ser da fint ud.
Du kunne jo overveje en akttiv sub, nu du mener dine Gale mangler de dybe tone (er så 100% enig med dig i det) - Det har jeg også overvejet, men tror det ville være bedre at få nogle andre HTer.
købte et komplet sæt Gale (3040 + dipol rear + center), men fik ikke lov til at sætte det op pga min kammerat tog det . Men det spiller da ok, men det blev først rigtigt godt da de koblede min Cerwin Vega sub til også. Virker ok til film, er dog stadig håbløst til musik. Men det er så også MEGET begrænset hvad man kan forlange til de penge. - Dengang var jeg først lige blevet 15 år, og det var fint dengang. Dengang vidste jeg heller ikke noget om hifi
Kan dog også på det varmeste anbefale Dali 450erne, du vil blive overrasket over bassen selvom det "kun" er 2stk 6,5". De kræver dog rimlig med mulder, så kan godt være du synes de kommer til at spille lavere end dine Gale, men det er pga de er mere tunge at trække.
Nye HTer må vente til jeg er færdig med efterskole. Jeg er kun hjemme i weekenderne, så det bliver ikke brugt meget. Jeg har ikke skruet særlig høj op for bassen, kun 2 ud af 5 eller hvad man nu skal sige. Bassen i mine Gale er for dåset, og generelt er lyden ikke den bedste, men de er bedre end ingenting. sh*t hvor ville jeg gerne have nogle andre speakere.  |