Forfatter |
|
Filmtossen Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 2022
|
Sendt: 29 Januar 2009 kl. 09:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Halløj alle
Syntes lige at jeg ville dele denne ide med jer andre herinde, da jeg synes at det er en god løsning på problematikken omkring film opbevaring.
ideen er ikke min egen, men en jeg så for laaaang tid siden hos "Villagok"
Det er et indhak i en væg (som der findes et utal af i mit hus). Dette fyldes op med hylder, og så monteres der skabsløger foran, og på disse monteres ligeledes hylder. og tadaaa så har man mulighed for a opbevare mange film på relativt lidt plads.

Der udestår dog stadig finish. tapet på lågerne, dørgreb (så små soom muligt), og lister til loftet, samt noget belysning.
Jeg er super glad for det, da det har løst stort problem for mig..... __________________
*Mit setup*
*Mit gamle setup*
|
Til top |
|
|
wrong Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 3644
|
Sendt: 29 Januar 2009 kl. 10:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Filmtossen.
Det ser jo nydeligt ud, specielt taget i betragting af, at det er lavet af en gammel kriger
Hvad har du afkoblet hylderne med? Spikes eller SD-fødder? Går ud fra at du har lavet et ægte High-end opbevaringsmøbel så dine film står opbevaret på den absolut mest optimale måde 
MVH WRONG __________________ Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
|
Til top |
|
|
Filmtossen Forum Bruger

|
Sendt: 29 Januar 2009 kl. 10:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
wrong skrev:
Hej Filmtossen.
Det ser jo nydeligt ud, specielt taget i betragting af, at det er lavet af en gammel kriger
Hvad har du afkoblet hylderne med? Spikes eller SD-fødder? Går ud fra at du har lavet et ægte High-end opbevaringsmøbel så dine film står opbevaret på den absolut mest optimale måde 
MVH WRONG
|
|
|
Halløj Wrong
jeg siger mange tak ....afkoblet muuaahaahahahaah....ahh "you crack me up" __________________
*Mit setup*
*Mit gamle setup*
|
Til top |
|
|
wrong Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 3644
|
Sendt: 29 Januar 2009 kl. 14:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Filmtossen skrev:
wrong skrev:
Hej Filmtossen.
MVH WRONG
|
|
|
Halløj Wrong
jeg siger mange tak ....afkoblet muuaahaahahahaah....ahh "you crack me up"
|
|
|
HEHE, Ja lidt gas skal man jo kunne tåle .
Lige et side spørgsmål. Er du tilfreds med dit nye lærrede?
MVH WRONG __________________ Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
|
Til top |
|
|
abel Forum Bruger

Bruger siden: 16 Juli 2005 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 566
|
Sendt: 29 Januar 2009 kl. 14:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Man skal da ikke åbne lågerne for hurtigt hvis man vil undgå at stå med 1000 DVD'er på gulvet... Men igen, det har vi jo lært fra køleskabet og
mælken i lågen :-)
__________________ /Abel
|
Til top |
|
|
AkilleuZ Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1855
|
Sendt: 29 Januar 2009 kl. 14:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
abel skrev:
Man skal da ikke åbne lågerne for hurtigt hvis man vil undgå at stå med 1000 DVD'er på gulvet... Men igen, det har vi jo lært fra køleskabet og
mælken i lågen :-) |
|
|
Det kan en "Elastik" vel sætte en stopper for i denne sammenhæng? __________________ Min Hjemmebio
Mit Stereo
-AkilleuZ-
|
Til top |
|
|
Filmtossen Forum Bruger

|
Sendt: 29 Januar 2009 kl. 21:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
wrong skrev:
Filmtossen skrev:
wrong skrev:
Hej Filmtossen.
MVH WRONG
|
|
|
Halløj Wrong
jeg siger mange tak ....afkoblet muuaahaahahahaah....ahh "you crack me up"
|
|
|
HEHE, Ja lidt gas skal man jo kunne tåle .
Lige et side spørgsmål. Er du tilfreds med dit nye lærrede?
MVH WRONG
|
|
|
yes yes, det kan jeg skam også..
Ja for pokker da, det er meget meget godt IMO...(det har jeg vist også givet udtryk for i min tråd) __________________
*Mit setup*
*Mit gamle setup*
|
Til top |
|
|
Filmtossen Forum Bruger

|
Sendt: 29 Januar 2009 kl. 21:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
abel skrev:
Man skal da ikke åbne lågerne for hurtigt hvis man vil undgå at stå med 1000 DVD'er på gulvet... Men igen, det har vi jo lært fra køleskabet og mælken i lågen :-) |
|
|
Ja det frygtede jeg også, og havde en plan b i skuffen hvis det skete, men man kan faktisk åbne dem ligeså hurtigt man lyster (der er en hvis naturlig begrænsning på hvor hurtigt det kan gøres da dørene er temmeligt tunge )...filmene falder ingen steder overhovedet. __________________
*Mit setup*
*Mit gamle setup*
|
Til top |
|
|
mollecon Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4790
|
Sendt: 30 Januar 2009 kl. 06:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hva' mæ vægten? De låger, fyldt med DVD'er, må da blive tunge - der skal solide hængsler til...
|
Til top |
|
|
Filmtossen Forum Bruger

|
Sendt: 30 Januar 2009 kl. 07:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
mollecon skrev:
Hva' mæ vægten? De låger, fyldt med DVD'er, må da blive tunge - der skal solide hængsler til... |
|
|
Ja det er helt korrekt at de er tunge. Byggemarkedsfyren der solgte mig dem, sagde at hvis jeg monterede 3 i hver låge, så kunne han "hænge" sig i dem (han vejer vel 100kg), så jeg regner bestemt med at de nok skal holde til filmene også. (skulle det mod forventning vise sig ikke at være tilfældet, ja så må jeg jo montere et beslag yderligere). __________________
*Mit setup*
*Mit gamle setup*
|
Til top |
|
|
Filmtossen Forum Bruger

|
Sendt: 30 Januar 2009 kl. 20:59 | IP-adresse registreret
|