Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4620
Sendt: 20 Maj 2004 kl. 12:16 | IP-adresse registreret
-> 2Fast
Hvis du kigger øverst i højre hjørne på IMDB siden, kan du se hvilke versioner af filmen du kan købe hos Amazon. Af en eller anden grund er den engelske åbenbart R1, så den fås formentlig ikke på R2
Men jeg vil bare gerne have den med dansk tale.....
Dansk tale? Du mener nok "tekst" ikke? Må nok indrømme at jeg ikke helt forstår den store ståhej - disse Wayans brødre har da godt nok lavet et par ok film, men ingen af dem tåler 2 eller 3 gensyn
Bruger siden: 21 Oktober 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2705
Sendt: 20 Maj 2004 kl. 14:02 | IP-adresse registreret
min kammerat har lige købt den hos Axelmusic i frb.centret. Og da jeg var forbi havde de stadig flere.
Den kostede 230 og var reg1 med engelske tekster, købte selv i samme omgang True Romance - Director's cut Reg1 (super film)
angående grineren film, Space Balls 80ér film der tager pis på Star Wars/star trek og Alien. (rigtig plat) og så er der Robin hood- men i tights, også super grineren og MEGET plat.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum