Forfatter |
|
PTHJ Forum Bruger

Bruger siden: 11 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 425
|
Sendt: 26 August 2004 kl. 19:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
ADVARSEL!
Dette er imod min bedste vilje. MEN jeg føler mig nødsaget til at advare jer imod ”KING” . Han er den mest utroværdige person, jeg til dags dato har handlet med. Hvilket tydeligt fremgår af følgende mail.
Hej Michael
Da du åbenbart har valgt at ignorere vores aftale: At jeg skulle retunere den Ortofon Kontrapunkt a, du sendte mig pr. efterkrav xxxx,- kr som ifølge dig var 100% iorden Spillet max 150 timer! Hvilket den jo ikke var: bøjet nålearm ; Du tilbød mig at jeg bare skulle retunere den pr. efterkrav til dig, hvilket jeg gjorde i Lørdags 14/8-04, den er ikke afhentet på posthuset Lørdag 21/8-04 du lovede efterfølgende at du ville ringe til mig Mandag 16/8-04! Du ringede ikke til mig Mandag. Jeg har ringet til dig flere gange dagligt, uden held! Jeg har ringet til din nabo og har fået ham til at give dig besked om at ringe til mig, uden held! Og det var dig der i telefonen flere gange sagde til mig at dig kunne man stole 100% på!!!!! Jeg er utrolig skuffet. Du har jo også misbrugt min tillid ved at henvise til HIFI 4 ALL's debat forum "hvor jeg kunne se at du jo passede 100% på dine grejer" som du sagde! Ja, hvad har jeg tænkt mig at gøre! Hvis ikke du strakts kontakter mig og overholder vores aftale, føler jeg mig nødsaget til at gøre andre opmærksomme på, at dig kan man ikke stole på.
Mvh PTHJ
I dag kom pakken så retur! Det var dråben.
|
Til top |
|
|
tonyax Forum Bruger

Bruger siden: 21 Oktober 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2705
|
Sendt: 26 August 2004 kl. 19:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
fandme surt, dog tror jeg desværre ikke det hjælper at "hænge" ham ud her, for din sag, men takker for advarslen
håber i finder en løsning på det __________________ Tony
H/K & B&W snurrerundt
|
Til top |
|
|
music 4 all Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1467
|
Sendt: 26 August 2004 kl. 19:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
puha det må ikke være sjovt at blive udstillet på denne måde det var en
overordentlig dårlig oplevelse du har været ude for PTHJ
|
Til top |
|
|
Århus Branchemedlem

Bruger siden: 15 Juli 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 160
|
Sendt: 26 August 2004 kl. 19:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sikket en svine streg, sådan noget gør man bare ikke.
|
Til top |
|
|
Henrik300 Forum Bruger

Bruger siden: 22 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3209
|
Sendt: 26 August 2004 kl. 19:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er det man er nervøs for når man handler brugt. Jeg har dog ikke været uheldig og har flere gange forudbetalt for varen med returret i 1-2 uger og varen har altid været ok.
Henrik300 __________________ Hilsen Henrik
|
Til top |
|
|
Autechre Forum Bruger

Bruger siden: 10 Oktober 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 334
|
Sendt: 26 August 2004 kl. 19:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmmm, king, det er vist nu du bør forklare dig - om ikke andet, så overfor PTHJ... 
|
Til top |
|
|
vilmann Branchemedlem

Nerds
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2390
|
Sendt: 26 August 2004 kl. 19:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
AV32R skrev:
Hmmm, king, det er vist nu du bør forklare dig - om ikke andet, så overfor PTHJ... 
|
|
|
Ja.. Men venligst ikke her.Det fører ingen vegne.
King: Red trådene ud med PTHJ, der så tilgengæld her kan skrive, at nu er alt i den skønneste orden.
/vilmann __________________ Zvxxr erggre v zvar bcfynt. Orxyntre!
|
Til top |
|
|
Milu Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
Sendt: 26 August 2004 kl. 19:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ajj for helvede et svineri! Hvor bor han? Jeg ville straks tage ud til ham med sådan noget legetøj man slår til en bold med! Det er typer som ham der gør brugtmarkedet usikkert! Og ham har jeg svaret indlæg på.... Sidste gang!
Mvh. den lidt sure...
|
Til top |
|
|
BoomBoy Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 113
|
Sendt: 26 August 2004 kl. 22:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
tonyax skrev:
fandme surt, dog tror jeg desværre ikke det hjælper at "hænge" ham ud her, for din sag, men takker for advarslen
håber i finder en løsning på det
|
|
|
Jeg tror tværtimod at det vil have effekt, hvis han er i den tanke at hanm har "handlet rigtigt"??!!! Men hvis han bevidst gør det for at, ja som det er tage røven på folk, så kommer det íngen steder herinde...
Men held og lykke PTHJ, jeg håber at vi snart kan se dig skrive at det er blevet ordnet __________________ Når lydtryk og detaljer forenes i en højere enhed, kan jeg kun beskrive det som en del af min mentale tilfredsstillelse.
|
Til top |
|
|
Jacob AN Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger.
Bruger siden: 05 Juni 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 203
|
Sendt: 27 August 2004 kl. 01:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Da jeg er medlem af Hells Angels kan du for 300- Få os til at indbringe det du mangler- Da der er flere af mine brødre det har været fængslet for mord- Det skal nok hjælpe- Du kan altid komme til os   
Tænk på at det er sådan noget der skal til!!!
Nå spøg tilside det er trist det der. __________________ Med Venlig Hilsen
Jacob
-----------------------------------
Hjemmebio er fedt
min hjemmebio
|
Til top |
|
|
Classe Forum Bruger

Bruger siden: 29 Juli 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 387
|
Sendt: 27 August 2004 kl. 03:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sikke noget skidt. Det er det vi alle fryter når vi handler brugt. Det er også grunden til at jeg gerne kører land og rige rundt for at afhente selv. Så er det i det mindste kun penge til kørsel man risikerer.
Det gør selvfølgelig også at man ikke kan købe ting som ikke har en vis pris brugt, da risikoen jo skal matche beløbet nogenlunde.
|
Til top |
|
|
Live21 Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2377
|
Sendt: 27 August 2004 kl. 04:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er altid to sider af en historie !! men sådan som den er frembragt har king noget at forklare !!
Har altid set king som et høfligt og meget reelt medlem af vore forum, så håber der er en forklaring med enten sygdom eller ferie..
|
Til top |
|
|
sam25 Lukket konto

Konto lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 298
|
Sendt: 27 August 2004 kl. 06:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Live21 skrev:
Der er altid to sider af en historie !! men sådan som den er frembragt har king noget at forklare !!
Har altid set king som et høfligt og meget reelt medlem af vore forum, så håber der er en forklaring med enten sygdom eller ferie..
|
|
|
det er helt rigtigt, men hvis der bare er lidt sandhed i historien, så er han godt nok lidt af en idiot.
men godt man kender måde navn og Alias på ham
|
Til top |
|
|
sam25 Lukket konto

Konto lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 298
|
Sendt: 27 August 2004 kl. 07:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
PTHJ skrev:
ADVARSEL!
Dette er imod min bedste vilje. MEN jeg føler mig nødsaget til at advare jer imod ”KING”. Han er den mest utroværdige person, jeg til dags dato har handlet med. Hvilket tydeligt fremgår af følgende mail.
Hej Michael
Da du åbenbart har valgt at ignorere vores aftale: At jeg skulle retunere den Ortofon Kontrapunkt a, du sendte mig pr. efterkrav xxxx,- kr som ifølge dig var 100% iorden Spillet max 150 timer! Hvilket den jo ikke var: bøjet nålearm ; Du tilbød mig at jeg bare skulle retunere den pr. efterkrav til dig, hvilket jeg gjorde i Lørdags 14/8-04, den er ikke afhentet på posthuset Lørdag 21/8-04 du lovede efterfølgende at du ville ringe til mig Mandag 16/8-04! Du ringede ikke til mig Mandag. Jeg har ringet til dig flere gange dagligt, uden held! Jeg har ringet til din nabo og har fået ham til at give dig besked om at ringe til mig, uden held! Og det var dig der i telefonen flere gange sagde til mig at dig kunne man stole 100% på!!!!! Jeg er utrolig skuffet. Du har jo også misbrugt min tillid ved at henvise til HIFI 4 ALL's debat forum "hvor jeg kunne se at du jo passede 100% på dine grejer" som du sagde! Ja, hvad har jeg tænkt mig at gøre! Hvis ikke du strakts kontakter mig og overholder vores aftale, føler jeg mig nødsaget til at gøre andre opmærksomme på, at dig kan man ikke stole på.
Mvh PTHJ
I dag kom pakken så retur! Det var dråben.
|
|
|
det mindste han kunne gøre var da at mail til dig og sige "hæ hæ, så kom jeg af med det L."
så havde du da noget at forholde dig til 
|
Til top |
|
|
Svend P Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4620
|
Sendt: 27 August 2004 kl. 08:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvor mange penge drejer det sig om?
|
Til top |
|
|
Henrik300 Forum Bruger

Bruger siden: 22 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3209
|
Sendt: 27 August 2004 kl. 08:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er vel ikke så vigtigt.
Det er princippet her. Der er lavet en aftale med et medlem om returret på en varer som ikke er blevet overholdt.
Men lad os nu få et svar fra King, for der er jo altid to sider i en sag.
__________________ Hilsen Henrik
|
Til top |
|
|
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7537
|
Sendt: 27 August 2004 kl. 08:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Uanset hvor mange penge det drejer sig om, burde man kunne stole på hinanden, specielt når vilkårene er "forhandlet" på plads.
Jeg vil dog opfordre til at sagen klares på private beskeder herfra, og så kan PTHJ evt. poste når der forhåbentligt er kommet en løsning på sagen! __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
Til top |
|
|
Phat Simon Forum Bruger

Bruger siden: 28 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 383
|
Sendt: 27 August 2004 kl. 08:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Til at starte med tror jeg på det gode i de fleste - Så inden folk får hidset sig op over andres sager synes jeg at man bør tage op til overvejelse om der er bare en fjern mulighed for at der på begge sider har blevet handlet i god tro. Det der kan ske er at King kommer med en sund, fornuftig forklaring - og alle står med dum følelse og King med et tilsværtet navn. Det er der ingen der kan være interesseret i.
Jeg føler meget med PTHJ og håber at det hele er en fejltagelse. Brugtmarkedet kan være et "farligt" sted at befinde sig - og selv mener/håber jeg at HiFi4All er et fristed for dem der vil lave en retfærdig som alle er tilfreds med.
Håber at det kan løses uden for megen skade - på hverken personer el. pengepunge.
PS - mener heller ikke at det vil være nødvendigt at poste indlæg om dette emne før sagen er blevet afklaret helt og holdent.
Held og lykke.
__________________ The freaks come out at 9 - and its
20 to 10
|
Til top |
|
|
miju Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 31 Oktober 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 2652
|
Sendt: 27 August 2004 kl. 14:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
JA! håber i finder en fredelig løsning!!...
Ellers er der sgu kun baseballbat inkasso tilbage!!.... 
( sån ordner jeg / vi tingene her hvis sån`t sker!! )
mvh. __________________ M.
|
Til top |
|
|
Milu Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
Sendt: 28 August 2004 kl. 11:01 | IP-adresse registreret
|
|