Bruger siden: 18 Maj 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 295
Sendt: 18 Maj 2005 kl. 22:30 | IP-adresse registreret
Ja jeg går og overvejer at købe et lille anlæg det skal helst ikke fylde så meget for jeg bor hos min mor og far på et 14kvm værelse. så det behøver ikke kunne spille så højt at mine forældre og små søskende ikke kan sove bare give god lyd. jeg har ikke så mange penge at gøre med så kan man få noget der kan spille musik ordentligt uden det koster en bondegård (ca 3000kr) og hvis ikke så må det gerne koste lidt mere. jeg kan måske skaffe en cd afspilleren selv ved en ven men resten skal så købes fra ny. altså hva der skal bruges højttalere forstærker og sådan noget og jeg skal ikke have pladespiller. og nok heller ikke bånd. kan man det
Bruger siden: 21 Oktober 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2705
Sendt: 19 Maj 2005 kl. 21:13 | IP-adresse registreret
ville klart købe brugt. skal det være reol eller gulv højtalere??
ville nok se efter Dali450 (gulv) eller B&W DM601 (hvis det skal være reol) og så en Marantz/NAD/Harman Kardon integreret forstærker. Men dette er et af mange forskellige mulige
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum