Tilbage til HIFI4ALL.DK 20. juni 2026 | 00:54   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Baghøjttalere til Dali 450 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Frede1977
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 03 Marts 2005 kl. 16:46 | IP-adresse registreret  

Den blå series manglende kvaliteter er primært møntet på de store modeller. Jo større, jo ringere

202 har alle dage været et hit til prisen. Ikke at den er high-end af den grund!

Og ja, det er forgængeren til 2002!

tonyax
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Oktober 2003
Lokalitet: København
Sendt: 03 Marts 2005 kl. 18:04 | IP-adresse registreret  

Svend P skrev:
Mon ikke forklaringen nærmere skal findes i, at 850'erne stiller større krav til  effektforstærkeren? Jeg kører med 2 x 1000W på basserne på mine i et rum på 25 kvm, og selv om jeg også kører med subs samtidig med, er der ikke antydning af bulder.

pas, mener nu at 850erne have rimelig med effekt bag sig. Men synes stadig 450erne lød bedre. Det er nok smag og behag.

H/K & B&W snurrerundt
Til top Vis tonyax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tonyax

casper p
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 Januar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 03 Marts 2005 kl. 18:52 | IP-adresse registreret  

dårlig var nok også lige et stykke over hvad jeg egentlig mente. men de er vel ikke af samme kvalitet som mine dali 450?

det er bare pokker med alle de skide møbler, jeg vil selvfølgelig helst have et sæt 850, men det vil betyde at jeg skal smide noget af mit andet møblement ud, og jeg kan sq ikke undvære min computer og min seng

desuden er de jo væsentlig dyrere, men jer der kender noget til de dali 202, mp meget gerne give deres besyv med. hvad er prisen evt på 310, har ikke kunnet finde nogen på dba. findes der andre fra dali der kan bruges? jeg har også set lidt på suite serien, hvordan er deres klang i forhold til dali red serien?

Til top Vis casper p's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af casper p

tonyax
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Oktober 2003
Lokalitet: København
Sendt: 03 Marts 2005 kl. 19:49 | IP-adresse registreret  

tror at R0.7 og R0.8 vil være glimrende til den røde serie, min kammerat har selv 850 + R0.7 og det lyder fint. Dog mangler hans 850ere effekt så de mudre lidt.

H/K & B&W snurrerundt
Til top Vis tonyax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tonyax

ManicMiner
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 November 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 03 Marts 2005 kl. 20:05 | IP-adresse registreret  

Som jeg skrev tidligere i tråden, hvis bakhøytalerene kommer tett på lytteposisjon er opphengte reol eller dedikerte bakhøytaler å foretrekke. Jeg bruker selv et set Suite Rear sammen med Evidence 470. De burde kunne la seg skaffe brugt for 1200kr +/-

Til top Vis ManicMiner's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ManicMiner

Svend P
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 04 Marts 2005 kl. 17:12 | IP-adresse registreret  

Så vidt jeg kan se, så findes der en Dali 150 fra rød serie samme tid som 450'eren. De bruger dog ikke samme diskantenhed som 450'eren, så jeg ved ikke lige hvor vellykket det ville være at benytte dem sammen. Og det er mindst en lige så sjælden model som 310'eren, vil jeg skyde på.

http://www.dali.dk/prevbrochures/150.pdf

Til top Vis Svend P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svend P Besøg Svend P's Websted

casper p
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 Januar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 04 Marts 2005 kl. 17:57 | IP-adresse registreret  

tak for alle indlæggene, mht til udseende er 310 jo meget lig mine 450'ere bortset fra den er lidt kortere men jeg kan ikke finde den til salg nogen steder. men hvis jeg forstår dig ret Svend P så er den model du nævner, altså dali 150 fra Red serien? men er 310'eren også det, den ligner jo meget gulvhøjttalerne?

er der nogen der skulle vide hvilken farve model 202 lavedes i? jeg kan se i hifiklubbens katalog at 2002 ikke laves i mahogny men kun i kirsebær, sort og bøg, og kirsebær er jo imogvæk et stykke fra min nuværende mahogny farve (på mine højttalere)

- Casper P

Til top Vis casper p's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af casper p

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes