Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. maj 2024 | 03:30   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: Min Tv stue (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Hovedskou
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Juni 2009
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 190
Sendt: 18 Juni 2009 kl. 19:18 | IP-adresse registreret  

.
Til top Vis Hovedskou's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hovedskou
 
rskriver
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 November 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 2315
Sendt: 18 Juni 2009 kl. 19:23 | IP-adresse registreret  

Cerwin Vegaerne passer ikke rigtigt ind rent æstetisk til den flotte stue . Men flot ser det dog ud selvom jeg ikke just er CV
fan..

Hvordan er lyden i sådan nogle bokse?
Til top Vis rskriver's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rskriver
 
l´Blundt
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 20 September 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 905
Sendt: 18 Juni 2009 kl. 19:32 | IP-adresse registreret  

Hvor har du gemt en 15" sub så godt væk? Og så i en nydeligt ryddet stue og ikke det sædvanlige kollegie-værelse med rod
overalt Vi skal da se den.
Spiller baghøjttalerne ikke direkte ind i sofaen?

Ellers super nydeligt for den "slags" anlæg



Mvh. l´Blundt
Til top Vis l´Blundt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af l´Blundt
 
Hovedskou
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Juni 2009
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 190
Sendt: 18 Juni 2009 kl. 19:51 | IP-adresse registreret  

Nu har jeg brugt en del penge på at få de kabler jeg syntes lyder bedst til Vega'er, så de går faktisk over forventning hos mange af dem der har hørt dem, som "ikke kan lide vega'er"..


Hehe, subwooferen er faktisk ikke gemt væk som sådan..
har bare givet den en mere naturlig placering end de fleste vil..

Men det står bare i hjørnet af rummet.
Til top Vis Hovedskou's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hovedskou
 
Hovedskou
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Juni 2009
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 190
Sendt: 18 Juni 2009 kl. 20:05 | IP-adresse registreret  

..
Til top Vis Hovedskou's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hovedskou
 
ikeaboy
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 12 Juni 2008
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 276
Sendt: 19 Juni 2009 kl. 00:09 | IP-adresse registreret  

Ikke for at skulle lyder alt for kritisk, men jeg kan ikke lige se pointen i at have en fladskærm, når den skal stå på et gammeldags tv møbel, med selve skærmen stående helt ude for enden som hvis det havde været et billederørs tv
Til top Vis ikeaboy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ikeaboy
 
Hovedskou
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Juni 2009
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 190
Sendt: 19 Juni 2009 kl. 10:29 | IP-adresse registreret  

Den eneste grund til at det ikke er på væget er at det alligevel skal afløses af en NAD B4 46"..
De bruger forskellige beslag, og gider ikke bore flere huller end højest nødvendigt..

Men ja, ville da også helst have det op på vægen...
Men det bliver først når det store kommer hjem..
så bliver det her pensioneret til soveværelset.
Til top Vis Hovedskou's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hovedskou
 
Digi
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Marts 2006
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 195
Sendt: 19 Juni 2009 kl. 10:29 | IP-adresse registreret  

ville også få hængt skærmen op på vægen og så evt resten på hylder

det vil lette stuen lidt når nu ht er så store   , men kan godt se det evt kan gi lidt problemer, når dine ht ledninger går så langt bagud, det gør det svært at ha på en hylde

men ser pænt ud

 



__________________
;o) Digi
Til top Vis Digi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Digi
 
rskriver
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 November 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 2315
Sendt: 19 Juni 2009 kl. 11:35 | IP-adresse registreret  

Tja, Tv bordet ser ud som om det er bygget til det han har puttet i det.. synes det er vældig pænt :)
Til top Vis rskriver's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rskriver
 
Hovedskou
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Juni 2009
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 190
Sendt: 21 December 2009 kl. 20:28 | IP-adresse registreret  

Billederne i dette indlæg er blevet slettet pga. sikkerhedsmæssige årsager..

(Forsikringsselvskaber dækker ikke ens anlæg hvis det bliver stjålet, hvis der er lagt billeder på nettet af det)

Til top Vis Hovedskou's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hovedskou
 
Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 November 2004
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 2022
Sendt: 21 December 2009 kl. 21:54 | IP-adresse registreret  

Hovedskou skrev:
Billederne i dette indlæg er blevet slettet pga. sikkerhedsmæssige årsager..

(Forsikringsselvskaber dækker ikke ens anlæg hvis det bliver stjålet, hvis der er lagt billeder på nettet af det)

Hvor har du det fra? Lyder lidt mystisk i mine ører, sålænge der ikke er nogen form for indikation på hvor et givent anlæg befinder sig....kan du uddybe?



__________________

*Mit setup*

*Mit gamle setup*


Til top Vis Filmtossen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Filmtossen
 
Benjamin14
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 06 September 2009
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 303
Sendt: 22 December 2009 kl. 12:46 | IP-adresse registreret  

ikeaboy skrev:
Ikke for at skulle lyder alt for kritisk, men jeg kan ikke lige se pointen i at have en fladskærm, når den skal stå på et gammeldags tv møbel, med selve skærmen stående helt ude for enden som hvis det havde været et billederørs tv


En fladskærm er jo lavet til at hænge på vægen men også stå på et bord..

Og et billederørs tv har jo heller ikke HD-opløsning

Så pointen ved at have en fladskærm er jo den kan tage højre opløsning ( HD-opløsning )

Men du har ret med at en fladskærm skal hænge på vægen både for at spare plads men det ser jo også godt ud

Mvh. Benjamin

__________________
Jamo D590 Front
Dali Concept Center
Dali Concept 1 bag
Dali Basic 100 subwoofer
Denon Avr-2106 Reciver
PS3
Samsung Full HD Flad Tv
+ Div
Til top Vis Benjamin14's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Benjamin14
 
Hovedskou
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Juni 2009
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 190
Sendt: 22 December 2009 kl. 13:13 | IP-adresse registreret  

Filmtossen skrev:

Hovedskou skrev:
Billederne i dette indlæg er blevet slettet pga. sikkerhedsmæssige årsager..

(Forsikringsselvskaber dækker ikke ens anlæg hvis det bliver stjålet, hvis der er lagt billeder på nettet af det)

Hvor har du det fra? Lyder lidt mystisk i mine ører, sålænge der ikke er nogen form for indikation på hvor et givent anlæg befinder sig....kan du uddybe?



Jeg har hørt det fra en bekendt som har en ven der var ude for noget i den stil..
Han havde udstillet hans udstyr på Hifi-galleri.dk (uden adresse :D), og fik efter nogen tid stjålet hans system.
Da forsikringsselvskabet undersøgte sagen, og fandt ud af dette, blev hans udstyr ikke dækket..
Og sagen kom skam for retten...

Derefter mistede jeg bare lysten til at udstille mit udstyr på nettet. Gider jo ikke lege med ilden, hehe.

Og er jeg måske bare vokset fra det at skal vise alt hvad jeg ejer frem..
Vil hellere sætte mig ned og nyde mit anlæg, end at gå ind på Hifi-galleri, og høre folk kritisere det.. :)

Men vil nemlig gerne blive her på Hifi4all, da der en masse nyttige forum emner jeg finder interessante.. 
Til top Vis Hovedskou's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hovedskou
 
Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 November 2004
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 2022
Sendt: 22 December 2009 kl. 17:27 | IP-adresse registreret  

Hovedskou skrev:
Filmtossen skrev:

Hovedskou skrev:
Billederne i dette indlæg er blevet slettet pga. sikkerhedsmæssige årsager..

(Forsikringsselvskaber dækker ikke ens anlæg hvis det bliver stjålet, hvis der er lagt billeder på nettet af det)

Hvor har du det fra? Lyder lidt mystisk i mine ører, sålænge der ikke er nogen form for indikation på hvor et givent anlæg befinder sig....kan du uddybe?



Jeg har hørt det fra en bekendt som har en ven der var ude for noget i den stil..
Han havde udstillet hans udstyr på Hifi-galleri.dk (uden adresse :D), og fik efter nogen tid stjålet hans system.
Da forsikringsselvskabet undersøgte sagen, og fandt ud af dette, blev hans udstyr ikke dækket..
Og sagen kom skam for retten...

Derefter mistede jeg bare lysten til at udstille mit udstyr på nettet. Gider jo ikke lege med ilden, hehe.

Og er jeg måske bare vokset fra det at skal vise alt hvad jeg ejer frem..
Vil hellere sætte mig ned og nyde mit anlæg, end at gå ind på Hifi-galleri, og høre folk kritisere det.. :)

Men vil nemlig gerne blive her på Hifi4all, da der en masse nyttige forum emner jeg finder interessante.. 

Modtaget, og det er jo en interessant melding, som da bestemt vil få mig til at undersøge sagen ved mit eget forsikringsselskab..tak for hintet, er det samme gældende ved mit selskab, så er min tråd lukket inden man kan nå at sige tappertonykkertobak.....



__________________

*Mit setup*

*Mit gamle setup*


Til top Vis Filmtossen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Filmtossen
 
KlausH
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 Januar 2007
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 186
Sendt: 22 December 2009 kl. 18:00 | IP-adresse registreret  

Hmm, så bliver det da et problem at sælge sit brugte udstyr...... Med alle de kontakt oplysninger man giver.... uden dem er der ikke mange der
gider henvende sig med mindre det er et super produkt til meget lav pris !!!!!

tænkt eks.:

"Jeg har en højtaler til salg. Stor, grim og slidt (ikke noget værd på det sorte marked), kan købes. Den er sort.... måske fra kendt producent?"


Held og lykke
Til top Vis KlausH's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af KlausH
 
Jesper Juul
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 3139
Sendt: 22 December 2009 kl. 20:10 | IP-adresse registreret  

Hovedskou skrev:



Filmtossen skrev:

Hovedskou skrev:
Billederne i dette indlæg er blevet slettet pga. sikkerhedsmæssige årsager.. (Forsikringsselvskaber dækker ikke ens anlæg hvis det bliver stjålet, hvis der er lagt billeder på nettet af det)


Hvor har du det fra? Lyder lidt mystisk i mine ører, sålænge der ikke er nogen form for indikation på hvor et givent anlæg befinder sig....kan du uddybe?

Jeg har hørt det fra en bekendt som har en ven der var ude for noget i den stil.. Han havde udstillet hans udstyr på Hifi-galleri.dk (uden adresse :D), og fik efter nogen tid stjålet hans system. Da forsikringsselvskabet undersøgte sagen, og fandt ud af dette, blev hans udstyr ikke dækket.. Og sagen kom skam for retten... Derefter mistede jeg bare lysten til at udstille mit udstyr på nettet. Gider jo ikke lege med ilden, hehe. Og er jeg måske bare vokset fra det at skal vise alt hvad jeg ejer frem.. Vil hellere sætte mig ned og nyde mit anlæg, end at gå ind på Hifi-galleri, og høre folk kritisere det.. :) Men vil nemlig gerne blive her på Hifi4all, da der en masse nyttige forum emner jeg finder interessante.. 


Hmm, den dom ville jeg meget gerne se, for det tror jeg simpelthen ikke på, der må ligge mere bag end at man har haft billeder liggende af sit hifiudstyr på en eller anden hjemmeside.

Hvad så hvis man skal sælge sit hus, skal man så lige tømme hele huset før ejendomsmægleren kommer og tager billeder?

__________________
Jesper Juul
Til top Vis Jesper Juul's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jesper Juul
 
tube mania
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 22 November 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 2380
Sendt: 22 December 2009 kl. 20:45 | IP-adresse registreret  

Ja...man bør ikke vise billeder af PH lamper og Børge Mogensen møbler samt deslige...det er ikke ukendt at huse som bliver exponeret i offentlige medier bliver ribbet. Husk at vi efterhånden lever i et bandit-samfund og det bliver kun værre B&o er også eftertragtet blandt lyssky elementer...det siger noget om deres intelligens...eller mangel på samme.

mvh



__________________
Rørforstærker diy185W|McIntoshMR71|Luxman SQ38|Marantz 2500|TEACVRDS 10|Rectilinear High Boy+
AMT1Air Motion Transformer|FisherX101 rør|Pioneer SX1080|AVO-MK4 tubetester|HP3580A audio-analyzer

Til top Vis tube mania's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tube mania
 
Hovedskou
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Juni 2009
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 190
Sendt: 16 Januar 2010 kl. 11:15 | IP-adresse registreret  

Jesper Juul skrev:
Hovedskou skrev:



Filmtossen skrev:

Hovedskou skrev:
Billederne i dette indlæg er blevet slettet pga. sikkerhedsmæssige årsager.. (Forsikringsselvskaber dækker ikke ens anlæg hvis det bliver stjålet, hvis der er lagt billeder på nettet af det)


Hvor har du det fra? Lyder lidt mystisk i mine ører, sålænge der ikke er nogen form for indikation på hvor et givent anlæg befinder sig....kan du uddybe?

Jeg har hørt det fra en bekendt som har en ven der var ude for noget i den stil.. Han havde udstillet hans udstyr på Hifi-galleri.dk (uden adresse :D), og fik efter nogen tid stjålet hans system. Da forsikringsselvskabet undersøgte sagen, og fandt ud af dette, blev hans udstyr ikke dækket.. Og sagen kom skam for retten... Derefter mistede jeg bare lysten til at udstille mit udstyr på nettet. Gider jo ikke lege med ilden, hehe. Og er jeg måske bare vokset fra det at skal vise alt hvad jeg ejer frem.. Vil hellere sætte mig ned og nyde mit anlæg, end at gå ind på Hifi-galleri, og høre folk kritisere det.. :) Men vil nemlig gerne blive her på Hifi4all, da der en masse nyttige forum emner jeg finder interessante.. 


Hmm, den dom ville jeg meget gerne se, for det tror jeg simpelthen ikke på, der må ligge mere bag end at man har haft billeder liggende af sit hifiudstyr på en eller anden hjemmeside.

Hvad så hvis man skal sælge sit hus, skal man så lige tømme hele huset før ejendomsmægleren kommer og tager billeder?


Nu skal jeg ikke gøre mig klog på de forskellige forsikrings policer osv...
Har blot hørt dette fra en bekendt, og har selv valgt at tage mine foranstaltninger.

Hvad politikken er ved annonce billeder, som fx hos en ejendomsmægler eller på en brugt marked, kender jeg ikke. Det indrømmer jeg blankt.

Men ud fra hvad jeg fik at vide,
Så er det på eget ansvar at udstille sit anlæg, store dyre bil, ol på internettet..
Det er jo et stort reklameskilt, hvor der står; kom og ta mine ting...

Hvis jeg skulle ud og lave en knæk, så ville jeg da også bruge disse sider.
Det er jo en stor buffét med dyre sager, Og er der lige et billede af en bygning man kender.
så kræver det altså ikke at man har mange brikker at flytte med, før man kan regne ud hvor det såen ca. er..

Opfordre ikke alle andre til at gøre det samme som mig selv
Jeg mistede bare lysten til at udstille mine ting i al offentlighed.

(Har trods alt ikke oprettet et forum hvor der står; SLET DINE BILLEDER!!!.
Har bare slettet mine egne...)
Til top Vis Hovedskou's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hovedskou
 
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3547
Sendt: 16 Januar 2010 kl. 11:39 | IP-adresse registreret  

Lige et spørgsmål ang det der tyveri/ forsikrings halløjsa.

Nu skriver du at tyve vil bruge disse forummer til at lede........... Men hvordan faen skulle de kunne finde ud af hvor man bor, med mindre man har oplyst sit fulde navn eller adresse????? Bare lige en tanke

Ved ejndomssalg står der jo netop adresse og ligende, så der er det nemt for tyvene.



__________________
Vin & Vinyl
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre
 
Hovedskou
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Juni 2009
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 190
Sendt: 16 Januar 2010 kl. 11:44 | IP-adresse registreret  

Pierre skrev:

Lige et spørgsmål ang det der tyveri/ forsikrings halløjsa.

Nu skriver du at tyve vil bruge disse forummer til at lede........... Men hvordan faen skulle de kunne finde ud af hvor man bor, med mindre man har oplyst sit fulde navn eller adresse????? Bare lige en tanke

Ved ejndomssalg står der jo netop adresse og ligende, så der er det nemt for tyvene.



Er jo ikke ligefrem synsk eller noget, så ved jo ikke hvordan fan de finder ud af det..
men som jeg skriver, så er det jo nemt at finde ud af hvor billederne er taget,
Hvis man på billederne kan se en bygning man kender..
så handler det bare om at kunne vende billeder om at se hvor billedet er taget fra...

Det kan fx i Centrum af en by... så kan det jo nemt ske at man kan genkende en bygning det kan ses igennem et vindue på billedet...
Til top Vis Hovedskou's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hovedskou
 

Side af 2 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes