| Forfatter |
|
-jan- Forum Bruger

Bruger siden: 14 September 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 467
|
| Sendt: 12 Maj 2005 kl. 07:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det ser sq lækkert ud efterhånden, må indrømme at det er blevet super flot med de biostole, det troede jeg ikke helt på i starten. Har du et link hvor man kan se noget info om den multi fjernbetjening 6110?
forøvrigt; det der med om det bliver en pige eller dreng er kun 99,9% sikkert. Vi fik oplyst at det var en pige vi skulle have, (i uge 26) så det var med stor forbløffelse da jordemoren for 7 uger siden sagde: tillykke med jeres nye dreng... Så hvis nogen af jer får en pige, har jeg en stor flyttekasse med spritnyt pigetøj til salg.
|
| Til top |
|
| |
C K N Forum Bruger

Bruger siden: 26 September 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 771
|
| Sendt: 12 Maj 2005 kl. 11:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
-jan- skrev:
forøvrigt; det der med om det bliver en pige eller dreng er kun 99,9% sikkert. Vi fik oplyst at det var en pige vi skulle have, (i uge 26) så det var med stor forbløffelse da jordemoren for 7 uger siden sagde: tillykke med jeres nye dreng... Så hvis nogen af jer får en pige, har jeg en stor flyttekasse med spritnyt pigetøj til salg. |
|
|
Off Topic: Du burde sagsøge den jordemoder For kontraktbrud eller et eller andet... *LOL*
Men tillykke med drengen! __________________ Hjemmebio DIY Dvd-skab DIY 5.1-højttalersæt
|
| Til top |
|
| |
zerocool Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1402
|
| Sendt: 12 Maj 2005 kl. 12:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Ingeniøren Forum Bruger

Bruger siden: 18 Februar 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 1258
|
| Sendt: 13 Maj 2005 kl. 22:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det kunne jeg ikke havde sagt bedre selv .
Nedenstående citat kan jeg dog IKKE genkende fra mine erfaringer:
Fjernbetjeningen har enkelte svagheder - den mest oplagte for mig er, at når man fx vil skrue op/ned for volumen, så virker denne ikke kontinuerligt. Ihvertfald ikke på nogen af mine apparater. __________________ Se min tidligere HD bio-kælder her!
|
| Til top |
|
| |
kjaer Forum Bruger

Bruger siden: 01 Januar 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 334
|
| Sendt: 13 Maj 2005 kl. 22:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Din superfine tråd fortjener , at du ligesom L.B musik & film samt henrik 300 sider får en indholdsfortegnelse på side 1.
Håber du får tid til det en dag.
__________________ Audia Fligth 100 +Pre
Accuphase DP55V
Martin Logan Summit
Mictor Sweet Thunder & Galeforce powerkabler
longyu powerconditioner
Mictor Clearwater MKII sølv signakabler RCA, Mictor Visibility MKII
|
| Til top |
|
| |
Ingeniøren Forum Bruger

|
| Sendt: 25 Maj 2005 kl. 21:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Efter at have lavet alt mulig andet de sidste par uger (familieforøgelsen er ved at nærme sig) men nu erturen kommet til at få gjort projektet færdigt (i denne omgang ).
Siden sidst har jeg fået sat en lille hylde op til fjernbetjeningen, så den er lige ved hånden når man kommer ind (praktisk når der ikke er andre måder at tænde lyset på):

Sidste 'seriøse' projekt er mit kiosk-hjørne, jeg har været ude at shoppe lidt så jeg ved hvad der skal kunne være plads til:

I alt ca. 5 kg. slik (og der er ikke fyldt op endnu), 40 colaer og 20 (TYVE!!) kg. popkorn  (regner dog ikke med at alle 20 kilo skal stå fremme). Desuden nogle skåle til popkorn og slik.
Jeg er ved at planlægge hvordan arrangementet skal se ud, i mit hoved ser det i hvert fald fedt ud, selv om jeg ikke har løst alle detaljer endnu...
Jeg skulle gerne gå rigtigt i gang i næste uge, så jeg vender tilbage... __________________ Se min tidligere HD bio-kælder her!
|
| Til top |
|
| |
Luksus Bumsen Forum Bruger

Bruger siden: 31 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 172
|
| Sendt: 25 Maj 2005 kl. 21:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
 ... har ikke fået læst hele tråden må
jeg ærligt indrømme men det er s***e imponerende hvad du har fået lavet
og dit slikhjørne er jo prikken over i'et... bare jeg havde nogen
lignende! tillykke med det hele
|
| Til top |
|
| |
apack Forum Bruger

Bruger siden: 24 Oktober 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 63
|
| Sendt: 25 Maj 2005 kl. 22:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du ender jo med at få fedt om hjertet!
Men for søren, det bliver jo bare bedre og bedre... selv når man ikke troede at det var muligt
__________________ Cerwin Vega S-1
|
| Til top |
|
| |
avr2805 Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 35
|
| Sendt: 25 Maj 2005 kl. 23:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
har tit været inde og følge din tråd med begejstring og må sige, at det er en super lækker hjemmebio du er endt op med er dybt imponeret . der er virkelig blevet kælet for detaljerne og man må sige du har formået, at skabe en rigtig god biografstemning hjemme i kælderen.
|
| Til top |
|
| |
D.J. Forum Bruger

Bruger siden: 13 September 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1223
|
| Sendt: 25 Maj 2005 kl. 23:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Glæder mig til at se arrangementet, måske jeg kunne blive inspireret og lave mit eget bedre  ( eller simpelhen bare se en god ide hos dig og så kopier den  ). __________________ dj
|
| Til top |
|
| |
-jan- Forum Bruger

|
| Sendt: 26 Maj 2005 kl. 01:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
du skal lave noget mere system i de colaer på øverste hylde, ellers kan i jo ikke komme til isterningebakkerne..  det er jo nødvendigt med is i colaen..
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
|
| Sendt: 26 Maj 2005 kl. 07:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gang på gang bliver man imponeret! 
Nå, så den lille er lige ved at være der. En af mine kollegaer sagde til mig, da vi skulle have nr. to, at have to var dobbelt så hårdt de første 2 år som at have en.
Jeg valgte selvfølgelig at overhøre det, men her et år efter må jeg give ham ret. Pyha, det trækker tænder ud! Men netop der er det vigtigt når de så endelig er lagt i seng, at have sin bio, hvor man kan snige sig hen og nyde "freden" lidt.
|
| Til top |
|
| |
Kajkagen Forum Bruger

Bruger siden: 14 September 2003 Lokalitet: Århus
|
| Sendt: 26 Maj 2005 kl. 11:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er indvielsen af version 1 bioen lige om hjørnet! Og hold da fast hvor er det blevet gennemført! Endnu engang: Flot arbejde
Den idé med indholdsfortegnelsen på første side, hvis du engang får tid, er nok ikke helt dum. __________________ Musik er noget af det mest vidunderlige der er til!
|
| Til top |
|
| |
Ingeniøren Forum Bruger

|
| Sendt: 27 Maj 2005 kl. 20:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg frygtede lidt at der ikke var liv i tråden efter lang tid uden fremdrift... Men det var vist ikke tilfældet. Tak for alle komentarerne (det er altid godt for motivationen) .
Luksus Bumsen skrev:
... har ikke fået læst hele tråden må jeg ærligt indrømme men det er s***e imponerende hvad du har fået lavet og dit slikhjørne er jo prikken over i'et... bare jeg havde nogen lignende! tillykke med det hele |
|
|
Jamen, jeg takker ydmygt . Og jeg regner også selv med at slikhjørnet lige gir det sidste. Jeg har iøvrigt købt omkring 6-7 kilo mere i dag, så nu skulle der være til at stykke tid .
Det er også lykkedes min kone at finde nogle rigtige "vej-selv slik" skeer, det har ikke været let, men efter 9-10 forskellige butikker lykkedes det .
apack skrev:
Du ender jo med at få fedt om hjertet!
Men for søren, det bliver jo bare bedre og bedre... selv når man ikke troede at det var muligt 
|
|
|
Det første tilfælde af popkorn om hjertet .
Det glæder mig at jeg fortsat kan overraske positivt.
avr2805 skrev:
har tit været inde og følge din tråd med begejstring og må sige, at det er en super lækker hjemmebio du er endt op med er dybt imponeret . der er virkelig blevet kælet for detaljerne og man må sige du har formået, at skabe en rigtig god biografstemning hjemme i kælderen. |
|
|
Her i jantelovens land ved jeg dårligt hvad jeg skal svare på sådan et indlæg .
Men jeg syntes heller ikke det er blevet "så ringe".
D.J. skrev:
Glæder mig til at se arrangementet, måske jeg kunne blive inspireret og lave mit eget bedre ( eller simpelhen bare se en god ide hos dig og så kopier den ). |
|
|
Du skal som altid være mere end velkommen, jeg vil vove at påstå at jeg har noget originalt i ærmet. Jeg skal købe materialer i morgen, så mon ikke der kommer et status billede eller to i løbet af weekenden?
Jeg har allerede ondt af "Silvan fyren", 24 plader i 16 forskellige størrelser!
-jan- skrev:
du skal lave noget mere system i de colaer på øverste hylde, ellers kan i jo ikke komme til isterningebakkerne.. det er jo nødvendigt med is i colaen.. |
|
|
BARBAR!... Man fortynder da ikke colaen! (desuden er isterningerne sk*de svære at få ned i dåserne ).
L.B. skrev:
Gang på gang bliver man imponeret!
Nå, så den lille er lige ved at være der. En af mine kollegaer sagde til mig, da vi skulle have nr. to, at have to var dobbelt så hårdt de første 2 år som at have en.
Jeg valgte selvfølgelig at overhøre det, men her et år efter må jeg give ham ret. Pyha, det trækker tænder ud! Men netop der er det vigtigt når de så endelig er lagt i seng, at have sin bio, hvor man kan snige sig hen og nyde "freden" lidt. |
|
|
Puha... det lyder ikke godt, den vælger jeg at ignorere . "Freden" er nok lidt relativ, men jeg nyder nu også at slappe af til en rolig actionfilm .
Kajkagen skrev:
Så er indvielsen af version 1 bioen lige om hjørnet! Og hold da fast hvor er det blevet gennemført! Endnu engang: Flot arbejde
Den idé med indholdsfortegnelsen på første side, hvis du engang får tid, er nok ikke helt dum. |
|
|
Takker . Indholdsfortegnelse er en god ide, jeg ved sku bare ikke hvornår jeg skulle få tid til at lave en . Men der skal nok komme en ordentlig præsentation når jeg er helt færdig, hvilket gerne skulle være inden for den næste uge eller to... __________________ Se min tidligere HD bio-kælder her!
|
| Til top |
|
| |
-jan- Forum Bruger

|
| Sendt: 27 Maj 2005 kl. 21:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ingeniøren skrev:
BARBAR!... Man fortynder da ikke colaen! (desuden er isterningerne sk*de svære at få ned i dåserne ). |
|
|
ned i dåserne???du har da rigtige bio-colapapglas-med-låg-og-sugerør de står vel ved siden af din popcornmaskine.
|
| Til top |
|
| |
Ingeniøren Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Maj 2005 kl. 22:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er alle pladerne kommet i hus, og jeg er kommet godt i gang med at få det hele skruet sammen.
Forklaringer er der ingen af på nuværende tidspunkt, konceptet bliver afsløret over de næste dage, som tingene udvikler sig.
Her er dog dagens status:

__________________ Se min tidligere HD bio-kælder her!
|
| Til top |
|
| |
Ingeniøren Forum Bruger

|
| Sendt: 29 Maj 2005 kl. 16:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
BjarkeNR Lukket konto

Bruger siden: 28 Juli 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2671
|
| Sendt: 29 Maj 2005 kl. 16:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det ser fint ud... men hvad skal det bruges til 
- BR
|
| Til top |
|
| |
BjarkeNR Lukket konto

Bruger siden: 28 Juli 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2671
|
| Sendt: 29 Maj 2005 kl. 16:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
BjarkeNR skrev:
|
Det ser fint ud... men hvad skal det bruges til 
- BR
|
|
|
Er det monstro et kæmpemæssigt popcorns-stativ-agrigat?!?! Jeg undres stadig...
- BR
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 29 Maj 2005 kl. 16:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
er det en stikkontakt der sidder i kassen øverst til højre?? er det et køleskabskasse, eller måske til popcornmaskinen?? men hvad med de andre rum.. jeg glæder mig til at se mere..
|
| Til top |
|
| |