| Forfatter |
|
xtort Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 337
|
| Sendt: 11 August 2006 kl. 20:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
F.Christians skrev:
|
Xtort; jeg har ikke TV, så det har du muligvis ret i!?
Bag om filmen; den skulle vist heller ikke være en direkte forlængelse af serien, nærmest tværtom!?
|
|
|
det er i hvert fald værd at stift nærmere bekendtskab med - specielt hvis man kan lide filmen. serien er endnu mere 'bizar' (meget, faktisk )...
|
| |
F.Christians Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 4023
|
| Sendt: 12 August 2006 kl. 14:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg takker hr Xtort; men det må så blive på DVD; jeg får først TV når det bliver lovpligtigt, og jeg ikke længere har råd til dagbøderne, SQ!
|
| Til top |
|
| |
Fumle Forum Bruger

Bruger siden: 11 August 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 140
|
| Sendt: 12 August 2006 kl. 22:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fik lige følgende.
SAW II
V Vendetta
Aeon FLux
München
__________________ Når det regner bliver man våd
Fumle logik.....
|
| Til top |
|
| |
wildstyle Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2249
|
| Sendt: 16 August 2006 kl. 20:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så fik jeg købt lidt flere:
- The 40 Year Old Virgin
- 40 Days and 40 Nights
- Blade
Simpsons - Complete Seventh Season er bestilt, så nu skal den bare lige lande hos mig. Så indtil videre er jeg oppe på 59 dvd'er. 
|
| Til top |
|
| |
musashi Forum Bruger

Bruger siden: 06 Maj 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 431
|
| Sendt: 19 August 2006 kl. 11:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Var lige et smut i stereo studio, og nappede følgende godbidder:
American History X - 25.- Manner Edward Norton rykker i den her. Super grum og man har sq ondt i maven når man har set den
True Romance - 25.- Tarantino klassiker som virkelig emmer af 90'er film på den fede måde. Man fornemmer tydeligt Tony scott er med som instruktør.:)
Betty Blue - Ja fed film med masser af stemning og gode visuelle oplevelser. Ja det er ikke hende jeg tænker på (kun)...
House of the flying daggers - 69.- Har jeg endnu ikke set, men er den lige så god dom Hero og "den med dragen" så glæder jeg mig rigtig meget
musashi
SÅ er der basis for en filmaften igen :-)
|
| Til top |
|
| |
quad Forum Bruger

Bruger siden: 16 Oktober 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1002
|
| Sendt: 19 August 2006 kl. 12:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Faldt lige over filmudgaven af Hugo Pratt mesterlige tegneserie om sømanden/eventyren Corto Maltese til 30 slag. Intiligent tegnefilm i flotte farver og selvfølgelig en fantastisk historie, men det er nok en fordel hvis man har læst tegneserierne.
__________________ So long and thanks for all the fish.
|
| Til top |
|
| |
tschonbeck Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 54
|
| Sendt: 22 August 2006 kl. 09:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fik lige disse ind af døren i sidste uge: Batman Begins Boogeyman Phonebooth The Goonies The Island The Mummy Wolf Creek :)
__________________ Med venlig hilsen
Thomas
Min Hjemmebiograf
|
| Til top |
|
| |
Fumle Forum Bruger

Bruger siden: 11 August 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 140
|
| Sendt: 23 August 2006 kl. 17:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Var lige en tur i Bilka og vupti var der bud på Disney så følgende kom til samlingen for 99 spir stykket..
Basil mus
Sværdet i stenen
Askepot
Alle selvf. nummerede 1. versioner ikke noget med dårlige opfølgere, man skal have den komplette disney samling __________________ Når det regner bliver man våd
Fumle logik.....
|
| Til top |
|
| |
Silent Knight Forum Bruger

Bruger siden: 25 Februar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 928
|
| Sendt: 25 August 2006 kl. 15:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er der lidt mere til samlingen!
En duft af kvinde Raging Bull Hoffa Bossen og bumsen Die hard - Mega hard Scary movie Scary movie 2 Fletch vender tilbage
Alle til 49,95 pr. stk i TP __________________ http://www.myspace.com/sagaca
|
| Til top |
|
| |
Filmtossen Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 2022
|
| Sendt: 28 August 2006 kl. 08:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 28 August 2006 kl. 20:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Filmtossen skrev:
| har lige købt Poseidon, Lucky Number Slevin, Sentinel og Inside Man |
|
|
Hej Filmtosse! Har du fået set Poseidon? I så fald, hvordan er den? Har selv overvejet at se den i bio eller købe den i biografen, men har ikke fået gjort det af frygt for at den ikke var pengene værd.
|
| Til top |
|
| |
Svend P Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4620
|
| Sendt: 28 August 2006 kl. 20:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
wildstyle skrev:
Filmtossen skrev:
|
|
Hej Filmtosse!
Har du fået set Poseidon? I så fald, hvordan er den? Har selv overvejet at se den i bio eller købe den i biografen, men har ikke fået gjort det af frygt for at den ikke var pengene værd.  |
|
|
Nu er det jo svært at vide hvad andre synes om en film. Men du kan da få et indtryk af den her:
http://www.rottentomatoes.com/m/poseidon/
Personligt ville jeg måske nok have sparet de penge, også selv om starten, hvor skibet vælter rundt, næsten er hele DVD'en værd.
|
| Til top |
|
| |
Filmtossen Forum Bruger

|
| Sendt: 28 August 2006 kl. 22:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
wildstyle skrev:
Filmtossen skrev:
|
|
Hej Filmtosse!
Har du fået set Poseidon? I så fald, hvordan er den? Har selv overvejet at se den i bio eller købe den i biografen, men har ikke fået gjort det af frygt for at den ikke var pengene værd.  |
|
|
Den er ej blevet set endnu, min PJ har været sendt ind til ombytning, og jeg har fået en ny idag....jeg regner med at se den snarest. __________________
*Mit setup*
*Mit gamle setup*
|
| Til top |
|
| |
Filmtossen Forum Bruger

|
| Sendt: 28 August 2006 kl. 22:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Svend P skrev:
wildstyle skrev:
Filmtossen skrev:
|
|
Hej Filmtosse!
|
|
Nu er det jo svært at vide hvad andre synes om en film. Men du kan da få et indtryk af den her:
Personligt ville jeg måske nok have sparet de penge, også selv om starten, hvor skibet vælter rundt, næsten er hele DVD'en værd.
|
|
|
Som Svend P siger så er det svært at vurdere en film for andre....det link som Svend har lagt er til en side hvor den ikke for så god en medfart, hvorimod dette er i den anden grøft.. http://www.empireonline.com/reviews/review.asp?FID=9969 og så er der jo lige det at det er Wolfgang "Das Boot" Petersen som har instrueret, så jeg tror der er underholdning for alle pengene...vi får se, og jeg vil da gerne give dig min mening når jeg har fået set den..
| Til top |
|
| |
SIMPSONS Forum Bruger

Bruger siden: 09 April 2006 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 18
|
| Sendt: 30 August 2006 kl. 12:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har lige købt Lucky Number Slevin, Star Wars - A NEW HOPE (Limited Original Edition), Star Wars - THE EMPIRE STRIKES BACK (Limited Original Edition), Star Wars - RETURN OF THE JEDI (Limited Original Edition). Fra AxelMusic.com
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 30 August 2006 kl. 22:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Svend P skrev:
wildstyle skrev:
Filmtossen skrev:
|
|
Hej Filmtosse!
|
|
|
|
|
Det er selvfølgelig rigtigt, at det er svært at vide hvad andre kan lide. Det var også bare få at få et indtryk af, om den var helt hen i vejret eller om den var et kig værd.  Da jeg så traileren for filmen første gang, må jeg også indrømme at det der trak mest i mig, var scenen hvor man ser skibet vælte. Det ser ret voldsomt ud!
Filmtossen skrev:
wildstyle skrev:
Filmtossen skrev:
|
|
Hej Filmtosse!
|
|
Den er ej blevet set endnu, min PJ har været sendt ind til ombytning, og jeg har fået en ny idag....jeg regner med at se den snarest.
|
|
|
Nå for den! Det lyder lidt surt med projektoren.  Håber snart du får den igen, så du kan få set filmen.
Filmtossen skrev:
Svend P skrev:
wildstyle skrev:
Filmtossen skrev:
|
|
Hej Filmtosse!
|
|
|
|
|
Som Svend P siger så er det svært at vurdere en film for andre....det link som Svend har lagt er til en side hvor den ikke for så god en medfart, hvorimod dette er i den anden grøft.. http://www.empireonline.com/reviews/review.asp?FID=9969 og så er der jo lige det at det er Wolfgang "Das Boot" Petersen som har instrueret, så jeg tror der er underholdning for alle pengene...vi får se, og jeg vil da gerne give dig min mening når jeg har fået set den..
|
|
|
Som sagt tidligere, var det bare lige for at få et indtryk af hvad en af os "dødelige" synes om filmen. 
Men mange tak for linket, det lyder jo lovende når det er instruktøren af Das Boot, som har haft en finger med i spillet. Jeg bliver nok bare nødt til at lade være med at være så nærig, og så bare få den købt. 
|
| Til top |
|
| |
Zewop Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 8
|
| Sendt: 30 August 2006 kl. 22:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har lige købt.
Alien 1-4 & Band of Brothers
begge to klassikere efter min mening
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 30 August 2006 kl. 23:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Underworld: Evolution.
Snak om spild af penge. Skod-movie __________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
Nobody Forum Bruger

Bruger siden: 13 Maj 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 693
|
| Sendt: 31 August 2006 kl. 16:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Walk the line - var inde og se den i biffen. Fantastisk film
Chicago - Har jeg ikke set endnu. Mest købt for kærestens skyld 
HULK - Jeg kan godt lide superhelte film. Ikke nogle dikkedarer. Bare underholdning
Spiderman 2 - Læs d.o.
Saw - Har hørt den skulle være fed. Lidt seven-agtig.
__________________ Nobody is perfect. I´m Nobody !
|
| Til top |
|
| |
lpm76 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2004 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 697
|
| Sendt: 31 August 2006 kl. 16:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kunne I ikke være rare og skrive priser og steder på. Det ville gøre det hele en tand mere spændende. Så kunne trådes også bruges til at blive opmærksom på guld til billige penge...
__________________ Mvh
Lars P. Madsen
|
| Til top |
|
| |