Forfatter |
|
DonWerner Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 72
|
Sendt: 01 Oktober 2006 kl. 00:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
C K N - Var det muligt jeg kunne få en kopi af de to billeder du har hængende på din væg? - Altså DOLBY & DTS logo'erne. Har ikke kunne finde dem nogen steder på nettet...
Min e-mail er: donwerner@jubii.dk - På forhånd tak!  __________________ John Jørgensen
Min DVD samling
|
Til top |
|
|
C K N Forum Bruger

Bruger siden: 26 September 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 771
|
Sendt: 01 Oktober 2006 kl. 10:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
C K N Forum Bruger

|
Sendt: 01 Oktober 2006 kl. 10:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
C K N Forum Bruger

|
Sendt: 14 Oktober 2006 kl. 17:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Kaizers Forum Bruger

Bruger siden: 28 November 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 487
|
Sendt: 14 Oktober 2006 kl. 17:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ir transmitter...? den med batteriet?
|
Til top |
|
|
AkilleuZ Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1855
|
Sendt: 14 Oktober 2006 kl. 17:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
lækkert setup. Du har dig... Det er meget flot og stilrent. Hvad er det for en himstergims du har fået dig der?
__________________ Min Hjemmebio
Mit Stereo
-AkilleuZ-
|
Til top |
|
|
AkilleuZ Forum Bruger

|
Sendt: 14 Oktober 2006 kl. 17:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan se du overvejer en sru9600, super lækker fjernbetjening. Ved du om man kan finde et datablad over hvilke apparater den kan styre? Ved godt den kan lære det meste, men vil nu gerne se et datablad
Mit Stereo
-AkilleuZ-
|
Til top |
|
|
LPH. Forum Bruger

Bruger siden: 25 Marts 2006 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 169
|
Sendt: 14 Oktober 2006 kl. 17:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey
Jeg har lige købt den SRU9600 du tænker på at købe. Du kan se et par billeder af den i min tråd.
-LPH __________________ -LPH
|
Til top |
|
|
AkilleuZ Forum Bruger

|
Sendt: 14 Oktober 2006 kl. 17:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
C K N Forum Bruger

|
Sendt: 14 Oktober 2006 kl. 17:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Æv, det var I ikke længe om... Ja, det er en IR/RF transmitter. Den er sku genial! Smid en lille RF-sender i din IR fjernbetjening, og den virker som RF. Jeg har været hele vejen rundt i min lejlighed og den rækker over alt. Fedt nok at kunne stå i køkkenet og betjene anlægget 
Vidste dog slet ikke den kunne fås i DK, har købt min i USA. Fik den så til gengæld til lige over 400 kr. mod 700 kr i DK. 
Nogen der kan forklare hvordan denne teknologi virker?
Ja, jeg overvejer stadig kraftigt at købe Philips'en. Jeg kan dog heller ikke finde noget datablad over hvad den indeholder... Begge mine Cambridge-enheder er købt uden fjernbetjening, men er forberedt til fjernbetjening. Så hvis koderne lå i sru9600, ville det jo være kanon!
Ind til videre sidder RF-transmitteren dog i min Denon reciever-fjernbetjening... __________________ Hjemmebio DIY Dvd-skab DIY 5.1-højttalersæt
|
Til top |
|
|
AkilleuZ Forum Bruger

|
Sendt: 14 Oktober 2006 kl. 18:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja den er godt nok genial. Jeg har dog selv noget lign. som jeg selv synes er mega smart. jeg har lavet min HTPC sådan, at når den stater så connecter den til min mobil telefon. Og så kan jeg styre hele MCE via telefonen  Men det har selvfølgelig ikke samme fleksibilitet som dit system
Mit Stereo
-AkilleuZ-
|
Til top |
|
|
C K N Forum Bruger

|
Sendt: 15 Oktober 2006 kl. 10:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er lidt spændt på om SRU9600 kan lære kommandoer fra min PC-remote... Det ville være dejligt hvis jeg kunne få det hele under én fjernbetjening! __________________ Hjemmebio DIY Dvd-skab DIY 5.1-højttalersæt
|
Til top |
|
|
C K N Forum Bruger

|
Sendt: 18 Oktober 2006 kl. 19:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så kom fjernbetjeningen også... 
Den styrer ind til videre: TV i stuen TV i soveværelset Denon Reciever Pioneer DVD Cambridge Audio DAB
Mangler: PC (MyHTPC og Zoomplayer) Har ikke været i gang endnu... Cambridge Audio CD. Kan ikke finde den i databasen og har heller ikke original remote...
Synes at den fungerer ganske fornuftigt ellers. Nem at sætte op. Virker ligeledes upåklageligt sammen med min IR/RF gadget-dims... __________________ Hjemmebio DIY Dvd-skab DIY 5.1-højttalersæt
|
Til top |
|
|
C K N Forum Bruger

|
Sendt: 19 Oktober 2006 kl. 18:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er fjernbetjeningen komplet. 
Har fået programmeret PC. (kopiere fra originalfjernbetjening) Var et smut i Hifi-Klubben og fik lov at låne en fjernbetjening fra en nyere Cambridge Audio Cd-afspiller. De kører med samme kode, så det var også bare et spørgsmål og at kopiere den... 
Så er det bare at vende sig til det, og se om der måske er nogle småting der skal justeres..
Nå ja, her er da også et billede af fjernbetjeningen:

__________________ Hjemmebio DIY Dvd-skab DIY 5.1-højttalersæt
|
Til top |
|
|
C K N Forum Bruger

|
Sendt: 01 Oktober 2009 kl. 18:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Opdateret 1.10.09
Hold da op... Næsten 3 år siden der er sket noget her sidst... 
I mellemtiden er der da sket lidt, så måske en lille update ville være på sin plads...
Mit gamle 29" Sony er afgået ved døden... I overvejelserne om at anskaffe et nyt, valgte jeg at tage min gamle Sanyo projektor ned og købe en 50" plasma i stedet. Projektoren er forældet efter dagens standard, og er ikke kompatibel med Blu-ray. Så i forbindelse med køb at plasma, er der også blevet investeret i en blu-ray afspiller.  Højttalerne er også blevet skiftet ud... 5 identiske fra Frequence - Decor 7. Min gamle sub er ligeledes blevet skiftet ud... Det er faktisk kun surroundreciever og cd-afspiller der er tilbage... 
Panasonic V10 50" plasma *NY* Panasonic BD-60 blu-ray (kodefri dvd) *NY* Sunfire True Subwoofer Signature (12") *NY* Frequence Decor 7 højttaler (x5) (byg selv)*NY* Squeezebox Duet *NY* Denon 2106 surroundreciever Cambridge D300SE cd-afspiller Kæreste på adressen *NY* 
 Min dejlige 50" Panasonic Plasma Størrelsesmæssigt er det jo selvfølgelig en nedgradering fra mit oprindelige 98" lærred. Men det er det bedste kompromis lige pt. Det er Full HD, og tager sig rigtigt godt ud. TV-signal er Stofa digital, og er faktisk imponeret over kvaliteten. Højttalerne er byg selv kit fra Frequence. (kabinetter er eget design)
 Samme højttalere bagved...
 Øverst blu-ray, cd-afspiller, reciever og nederst Squeezebox reciever og en netbook som bruges i forbindelse med Squeezeboxen
 Squeezebox Controller. Bruges til at høre netradio og musik. Alt mit musik ligger lokalt på en NAS
 Sunfire Sub. 2 x 12" D.klasse forstærker. Den er 10 år gammel, men gør det stadig ganske godt!
__________________ Hjemmebio DIY Dvd-skab DIY 5.1-højttalersæt
|
Til top |
|
|
Langendorf Forum Bruger

Bruger siden: 08 Februar 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 522
|
Sendt: 08 Oktober 2009 kl. 16:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det ser da rigtig godt ud
Er du glad for din V10´er? Jeg har også en på vej, efter at jeg har haft flere G10´ere hvor der har været fejl på refleksbelægningen på glasset. Hvor tæt sidder du egentlig på din 50" før havde jeg 46" og det gik faktisk rigtig godt på ca 2,5m Men er lidt spændt på om det bliver for meget med 50"
|
Til top |
|
|
C K N Forum Bruger

|
Sendt: 09 Oktober 2009 kl. 17:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Langendorf skrev:
Det ser da rigtig godt ud
Er du glad for din V10´er? Jeg har også en på vej, efter at jeg har haft flere G10´ere hvor der har været fejl på refleksbelægningen på glasset. Hvor tæt sidder du egentlig på din 50" før havde jeg 46" og det gik faktisk rigtig godt på ca 2,5m Men er lidt spændt på om det bliver for meget med 50" |
|
|
Ja, er rigtig glad for V10'ern. I starten var billedet stort til tv-kiggeri, men det vender man sig hurtigt til... Den sofa der står længst væk, er 4½ meter væk. Skulle jeg have ren biograf igen så skulle der klart noget større til...
Glaspladen kan godt have lidt tendens til genskin, men det er kun hvis man lige kommer til at lægge mærke til det. Til dagligt bemærker jeg det ikke. __________________ Hjemmebio DIY Dvd-skab DIY 5.1-højttalersæt
|
Til top |
|
|