improved where possible, so long as it didn’t impact on the original integrity of the songs.

In addition, de-noising technology, which is often associated with re-mastering, was to be used, but subtly and sparingly. Eventually, less than five of the 525 minutes of Beatles music was subjected to this process. Finally, as is common with today’s music, overall limiting - to increase the volume level of the CD - has been used, but on the stereo versions only. However, it was unanimously agreed that because of the importance of The Beatles’ music, limiting would be used moderately, so as to retain the original dynamics of the recordings.


Jeg foretrækker stadig at være optimist - dog er jeg mere bekymret for hvilke fejl, der er korrigeret, end jeg er bekymret for dynamikkomprimeringen. Det fjerner (måske) lidt af det autentiske, at 'bad edits' etc. er blevet korrigeret. Produktionsbetingelserne i 60'erne var sådan, at der sneg sig en lille fejl ind af og til.



__________________
DENON DCD-2000AE / DENON DVD-2900 // DENON PMA-2000AE // B&W 705 // Silversonic Revelation & Q10

hilsen Per
Til top Vis Gryff's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Gryff
 
Gryff
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 September 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 427
Sendt: 24 Juni 2009 kl. 18:25 | IP-adresse registreret  

Sådan bare for sjov: Der findes en del hjemmesider, hvis formål er at opregne alle (kendte) fejl på Beatles-pladerne. Her er en link til en af dem.

http://wgo.signal11.org.uk/wgo.htm

... og som I selv kan se er der mange fejl at rette (hvis man vil) ...

Lyder Beatles-pladerne "autentisk", hvis man retter sådanne fejl ???



__________________
DENON DCD-2000AE / DENON DVD-2900 // DENON PMA-2000AE // B&W 705 // Silversonic Revelation & Q10

hilsen Per
Til top Vis Gryff's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Gryff
 
tub61
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 29 November 2003
Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline
Indlæg: 1089
Sendt: 26 Juni 2009 kl. 03:38 | IP-adresse registreret  

Hej Gryff

Har du nogensinde set The Bootleg Beatles og radiounderholdnings orkestret ved de årlige nytårs koncerter i januar måned ???

Jeg har efterhånden set dem de sidste 6 år i træk , og skal også se dem til næste år , de laver faktisk en ganske udemærket fortolkning af beatles materiale og så der der utroligt fed stemning hvert år til disse koncerter.

 



__________________
BOSE lifestyle35 - Rega planer 25 - Rega Riia
Sennheiser HD650 - Sudgen Headmaster
Denon DCD3560 - Naim NAP140 , Naim NAC72
Audia flight 2 INT + CD 2 - VA Beethoven BG + Velodyne DD12
Til top Vis tub61's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tub61
 
Gryff
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 September 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 427
Sendt: 26 Juni 2009 kl. 11:18 | IP-adresse registreret  

tub61 skrev:

Hej Gryff

Har du nogensinde set The Bootleg Beatles og radiounderholdnings orkestret ved de årlige nytårs koncerter i januar måned ???

Jeg har efterhånden set dem de sidste 6 år i træk , og skal også se dem til næste år , de laver faktisk en ganske udemærket fortolkning af beatles materiale og så der der utroligt fed stemning hvert år til disse koncerter.

Nej - dem har jeg ikke set eller hørt. Jeg ved godt, at der er ganske mange kopibands - og nogle af dem er også rigtigt gode.



__________________
DENON DCD-2000AE / DENON DVD-2900 // DENON PMA-2000AE // B&W 705 // Silversonic Revelation & Q10

hilsen Per
Til top Vis Gryff's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Gryff
 
Gryff
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 September 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 427
Sendt: 26 Juli 2009 kl. 16:42 | IP-adresse registreret  

Er der ikke flere samlere ???

__________________
DENON DCD-2000AE / DENON DVD-2900 // DENON PMA-2000AE // B&W 705 // Silversonic Revelation & Q10

hilsen Per
Til top Vis Gryff's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Gryff
 

<< Forrige Side af 29 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes