| Forfatter |
|
Frede1977 Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1916
|
| Sendt: 03 Marts 2005 kl. 16:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den blå series manglende kvaliteter er primært møntet på de store modeller. Jo større, jo ringere 
202 har alle dage været et hit til prisen. Ikke at den er high-end af den grund!
Og ja, det er forgængeren til 2002! __________________ AVi ADM9.1 m. subwoofer/Sony MDR F1/Sony X303ES
Panasonic PX71, PS3, ReadyNAS Duo
|
| Til top |
|
| |
tonyax Forum Bruger

Bruger siden: 21 Oktober 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2705
|
| Sendt: 03 Marts 2005 kl. 18:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Svend P skrev:
| Mon ikke forklaringen nærmere skal findes i, at 850'erne stiller større krav til effektforstærkeren? Jeg kører med 2 x 1000W på basserne på mine i et rum på 25 kvm, og selv om jeg også kører med subs samtidig med, er der ikke antydning af bulder. |
|
|
pas, mener nu at 850erne have rimelig med effekt bag sig. Men synes stadig 450erne lød bedre. Det er nok smag og behag.
__________________ Tony
H/K & B&W snurrerundt
|
| Til top |
|
| |
casper p Forum Bruger

Bruger siden: 11 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 11
|
| Sendt: 03 Marts 2005 kl. 18:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
dårlig var nok også lige et stykke over hvad jeg egentlig mente. men de er vel ikke af samme kvalitet som mine dali 450?
det er bare pokker med alle de skide møbler, jeg vil selvfølgelig helst have et sæt 850, men det vil betyde at jeg skal smide noget af mit andet møblement ud, og jeg kan sq ikke undvære min computer og min seng
desuden er de jo væsentlig dyrere, men jer der kender noget til de dali 202, mp meget gerne give deres besyv med. hvad er prisen evt på 310, har ikke kunnet finde nogen på dba. findes der andre fra dali der kan bruges? jeg har også set lidt på suite serien, hvordan er deres klang i forhold til dali red serien?
|
| Til top |
|
| |
tonyax Forum Bruger

Bruger siden: 21 Oktober 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2705
|
| Sendt: 03 Marts 2005 kl. 19:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
tror at R0.7 og R0.8 vil være glimrende til den røde serie, min kammerat har selv 850 + R0.7 og det lyder fint. Dog mangler hans 850ere effekt så de mudre lidt. __________________ Tony
H/K & B&W snurrerundt
|
| Til top |
|
| |
ManicMiner Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3488
|
| Sendt: 03 Marts 2005 kl. 20:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Som jeg skrev tidligere i tråden, hvis bakhøytalerene kommer tett på lytteposisjon er opphengte reol eller dedikerte bakhøytaler å foretrekke. Jeg bruker selv et set Suite Rear sammen med Evidence 470. De burde kunne la seg skaffe brugt for 1200kr +/-
|
| Til top |
|
| |
Svend P Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4620
|
| Sendt: 04 Marts 2005 kl. 17:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så vidt jeg kan se, så findes der en Dali 150 fra rød serie samme tid som 450'eren. De bruger dog ikke samme diskantenhed som 450'eren, så jeg ved ikke lige hvor vellykket det ville være at benytte dem sammen. Og det er mindst en lige så sjælden model som 310'eren, vil jeg skyde på.
http://www.dali.dk/prevbrochures/150.pdf
|
| Til top |
|
| |
casper p Forum Bruger

Bruger siden: 11 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 11
|
| Sendt: 04 Marts 2005 kl. 17:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
tak for alle indlæggene, mht til udseende er 310 jo meget lig mine 450'ere bortset fra den er lidt kortere men jeg kan ikke finde den til salg nogen steder. men hvis jeg forstår dig ret Svend P så er den model du nævner, altså dali 150 fra Red serien? men er 310'eren også det, den ligner jo meget gulvhøjttalerne?
er der nogen der skulle vide hvilken farve model 202 lavedes i? jeg kan se i hifiklubbens katalog at 2002 ikke laves i mahogny men kun i kirsebær, sort og bøg, og kirsebær er jo imogvæk et stykke fra min nuværende mahogny farve (på mine højttalere)
- Casper P
|
| Til top |
|
| |